Apklausoje dalyvavo daugiau kaip du tūkstančiai žmonių, o tyrimo rezultatus pateikia motors.co.uk.

Beveik pusė vyrų (48 proc.) įsitikinę, jog kuo brangesnis automobilis, tuo jo savininkui bus palankesnės moterys. Jie mano, jog brangus sportinis automobilis, garantuoja moterų dėmesį jų personai. Moterys tokiu entuziazmu netrykšta: 53 proc. moterų mano, jog brangių automobilių savininkai įžūlūs ir pernelyg pasitikintys savimi, nuoširdumo iš jų tikėtis neverta. 44 proc. moterų prabangių automobilių savininkus vadina egoistais, o 38 proc. mano, jog jie kelia pavojų gatvėse ir keliuose.

34 proc. Didžiosios Britanijos vyrų mano, jog visureigių savininkai pernelyg savimi pasitikintys, o 29 proc. vadina juos chamais. Be to, neturi reikšmės – vyras ar moteris – prie visureigio vairo.

Moterys reiškė palankumą ne patiems brangiausiems, bet žinomų markių sedanams (dažniausiai buvo minimi „Volkswagen Passat“ ir „Ford Mondeo“). Jų manymu, tokių sedanų savininkai daug ir atkakliai dirba, taip pat yra išsilavinę. Hečbekus, bričių moterų manymu, renkasi kuklūs vyriškiai.

Tyrėjams netikėtas pasirodė moterų palankumas ekologiškų automobilių savininkams. Daugiau nei pusė moterų mano, kad tokių automobilių, kaip „Toyota Prius“ ir „Nissan Leaf“ savininkai puikiai išsilavinę, atsakingi ir draugiški.

Tiek moterys, tiek vyrai mano, jog patraukliausia automobilio spalva – juoda. Tačiau tai bene vienintelis punktas, dėl kurio sutiko ir vyrai, ir moterys.