„Chevrolet“ Europoje pateikiama kaip ekonominė markė, pasižyminti geru kainos ir vertės santykiu, kone pusę visų parduodamų „Chevrolet“ čia sudaro maži „Spark“ ir „Aveo“ modeliai. Europai niekaip neišsikapstant iš krizės, vis daugiau pirkėjų renkasi kuklesnius ir mažesnius automobilius, tad ši tendencija „Chevrolet“ turėtų būti palanki, tačiau markės rezultatai vis prastėja. „JATO Dynamics“ duomenimis, per pirmąjį pusmetį „Spark“ pardavimai smuktelėjo 35% iki kiek daugiau nei 20 tūkst. vnt., o „Aveo“ sumažėjo net 47% iki beveik 15 tūkst. vnt. Dėl tokių prastų „Aveo“ rezultatų šiemet antru pagal populiarumą „Chevrolet“ modeliu tapo „Cruze“, kurio pardavimai sausio-birželio mėnesiais išaugo 5%, iki beveik 19 tūkst. vnt. Bendri „Chevrolet“ pardavimai Europoje nagrinėjamu laikotarpiu sumažėjo 29%, iki kiek daugiau nei 74 tūkst. vnt.

Pastebima, kad šiai markei itin svarbūs maži modeliai – „Spark“ ir „Aveo“ – jau kiek išsikvėpė, o ir pati produktų gama yra per mažai pritaikyta Europos pirkėjų skoniui. „Chevrolet“ varžovės iš Pietų KorėjosKia“ ir „Hyundai“ yra gerokai arčiau Europos pirkėjų, nes kartu turi automobilių dizaino ir inžinerijos centrą Vokietijoje bei gamyklas Čekijoje ir Slovakijoje. Savo ruožtu Rumunijoje įsikūrusi „Dacia“ yra koordinuojama iš „Renault“ būstinės Paryžiuje.

„Chevrolet“ modeliai konkurentams nusileidžia pagal degalų sąnaudas ir CO2 emisijas. „JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais Europoje parduotų „Chevrolet“ automobilių vidutinė anglies dvideginio emisija buvo 141 g/km, o su tokiu rezultatu ši markė užėmė 18 vietą tarp 20 markių ir atsiliko netgi nuo BMW ir „Mercedes-Benz“.

Kita „Chevrolet“ problema yra konkurencija su tai pačiai „General Motors“ priklausiančia „Opel“ marke. Šioje srityje specialistai siūlo mokytis iš „Volkswagen“, kuris siekia kiekvienai savo turimai markei suteikti aiškų identitetą. Dėl to, net ir labai konstrukciškai artimi „Škoda Octavia“, „Seat Leon“, „Volkswagen Golf“ ir „Audi A3“ taiko skirtingą kainodarą, orientuojasi į skirtingus prioritetus turinčius pirkėjus ir beveik nekonkuruoja tarpusavyje. Tuo tarpu tarp tokių artimų „Chevrolet“ ir „Opel“ modelių kaip „Trax“ ir „Mokka“ arba „Captiva ir „Antara“ trintis yra labai didelė. Iš pradžių atrodė, kad „Trax“ labiausiai akcentuos patrauklią kainą, o „Mokka“ – modernias elektronikos sistemas bei geresnę interjero apdailos kokybę, tačiau brangesnėse „Trax“ versijose „Chevrolet“ pasiūlius išmanią multimedijos sistemą „MyLink“, o „Opel“ pradėjus taikyti nuolaidas „Mokka“ visureigiui šie du modeliai tapo tiesioginiais varžovais.

Identiteto problema irgi aktuali „Chevrolet“, nes greta tokių kuklių korėjietiškų automobilių kaip „Spark“ ir „Aveo“ čia galima rasti ir modernų elektromobilį „Volt“, ir sportiškus modelius „Camaro“ bei „Corvette“.

Nors pasaulinėse rinkose „Chevrolet“ sekasi gerai, Europoje jai ir toliau bus nelengva. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad Senajame žemyne „Chevrolet“ pardavimai smuks iki pat 2016 m., kuomet turėtų pasirodyti naujos kartos „Spark“ ir „Cruze“ modeliai.