Prestižinių automobilių gamintojo iš Italijos „Maserati“ sukurtas koncepcinis modelis „Alfieri“, kuris pripažintas geriausiu 2014 m. koncepciniu modeliu, neliks tik brėžiniuose – šį modelį ketinama leisti serijiniu būdu. Koncernas žada, kad daug teigiamų atsiliepimų sulaukusio „Alfieri“ serijinė gamyba prasidės 2017 metais, o kiek vėliau pasirodys ir „Alfieri“ kabrioleto versija.
Maserati Alfieri koncepcija
© AFP/Scanpix

Pirmą kartą „Maserati Alfieri“ koncepcinis modelis buvo pristatytas 2014 metais, ir tai įvyko Ženevos automobilių parodoje. Išskirtinį „2+2“ koncepcinį automobilį gamintojas pristatė minėdamas savo šimto metų jubiliejų, o naująjį modelį pavadino vieno iš Maserati šeimos brolių – Alfieri – vardu. Šio koncepcinio modelio dizainas buvo sukurtas Turine, „Stile“ centre, kurio ambicingų dizainerių grupei vadovavo Marco Tencone. Šių metų Ženevos automobilių parodos dizaino apdovanojimuose „Maserati Alfieri“ buvo pripažintas geriausiu praėjusių metų koncepciniu modeliu.

„Idealių apimčių ir dailių proporcijų sportiniai automobiliai jau seniai tapo neprilygstamu Italijos automobilių dizaino išskirtinumu, o „Alfieri“ modelyje dar šiuolaikiškesni dizaino elementai pritaikyti nepriekaištingai. Viso to rezultatas – klasikinis itališkas sportinis automobilis, kuris tuo pačiu yra absoliučiai modernus“, – sakė apdovanojimus surengusio pagrindinio pasaulyje automobilių dizaino kanalo „Car Design News“ redaktorius Owen Ready.

„Alfieri“ modelis dar labiau išplės „Maserati“ asortimentą ir atspindės prekės ženklo istorinę prigimtį. Jeigu „Quattroporte“ ir „Ghibli“ modeliai paskatino manyti, kad „Maserati“ tampa vis daugiau orientuotas į sportiškus, aukštos klasės keturių durų sedanus, „Alfieri“ privers prisiminti, kad „Maserati“ visų pirma yra lenktyninių automobilių prekės ženklas. „Alfieri“ sukurta pailga forma ir tipiškas 2+2 Itališkų automobilių stilius buvo būdingas ir legendiniams „Maserati“ lenktyniniams modeliams – 1957 m. laidos „3500 GT“, 1959-ųjjų „5000 GT“ ar 1969-ųjų „Indy“.

„Alfieri“ yra sukurtas pagal „GranTurismo MC Stradale“ važiuoklę, tačiau bazė tarp ašių yra 24 cm trumpesnė (viso 2700 cm), todėl įgauna sportinio automobilio proporcijas. „Alfieri“ yra 4590 mm ilgio , 1930 mm pločio ir 1280 mm aukščio.

Iš išorės „Alfieri“ modelis turi ilgą, žemą nosį, kuri primena ilgaamžius „Maserati“ automobilius. Priekinės grotelės yra vertikaliai perskirtos į dvi įgaubtas dalis ir sudaro įspūdį, tarsi jos būtų pakibusios ore. Priekinėms lempoms– bi-xenon-LED technologijos – agresyvios išvaizdos suteikia charakteringai šviečiantys „antakiai“. Specialiai „Alfieri“ koncepciniam automobiliui dizaineriai sukūrė ir ratlankius, ir jie skiriasi dydžiu – gale montuojami 21 colio skersmens, ant priekinės ašies – 20 colio skersmens. Ratlankių dizaine „Maserati“ istorijos žinovai taip pat įžvelgs šešto dešimtmečio lenktyninių modelių naudotą stilistiką bei „Maserati“ ženklo – Neptūno trišakio – dizainą.

Po pailgos formos kėbulu slypi „Maserati GranTurismo“ platforma. „Alfieri“ koncepciniame modelyje įdiegtas 4,7 litro „Maranello“ V8 variklis, išvystantis 460 AG prie 7000 rpm ir 520 Nm esant 4750 rpm, kuris suteikia neįtikėtiną traukos jausmą. Dėl specialaus išmetimo sistemos išdėstymo automobilis ne tik įspūdingai akseleruoja, bet ir skleidžia užburiančiai malonų garsą. Tiesa, kol kas koncernas dar sprendžia, kokie varikliai bus siūlomi serijinės gamybos modelyje.

Viduje „Alfieri“ taip pat pasižymi šimtmetį plėtojamu „Maserati“ autentiškumu. 2+2 vietų salonas pasižymi minimalistiniu paprastu dizainu, prietaisų skydelis „švarus“, organiškas, dviejų spalvos tonų dizaino, o jo centre TFT ekranas. Įvairios apdailos detalės ir dizaino elementai liudija, kad „Alfieri“ yra modernus automobilis, tačiau tęsia „Maserati“ istoriją. Pavyzdžiui, salono grindų medžiaga primena oksiduotą plieną, o tai buvo būdinga 1950-ųjų metų laidos lenktyniniuose automobiliuose.

„Dizaino formos ir elementai, galingi varikliai ir techniniai parametrai paverčia „Alfieri“ unikaliu koncepciniu automobiliu, verto geriausio 2014 m. dizaino apdovanojimo. Tikime, kad šis modelis, pradėjus jo serijinę gamybą, sulauks didelio pasisekimo“, – sakė „Maserati“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Lukošiūnas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Tesla“ darbuotojai Vokietijoje išsireikalavo didesnių atlyginimų (1)

„ Tesla “ ir jos inžinerinio padalinio Vokietijoje darbuotojų lyderiai sutarė dėl naujos...

Atliktos kratos Vokietijos automobilių gamintojos BMW patalpose (13)

Europos Komisijos pareigūnai atlikto kratas Vokietijos automobilių gamybos kompanijos BMW...

„CityBee“ pasipildė dar vienu „Porsche“ (15)

Žiemai ruošiasi ne tik gamta, bet ir automobilių dalijimosi paslaugas teikiantis startuolis...

„Volvo“ trečiąjį ketvirtį padvigubino grynąjį pelną (3)

Švedijos sunkiasvorių transporto priemonių gamintoja „ Volvo “, prekiaujanti „Mack“,...

„Daimler“ pelnas trečią ketvirtį smuko

Didžiausios pasaulyje prabangių automobilių gamintojos „ Daimler “ pelnas trečią metų...

Top naujienos

„Baltųjų pėdkelnių“ legenda: paslaptingų snaiperių iš Baltijos šalių bijojo visas Kaukazas (108)

1992-ųjų rudenį, prasidėjus karui Abchazijos regione, Kaukaze ėmė rastis vadinamosios...

Sodo bendrijos gyventojams neramios dienos: laukia iškeldinimas iš namų (38)

Sodų bendrija „Baltasis gandras“ jau daugybę metų kovoja už dar sovietmečiu gautus sklypus,...

Pasinaudojo moters bejėgiškumu: atėmė viską, ką turėjo (55)

Panevėžio apylinkės teisme – beprecedentė byla. Prokurorai siekia panaikinti sandorius, kuriais...

Atrado žemėje užkastus kalinio raštelius: patiriame tai, ko žmogaus protas nėra pajėgus įsivaizduoti (105)

Naujai rekonstruotas dokumentas, kurį 1944 metais Aušvice parašė vienas Graikijos žydų kalinys,...

Situacija Ispanijoje kaista: didžiulė minia išėjo į gatves (167)

Katalonijos prezidentas Carlesas Puigdemont as šeštadienio vakarą pareiškė, kad Katalonija...

Jubiliejiniame Dž. Butkutės koncerte Kaune – trikdžiai: teko stabdyti pasirodymą (197)

Likus mažiau nei pusvalandžiui iki Džordanos Butkutės koncerto pradžios Kaune, Nemuno saloje,...

Tragedija, kuri lig šiol stovi akyse: šį nusikaltėlį privalome įkalinti iki gyvos galvos (77)

Laikas negydo žaizdų – kiekvieną dieną prieš akis stovi tragiškai pasibaigusios nakties...

Vis dar turi parako: S. Krupeckaitei – Europos čempionato sidabras (15)

Lietuvė Simona Krupeckaitė Berlyne (Vokietija) vykstančio Europos dviračių treko čempionato...

Stilingi ir atsipalaidavę programuotojai darbe vaikšto mūvėdami kojines (85)

DELFI Stilius praėjusį penktadienį apsilankė Vilniuje esančiame Izraelio bendrovės biure „ Wix...

Vienas geriausių XIX amžiaus chirurgų – 300 proc. mirtingumas ir netyčia nupjautos sėklidės (21)

Prieš anestetik ų išradimą chirurgija buvo visai kitokia. Laikas buvo viskas ir kiekvienas...