Komercinis transportas yra labiau konservatyvus nei lengvasis – pokyčiai čia ne tokie dažni, modeliai atnaujinami rečiau, o naujų pasirodymas – išvis retenybė. Tačiau šiemet Lietuvoje debiutavo ne koks nors modelis negirdėtu pavadinimu, bet visiškai nauja markė – MAN.
"MAN TGE"
© Vytautas Pilkauskas

Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, ko verti šie mikroautobusai, aiškinasi „Komercinio automobilio 2018“ konkurso komisijos nariai. Naujasis „MAN TGE“ yra vienas pretendentų tapti geriausiu Lietuvos komerciniu automobiliu – ar jam tai pavyks, paaiškės gegužės 18-ąją Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“.

Savininkas – „Volkswagen“

Naivu būtų tikėtis, kad MAN sukūrė visiškai naują mikroautobusą – komercinio transporto rinkoje tai būtų tolygu savižudybei, nes visiškai naujo modelio kūrimo kaštai atsipirktų labai negreitai. Jeigu atsipirktų išvis. MAN yra gerai žinomas sunkvežimių gamintojas ir į lengvųjų komercinių automobilių rinką įžengė kartu su savo savininko „Volkswagen“ parama. „MAN TGE“ yra iš esmės „Volkswagen Crafter“.

Būtų klaidinga manyti, kad MAN tėra maža žuvelė „Volkswagen“ jūroje. Tai yra daugiau nei dviejų šimtų metų istoriją turintis sunkvežimių ir įvairių inžinerinių sistemų gamintojas, kurio padaliniuose dirba daugiau nei 50 tūkst. žmonių. Šio amžiaus pradžioje MAN rimtai svarstė įsigyti „Scania“ gamintoją iš to paties „Volkswagen“, tačiau reikalai pasisuko priešinga kryptimi – vietoje pirkėjo MAN tapo preke.

„MAN TGE“, kaip ir „Volkswagen Crafter“, yra gaminamas skirtingomis ratų bazėmis, įvairiomis varomų ratų pavaromis (TGE gali būti varomas galiniais, priekiniais arba visais keturiais ratais), turi keturis skirtingos galios dyzelinius variklius (nuo 75 iki 130 kW) bei pažangią 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Kuo jis skiriasi nuo savo brolio?

„Kalbant iš techninės pusės, MAN mikroautobusas gaminamas toje pačioje gamykloje kaip ir „Volkswagen“, bet klaidinga manyti, kad tai tas pats produktas. Kiekvienas iš šių prekinių ženklų neša po savimi skirtingą filosofiją. Gamyboje MAN naudoja savo „know how“ technologiją, kuri atitinka visus tik MAN prekės ženklui keliamus kokybės reikalavimus“, – teigia įgalioto gamintojo atstovo Lietuvoje, UAB „Adampolis“, MAN TGE produkto vadovas Tadas Brazdauskis.

Sėkmingas debiutas

Lietuvoje „MAN TGE“ debiutavo tik balandžio 1 dieną ir, kaip teigia T. Brazdauskis, žmonių dėmesio sulaukia nemažai. Juk iš esmės tai – patikimas ir užsirekomendavęs „Volkswagen Crafter“, tik atrodo kiek kitaip ir turi kitokį prekinį ženklą. O tai – puiki proga išsiskirti.

"MAN TGE"
"MAN TGE"
© Vytautas Pilkauskas

„Neseniai pasiekėme susitarimą su vienu didžiausių maisto produktų tiekėjų Baltijos šalyse „Barbora“, kurie papildys savo parką naujaisiais „MAN TGE“, tad galiu drąsiai teigti, kad pradėjome šį kelią užtikrintais žingsniais“, – pasakoja T. Brazdauskis.

Šiuo metu rinkai siūlomi tik krovininiai TGE modeliai, o keleiviniai atkeliaus rudenį. Galima numanyti, jog dėl technologinio panašumo su naujos kartos „Volkswagen Crafter“ naujasis MAN lengvasis komercinis automobilis turėtų užimti tvirtas pozicijas Lietuvos rinkoje.

Techninių dvynių tarp komercinių automobilių – ne vienas. Pavyzdžiui, „Komercinio automobilio 2018“ konkurse dalyvaujantis „Fiat Fullback“ yra techniškai identiškas „Mitsubishi L200“, „Mercedes-Benz X-Class“ – „Nissan Navara“ bei „Renault Alaskan“.

Apie „Lietuvos komercinį automobilį 2018“

Konkursą „Lietuvos komercinis automobilis“ Lietuvos žurnalistų autoklubas organizuoja kas antrus metus. 2018-ųjų konkurse dalyvauja aštuonios transporto priemonės: „Fiat Fullback“, „Ford Custom Tourneo“, „Ford Custom Van“, „Iveco Daily“, „MAN TGE“, „Mercedes-Benz X-Class“, „Volkswagen Amarok“ ir „Volkswagen Crafter“. Jas vertina komisija, sudaryta iš automobilių srities žurnalistų bei transporto profesionalų – parkų valdytojų bei vairuotojų.

Su visais konkurso dalyviais žiūrovai galės susipažinti Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ gegužės 16–18 dienomis. Tomis dienomis „Litexpo“ vyks kelios parodos: „Transbaltica“, „Balttechnika“ ir „Mechanika“, o gegužės 18 d. – „Auto Bazar“. Gegužės 18-ąją parodų centre bus paskelbtas ir „Lietuvos komercinis automobilis 2018“ bei kitų konkurso nominacijų nugalėtojai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Renault“ į Lietuvą atvežė naują „žvėriuką“ (7)

Pirmą kartą pristatytas 2017 m. rugsėjį vykusioje Frankfurto automobilių parodoje, naujasis...

Perkamiausio elektromobilio titulą „Nissan Leaf“ užleido kinams (6)

„ Nissan Leaf “ ką tik neteko labiausiai perkamo elektrinio automobilio statuso – jį perėmė...

Rusijos lengvųjų automobilių gamybos dinamika stebina (40)

Per keturis šių metų mėnesius Rusijoje pagaminta 510 tūkst. lengvųjų automobilių – 20,4...

Geros žinios norintiems parduoti naudotą automobilį: dabar lengva kaip niekada (145)

„Ukrainiečių daugėja kiekvieną dieną. Galima taip pasakyti: dabar yra ukrainiečių daugėjimo...

Rusija imasi „Kortež“ projekto automobilių ir motociklų serijinės gamybos (73)

Valstybės korporacijos „ Rostech “ vadovą Sergejų Čemezovą priėmęs Rusijos prezidentas...

Top naujienos

Orai: po trumpo lietaus temperatūra pašėlusiai kils – galimas 30 laipsnių karštis (4)

Itin gražiais ir šiltais orais lepinusi gegužė nesiliaus mūsų stebinti ir toliau. Savaitės...

Odontologės įspėja: neatlikus įprastos procedūros, gresia baisios ligos ir byrantys dantys (144)

Kada paskutinį kartą jums buvo atlikta burnos higienos procedūra? Odontologės įspėja, kad...

Priverstinė emigracija į Norvegiją neatšaldė svajonės laimę kurti Lietuvoje (77)

Po studijų kelių įmonių biuruose dirbusi Vaida Juodževičiūtė metė sau iššūkį ir prieš...

6 priežastys atsisakyti „Chrome“ naršyklės (158)

Naršyklė yra nepakankamai saugi, greičiau iškrauna nešiojamojo kompiuterio bateriją, perduoda...

Druskininkų meras Ričardas Malinauskas užfiksuotas pikantiškoje vietoje (111)

Antradienio vakarą Druskininkų miesto meras Ričardas Malinauskas leido kartu su šimtais...

Mitais apipinti Balio paplūdimiai vilioja ir atstumia (9)

Balio salą gaubia daugybė senųjų ir modernių mitų. Vienas garsiausių – kad į šią salą...

DELFI skaitytojai atvėrė namų duris: pamatykite, kaip jie gyvena (19)

Konkursas „Interjeras, kurį sukūriau pats“ paskatino daugybę DELFI skaitytojų pasidalinti savo...

Kodėl meluojame, kalbėdami apie seksą? (11)

Daugybę metų visuomenėje gyvuoja stereotipas, bylojantis apie tai, kad vyrai turi gerokai daugiau...

Kilniaširdiškas keturmečio poelgis sugraudino daugelį (2)

Austinas Perine‘as, keturmetis iš Birmingamo, Alabamos valstijos, tapo tikra vietos įžymybe, kai...

Neišnaudotų resursų dar turintis Maksvytis: tikiuosi, duosime gerą kovą „Lietuvos rytui“

Klaipėdos „Neptūnas“ nors ne tiesiausiu keliu, tačiau galingu akordu užbaigė...