aA
Komercinis transportas yra labiau konservatyvus nei lengvasis – pokyčiai čia ne tokie dažni, modeliai atnaujinami rečiau, o naujų pasirodymas – išvis retenybė. Tačiau šiemet Lietuvoje debiutavo ne koks nors modelis negirdėtu pavadinimu, bet visiškai nauja markė – MAN.
"MAN TGE"
© Vytautas Pilkauskas

Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, ko verti šie mikroautobusai, aiškinasi „Komercinio automobilio 2018“ konkurso komisijos nariai. Naujasis „MAN TGE“ yra vienas pretendentų tapti geriausiu Lietuvos komerciniu automobiliu – ar jam tai pavyks, paaiškės gegužės 18-ąją Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“.

Savininkas – „Volkswagen“

Naivu būtų tikėtis, kad MAN sukūrė visiškai naują mikroautobusą – komercinio transporto rinkoje tai būtų tolygu savižudybei, nes visiškai naujo modelio kūrimo kaštai atsipirktų labai negreitai. Jeigu atsipirktų išvis. MAN yra gerai žinomas sunkvežimių gamintojas ir į lengvųjų komercinių automobilių rinką įžengė kartu su savo savininko „Volkswagen“ parama. „MAN TGE“ yra iš esmės „Volkswagen Crafter“.

Būtų klaidinga manyti, kad MAN tėra maža žuvelė „Volkswagen“ jūroje. Tai yra daugiau nei dviejų šimtų metų istoriją turintis sunkvežimių ir įvairių inžinerinių sistemų gamintojas, kurio padaliniuose dirba daugiau nei 50 tūkst. žmonių. Šio amžiaus pradžioje MAN rimtai svarstė įsigyti „Scania“ gamintoją iš to paties „Volkswagen“, tačiau reikalai pasisuko priešinga kryptimi – vietoje pirkėjo MAN tapo preke.

„MAN TGE“, kaip ir „Volkswagen Crafter“, yra gaminamas skirtingomis ratų bazėmis, įvairiomis varomų ratų pavaromis (TGE gali būti varomas galiniais, priekiniais arba visais keturiais ratais), turi keturis skirtingos galios dyzelinius variklius (nuo 75 iki 130 kW) bei pažangią 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Kuo jis skiriasi nuo savo brolio?

„Kalbant iš techninės pusės, MAN mikroautobusas gaminamas toje pačioje gamykloje kaip ir „Volkswagen“, bet klaidinga manyti, kad tai tas pats produktas. Kiekvienas iš šių prekinių ženklų neša po savimi skirtingą filosofiją. Gamyboje MAN naudoja savo „know how“ technologiją, kuri atitinka visus tik MAN prekės ženklui keliamus kokybės reikalavimus“, – teigia įgalioto gamintojo atstovo Lietuvoje, UAB „Adampolis“, MAN TGE produkto vadovas Tadas Brazdauskis.

Sėkmingas debiutas

Lietuvoje „MAN TGE“ debiutavo tik balandžio 1 dieną ir, kaip teigia T. Brazdauskis, žmonių dėmesio sulaukia nemažai. Juk iš esmės tai – patikimas ir užsirekomendavęs „Volkswagen Crafter“, tik atrodo kiek kitaip ir turi kitokį prekinį ženklą. O tai – puiki proga išsiskirti.

"MAN TGE"
"MAN TGE"
© Vytautas Pilkauskas

„Neseniai pasiekėme susitarimą su vienu didžiausių maisto produktų tiekėjų Baltijos šalyse „Barbora“, kurie papildys savo parką naujaisiais „MAN TGE“, tad galiu drąsiai teigti, kad pradėjome šį kelią užtikrintais žingsniais“, – pasakoja T. Brazdauskis.

Šiuo metu rinkai siūlomi tik krovininiai TGE modeliai, o keleiviniai atkeliaus rudenį. Galima numanyti, jog dėl technologinio panašumo su naujos kartos „Volkswagen Crafter“ naujasis MAN lengvasis komercinis automobilis turėtų užimti tvirtas pozicijas Lietuvos rinkoje.

Techninių dvynių tarp komercinių automobilių – ne vienas. Pavyzdžiui, „Komercinio automobilio 2018“ konkurse dalyvaujantis „Fiat Fullback“ yra techniškai identiškas „Mitsubishi L200“, „Mercedes-Benz X-Class“ – „Nissan Navara“ bei „Renault Alaskan“.

Apie „Lietuvos komercinį automobilį 2018“

Konkursą „Lietuvos komercinis automobilis“ Lietuvos žurnalistų autoklubas organizuoja kas antrus metus. 2018-ųjų konkurse dalyvauja aštuonios transporto priemonės: „Fiat Fullback“, „Ford Custom Tourneo“, „Ford Custom Van“, „Iveco Daily“, „MAN TGE“, „Mercedes-Benz X-Class“, „Volkswagen Amarok“ ir „Volkswagen Crafter“. Jas vertina komisija, sudaryta iš automobilių srities žurnalistų bei transporto profesionalų – parkų valdytojų bei vairuotojų.

Su visais konkurso dalyviais žiūrovai galės susipažinti Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ gegužės 16–18 dienomis. Tomis dienomis „Litexpo“ vyks kelios parodos: „Transbaltica“, „Balttechnika“ ir „Mechanika“, o gegužės 18 d. – „Auto Bazar“. Gegužės 18-ąją parodų centre bus paskelbtas ir „Lietuvos komercinis automobilis 2018“ bei kitų konkurso nominacijų nugalėtojai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Prabilo apie elektromobilių taršą: be emisijos – nereiškia, kad visai netaršus (3)

Europos aplinkos agentūra (angl. European Environment Agency , EEA) paskaičiavo, kad elektrinių...

„Volvo“ sukūrė naują saugumo sistemą, bet viena naujovė greičio mėgėjų nepradžiugins (58)

„ Volvo Cars “ Europoje ketina įdiegti pažangią, analogų automobilių pramonėje neturinčią...

Lietuvos miestų laukia naujovės: uždraus įvažiuoti į centrus, skatins ieškoti alternatyvos (41)

Didėjantis automobilių skaičius miestuose verčia atitinkamų veiksmų imtis ir savivaldybes....

„Porsche“ inžinieriai išdavė, kur taupė svorį kurdami naują 911 modelį (6)

Naujojo „ Porsche 911 Cabriolet“ platformoje panaudota daugiau inovatyvių, lengvų medžiagų...

Įžūlumo viršūnė: pasisavino ir pardavė laimėtą BMW, nors loterijoje nė nedalyvavo (138)

Kauno apygardos teismui balandžio viduryje teko nagrinėti neįprastą bylą. Teisme atsidūrė...

Top naujienos

Palankiausiai vertinamos asmenybės: čia Nausėda lenkia Šimonytę (211)

Naujausios apklausos rodo, kad palankiausiai šalyje vertinami yra prezidentai Valdas Adamkus ir Dalia...

Puteikis ir Puidokas debatuose kuria savo komandas: vienam labiau patinka Maldeikienė, kitam – Radžvilas (49)

DELFI tęsia kandidatų į Prezidentus debatus – šį kartą vienas prieš vieną susitiko Naglis...

Pirminės išvados: kruvini sprogdinimai Šri Lankoje – „atpildas už Kraistčerčą“ (67)

Tyrimo dėl daugiau kaip 300 žmonių gyvybių nusinešusių mirtininkų sprogdintojų atakų Šri...

Reklaminiuose klipuose Nausėda ir Porošenka savo valstybes iliustravo tais pačiais vaizdais (266)

Kas sieja į Ukrainos prezidento postą kandidatavusio Petro Porošenkos ir į Lietuvos Prezidento...

Baltarusija laikinai stabdo degalų ir naftos produktų eksportą į Baltijos šalis (119)

Minskas laikinai sustabdė degalų ir naftos produktų eksportą į Baltijos šalis , Ukrainą ir...

Gyvai / Istorijos laboratorija. Meilė karo metu: ištikimybė tėvynei, neištikimybė antrajai pusei? DELFI ir VU Istorijos fakulteto projektas (1)

Karas – tai ne tik karinė ir politinė kova, ne tik generolų planai ir eilinių kareivių...

2019-ųjų vestuvinės tendencijos: profesionalių meistrių patarimai stilingai nuotakai (2)

Pavasaris ir vasara – pagrindinis vestuvių sezonas. Kiekviena nuotaka santuokos dieną nori...

Velykos baigėsi. Ką gaminti iš likusių kiaušinių?

Jei po Velykų likusiais kiaušiniais nesinori mėgautis tik pusryčių metu, panaudokite juos...

Pažintis su atgimstančiu Lietuvos kurortu: romantiškas gamtos kampelis, kuriame galima ir pailsėti, ir sveikatą sustiprinti (1)

Apie Kulautuvą tarpukariu buvo kalbama, kad tai puiki vieta pailsėti ir nervus sustiprinti. Pagal...

Susirgusiųjų tymais – daugiau nei pusė tūkstančio (53)

Registruotų susirgusių tymais asmenų skaičius peržengė pusės tūkstančio ribą – nuo metų...