aA
Frankfurto automobilių parodoje superautomobilių reta, juos galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų. Kone visi automobilių gamintojai čia kalba apie perėjimą prie elektromobilių ar ekologiškesnių transporto priemonių. Tačiau „Lamborghini“ sugebėjo suderinti ir ekologiją, ir išlaikyti savo tradicijas, pristatydama „Sian“ – hibridinį superautomobilį.
Frankfurto automobilių parodoje "Lamborghini" pristatė naują superautomobilį "Sian"
Frankfurto automobilių parodoje "Lamborghini" pristatė naują superautomobilį "Sian"
© Gamintojo archyvas

Tai, kad kompanija nusprendė pagaminti hibridinį automobilį, natūralus žingsnis – „Lamborghini“ žengia „Ferrari“ ir „Porsche“ pavyzdžiu. Pastarosios kompanijos taip pat susitelkė į ekologiškesnių automobilių gamybą.

„Lamborghini“ turi sumontuotą papildomą 48 voltų motorą prie pavarų dėžės. Toks sprendimas suteikia papildomas 34 AG V12 formos vidaus degimo varikliui, be to, jis padeda įsukti vidaus degimo varikliui kai automobilis užvedamas, taip pat, nuspaudus akceleratorių, šis variklis garantuoja, kad sukimo momentas juntamas ir nuo žemų sūkių.

Ir visą tai „Lamborghini“ daro nusprendę į automobilį nemontuoti įprastos ličio jonų baterijos, o pasitelkti superkondensatorių. Šis, kaip aiškina gamintojas, yra triskart galingesnis nei to paties svorio baterija, arba triskart lengvesnis nei baterija, galinti generuoti tą pačią galią. Svoris – ypač svarbus aspektas gamintojui, kurio kuriami automobiliai privalo važiuoti labai greitai.

Kai tik naudojami stabdžiai, superkondensatorius visuomet įkraunamas, tad jame nuolatos yra sukaupta energijos, reikalingos norint, kad „Sian“ skrietų keliu.

Bendra jėgainės galia siekia 819 AG, o tai leidžia „Sian“ skrieti nuo 0 iki 100 km/val. per 2,8 sek.

Norintiems įsigyti pirmąjį „Lamborghini“ hibridą teks paskubėti, nes bendrovė rengiasi pagaminti viso labo 63 „Sian“ modelius. Pastaruosius visus savininkai galės padailinti pagal savo pageidavimus. Neoficialiais duomenimis sakoma, kad naujas „Lambo“ kainuoja apie 3 mln. eurų, o taip pat teigiama, kad visi automobiliai jau turi savininkus.

Beje, akylesni galėjo pastebėti, kad Frankfurto automobilių parodoje pristatyto modelio visas pavadinimas yra „Sian FKP 37“. Šitaip „Volkswagen“ grupei priklausanti bendrovė nusprendė atiduoti pagarbą neseniai mirusiam Ferdinandui Karlui Piechui – raidės pavadinime reiškia „Volkswagen“ grupės lyderio inicialus, o skaičiai – gimimo metus, mat F. Piechas buvo gimęs 1937 m.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(5 žmonės įvertino)
5.0000

Automobiliai, kurių įprastai gatvėse nesutiksite – išskirtiniai modeliai ar gamintojų nesėkmės?

Automobilių kompanijos kasmet pristato naujus modelius ir stengiasi mus kažkuo nustebinti. Kai kada...

Šveicarijos kaimo garažo meistrų idėja virto tarptautiniu verslu: pelnė net „Volkswagen“ pasitikėjimą (18)

Automobilių diagnostikai skirtų prietaisų rinka, panašu, jog perpildyta. Visgi, šioje nišoje...

„Jaguar“ pristatė atnaujintą „I-Pace“: labiausiai žavėti turėtų kaina (6)

Nuo debiuto „ Jaguar I-Pace “ laimėjo daugiau nei 80 pasaulio apdovanojimų, tarp kurių – 2019...

Europos Parlamentas siūlo automobilių taršą matuoti keliuose, ne laboratorijose (1)

Europos Parlamentas (EP) balsavo už naujas automobilių testavimo taisykles, kurios įpareigos nuo...

Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ (13)

Nepraėjus nei savaitei nuo debiuto Vokietijoje, visi 50 riboto leidimo „ Volkswagen ID.3 1st“...

Top naujienos

Svarsto, kaip kontroliuoti triukšmaujančius: užsienyje draudimai tokie, kad mums kol kas sunku įsivaizduoti

Ko gero, daugeliui bent kartą gyvenime teko patirti jausmą, kai kaimynai visai negerbia vienas kito...

Kairys atsisveikino su dviem žaidėjais, Urbonas praskleidė derybų užuolaidas

Nors pastaraisiais metais Vilniaus „Ryto“ ir Utenos „Juventus“ tarpusavio dvikovos būdavo...

Europos „koronaviruso žvaigžde“ tapusi šalis dabar klimpsta vis giliau: deja, klydome (80)

Kai birželio mėnesį ant viduramžiško Prahos Karolio tilto į „Covid-19“ „atsisveikinimo...

Pacientų kantrybė išseko: medikai nekelia ragelio, o jei atsiliepia, bendrauja šiurkščiai (278)

Maždaug prieš dešimtmetį kur kas daugiau panevėžiečių sveikatos reikalus patikėdavo...

Kaip iš kino filmo: Kristina į ligoninę nespėjo – pagimdė uošvio automobilyje (2)

Kaip sakoma, tu planuoji, o Dievas juokiasi. Būtent šis posakis geriausia tinka, kalbant apie...

Automobiliai, kurių įprastai gatvėse nesutiksite – išskirtiniai modeliai ar gamintojų nesėkmės?

Automobilių kompanijos kasmet pristato naujus modelius ir stengiasi mus kažkuo nustebinti. Kai kada...

Reta liga sergantis marijampolietis: nežinau, kas bus toliau ir kuo viskas baigsis (2)

Marijampolietis Juozas Andziulis neseniai atšventė 71-ąjį gimtadienį, o po kelių savaičių vėl...

Koncerto metu Vidas Bareikis patyrė traumą: kraujuojančią galvą vadyba pasiūlė slėpti po kepure (64)

Kas jau kas, bet Vido Bareikio gerbėjai žino, kad šio atlikėjo gyvi pasirodymai kupini ne tik...

Rudeninis tręšimas – kaip elgtis su kompostu, durpėmis, mėšlu ir pelenais

Rudeninis tręšimas subtilus darbas, nes padarius klaidą, galima tiesiog išmesti vertingus priedus...

Nutylėta Antrojo pasaulinio karo: „vaiduoklių armija“ apmulkino nacius (5)

Rugsėjo 2 d. sukako 75 metai nuo Antrojo pasaulinio karo pabaigos. Šio pasaulinio konflikto metu...

|Maža didelių žinių kaina