Prie renginio simbolinės starto linijos stoja dvylika naujų komercinių automobilių, kuriuos pirmą kartą galės įdėmiai apžiūrėti bei įvertinti ne tik konkurso žiuri, bet ir daugybė naujausia technika besidominčių žmonių. Mat visi pretendentai į geriausiojo karūną bus eksponuojami po savaitės „Litexpo“ rūmuose prasidėsiančiose net dviejose parodose - „TransBaltica“ ir „Automechanika“.

Taigi, dėl geriausiojo „Komercinio automobilio 2014“ karūnos ir kitų renginio nominacijų varžosi (abėcėlės tvarka) : „Fiat Doblo“, „Fiat Ducato“, „Ford Transit“, „Ford Transit Connect“, „Ford Transit Custom“, „Mercedes-Benz Sprinter“, „Peugeot Boxer“, „Peugeot Partner“, „Nissan e-NV200“, „Volkswagen Caddy Kasten“, „Volkswagen Crafter“ ir „Volkswagen Transporter Kasten“ automobiliai.

„Prisimenu, kai 1997 metais pirmą kartą Lietuvoje surengėme „Metų automobilio 1998“ konkursą, jame dalyvavo 14 pretendentų ir tada mažai kas tikėjosi, jog po dešimtmečio kandidatų gretos išaugs trigubai, - sako šio projekto vadovas, šalies žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius. – Žinoma, komercinių automobilių rinka gerokai mažesnė nei lengvųjų, todėl 12 pretendentų, besivaržančių dėl pirmosios šio konkurso karūnos – geras rezultatas. Tad belieka tik padėkoti automobilių gamintojų įgaliotiesiems atstovams, atsiliepusiems į mūsų kvietimą ir dalyvaujantiems pirmąkart rengiamame geriausiojo Lietuvos komercinio automobilio konkurse“.

Tuo, kad pirmą kartą rengiamas tokio pobūdžio konkursas sudomino komercinių automobilių pardavėjus, džiaugiasi ir vertinimo komisijos narys, UABNT valdos“ transporto departamento direktorius Valdas Stanislovaitis.

„Pateikusiems konkursui automobilius linkiu, kad jie sudomintų ir potencialius pirkėjus. Beje, tuo abejoti netenka, nes šalia „klasikinių“ modelių matome ir daug inovatyvių. Taigi, skirtingai nuo klasikinių „grožio konkursų“ šįsyk bus labai įdomu kas vis gi nugalės – klasika, grožis, jėga ar intelektas? O gal viskas viename?“, - viliasi V. Stanislovaitis, kurį itin domina jo įmonės veikloje bene labiausiai pasiteisinusių „Volkswagen Caddy“ ir „Ford Transit“ naujausios versijos.

„Per „DPD Lietuva“ penkiolika veiklos metų siuntas išvežiojanti įmonė išbandė ne vienos firmos ir ne vieno modelio automobilius, kurių gerosios ir blogosios savybės labiausiai atsiskleidžia praktikoje. Mums svarbiausia geros automobilio eksploatacinės savybės ir patikimumas, kad jis negestų ir taip nesitrukdytų siuntų pristatymo procesas, - sako konkurso vertinimo komisijos narė, bendrovės „DPD Lietuva“ išorinės komunikacijos ir marketingo specialistė Asta Brazaitienė. – Svarbūs net tokie iš pirmo žvilgsnio mažmožiai, kaip patikimos durys, nelūžtančios jų rankenos, negendančios spynelės, nes kurjeriams kiekvieną dieną tenka daugybę kartų jas varstyti. Kaip rodo praktika, visi automobiliai turi savų privalumų ir trūkumų, tačiau prieš konkursą vien etikos sumetimais neverta jų akcentuoti“.

Be šių dviejų žiuri narių konkurso vertinimo komisijoje dirba UAB „Transporent“ ilgalaikės nuomos ir priežiūros skyriaus vadovas Giedrius Gegevičius, žurnalo „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius, įmonės DPD Lietuva vairuotojas Martynas Pašluosta, Lietuvos logistikos asociacijos prezidentas, UAB „Ad Rem Transport“ direktorius Antanas Šimelis, V. Valiukevičius ir LRT laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ vedėjas Valdas Juozas Vilūnas.

Konkurso „Komercinis automobilis 2014“ nugalėtojas bus paskelbtas gegužės 10 dieną 14 val.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)