Pranešama, kad per artimiausius 3 metus „AvtoVAZ“ investuos apie 153 mlrd. rublių ir pristatys 7 naujus modelius, kurie turėtų pakeisti „klasikinius“ „Lada“ automobilius, pradėtus gaminti dar sovietmečiu.
„Lada“, populiariausia markė Rusijoje, užima apie 24 proc. naujų automobilių rinkos. Tačiau tokios užsienio kompanijos kaip „General Motors“, „Volkswagen“ ir „Ford Motor“ skiria vis daugiau dėmesio šiai rinkai, kuri po 3 metų tikisi tapti didžiausia Europoje.
„General Motors“ koncerno valdomos markės šiuo metu turi 8,9 proc. Rusijos rinkos, o „Volkswagen“ grupė – 7,5 proc. Abiejų kompanijų pardavimai šiemet auga greičiau nei „Lada“ markės.
Pernai Rusijoje buvo parduoti 564 tūkst. „Lada“ automobilių. „AvtoVAZ“ atstovo Igorio Burenkovo teigimu, iki 2020 m. pardavimus planuojama padidinti iki 1 mln. vnt.