aA
Vargu ar galėjo būti tinkamesnis metas pasirodyti naujajam „Volkswagen Polo“ modeliui, kuriame sumontuotas ypač pažangiomis technologijomis pagrįstas prietaisų skydelis. Tokią tiesą tenka su džiaugsmu pripažinti Manheime, Vokietijoje, įsikūrusiam „Volkswagen“ platintojui, žvelgiančiam į keletą senesnių, jokiomis ypatingomis technologijomis neišsiskiriančių šios markės modelių, veikiausiai pasmerktų užsibūti tarp lig šiol nerealizuotos produkcijos.
Šeštosios kartos "Volkswagen Polo"
© Gamintojo archyvas

Rasti pirkėjų, kuriuos būtų galima sudominti prieš 8 metus išleistu „Polo“ modeliu, tikrai nelengva, tačiau nuo šio mėnesio, pasirodžius šeštosios kartos „Polo“, išsiskiriančiam pažangiais technologiniais sprendimais papildytu interjeru ir šiuolaikiška išvaizda, situacija turėtų pasikeisti, rašoma svetainėje europe.autonews.com.

Šiame subkompaktiniame automobilyje sumontuotas stiklinis monitorius tiek išvaizda, tiek funkcijomis pranoksta net naujuoju „Volkswagen“ flagmanu praminto „Arteon“ prietaisų skydelį. Pastarasis modelis buvo išleistas birželį. Negalima nepaminėti, kad jo kaina net triskart aukštesnė už naujojo „Polo“.

Bendrovė „Volkswagen“ tikrai nėra vienintelė automobilių gamintoja, atkreipusį dėmesį į saugumo ir patogumo teikiančias technologijas, kuriomis būtų galima papildyti būsimas mažų gabaritų transporto priemones. Panašiai naujausius subkompaktinius modelius jau tobulina ir „Ford“, „Nissan“ bei „Kia“.

Tokia tendencija akivaizdžiai byloja apie pokyčius: svarbios inovacijos, lig šiol diegtos tik ne bet kam įperkamuose prabangiuose sedanuose, jau pradėtos taikyti ir mažiau prestižiniam segmentui. Dėl šiais laikais ypač sparčiai tobulėjančios plataus vartojimo elektronikos, taip pat aukštų su sauga susijusių reikalavimų technologijų diegimo įvairių tipų automobiliuose procesas įgauna vis didesnį pagreitį.

„Vis dažniau tenka pripažinti, kad naujos priemonės, ypač susijusios su jungiamumo galimybėmis ir pagalbinėmis vairavimo sistemomis, nebėra apie prestižą bylojantys papildymai. Kadangi inovacijų vis daugėja, automobilių gamintojai nutarė neversti savo klientų po keletą metų laukti, kol naujovės bus pritaikytos aukštesnės kategorijos automobiliams“, – sakė Vokietijos automobilių pramonės sektoriaus valdymo centro vadovas Stefanas Bratzelis.

Bendrovės „Robert Bosch“ valdybos narys Dirkas Hoheiselis, vadovaujantis automobilių multimediją ir elektroniką tiekiančioms įmonėms, kalba apie dar didesnius pokyčius. Jis teigia, kad kai kuriais atvejais tobulesnių technologijų diegimas vyksta atvirkštine tvarka.

Šeštosios kartos "Volkswagen Polo" su stikliniu centriniu ekranu
Šeštosios kartos "Volkswagen Polo" su stikliniu centriniu ekranu
© Gamintojo archyvas

Pagrindinė didėjančių investicijų į mažų automobilių tobulinimą priežastis ta, kad subkompaktinių automobilių segmentas tebėra vienas iš pamatinių, į kurį lig šiol remiasi populiariausi Europos tiekėjai, mat aukščiausios klasės automobilių gamintojų ne daugiau kaip 4 metrų ilgio automobilius siūlantis sektorius pernelyg nedomina.

Augantis pardavimas ir puikūs vertinimai

Subkompaktinių automobilių segmentas Europoje ir toliau plečiasi. Remiantis rinkos tyrimų įmonės „JATO Dynamics“ duomenimis, pernai jis išaugo 2,4 proc. – iki 2,82 mln. transporto priemonių. Tai yra kompaktinių automobilių sektoriaus plėtrą viršijantys rodikliai. Juos lenkia tik SUV ir krosoverių sektoriaus augimo rezultatai, iš esmės priklausantys nuo vis didėjančios šio tipo transporto priemonių paklausos.

„Polo“ tenka antra vieta Europoje perkamiausių „Volkswagen“ siūlomų modelių sąraše. Juos lenkia tik „Golf“ modeliai. O štai bendrovės „Ford“ populiariausio modelio pozicijų ir toliau neapleidžia „Fiesta“.

Siekdamas kuo geriau prisitaikyti prie vis didėjančio mažų automobilių poreikio, į Europos rinką besiorientuojantis bendrovės „Ford“ padalinys pastaruoju metu ėmėsi tam tikros reorganizacijos. Pasiūlydami miniatiūrinio „Ka“ modelio pavyzdžiu sukurtą nedidelį automobilį, galintį sudominti praktiškus ir kokybę vertinančius klientus, „Fiesta“ modeliui „Ford“ rinkodaros specialistai veikiausiai numatė už prieinamą kainą siūlomo hečbeko vietą.

Įmonės „JATO Dynamics“ vyriausiasis analitikas Felipe Munozo pateikia naująją „Ford“ strategiją patvirtinančių duomenų: nedidelių automobilių, kurių kaina svyruoja nuo 13 tūkst. iki 20 tūkst. eurų, užregistruojama mažiau, palyginti su tais, kurių kaina didesnė. „Pirkėjus domina pažangesni subkompaktiniai automobiliai, o naujasis „Fiesta“ modelis kaip tik toks ir yra. Bendrovės „Ford“ ketinimai, susiję su labiau prestižinio „Fiesta“ modelio pateikimu, veikiausiai pasiteisino. Akivaizdu, kad tikrai buvo verta pasukti ta kryptimi, kuri pastaruoju metu vis labiau ryškėja tarp šio segmento dalyvių“, – aiškino F. Munozo.

Septintosios kartos "Ford Fiesta"
Septintosios kartos "Ford Fiesta"
© DELFI / Ramūnas Pletkus

Padalinio „Ford Europe“ prezidentas Stevenas Armstrongas dar šią vasarą patikino, kad naujosios kartos „Fiesta“ padės padidinti įmonės pajamas, nes „Ford“ neužilgo pasiūlys penkis skirtingus automobilių variantus, tarp kurių bus ir prašmatnesnių bei puikiomis charakteristikomis išsiskirsiančių.

„Sprendžiant iš dabartinės situacijos, už visus poreikius atitinkantį „Fiesta“ modelį žmonės sutiks mokėti ir daugiau, todėl galima pagrįstai kalbėti apie nusimatantį pelną“, – teigė S. Armstrongas. Nors antrojo šių metų ketvirčio pardavimo Europoje rezultatai ir buvo kiek suprastėję, S. Armstrongo bosas, „Ford Motor“ generalinis direktorius Jimas Hackettas, apie naujojo „Fiesta“ modelio perspektyvas kalbėjo su neslepiamu entuziazmu. „Visi išankstiniai atsiliepimai buvo neįtikėtinai palankūs“, – sakė jis.

Įmonės „Volkswagen“ vadovai taip pat negaili pagyrų naujajam „Polo“. Bendrovės generalinis direktorius Herbertas Diessas šį modelį apibūdina kaip patį pažangiausią kada nors sukonstruotą mažų gabaritų automobilį. „Šis modelis yra ypač saugus, patogus, be to, pasižymi puikiomis degalų sąnaudomis, o turint omeny visus pranašumus, jo kainos tikrai nebūtų galima pavadinti nepagrįsta. „Polo“ dabar tarsi pakilo į aukštesnį lygį“, – sakė H. Diessas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Paskelbė datą, kada daugiau nei pusė naujų automobilių pasaulyje bus elektriniai (59)

Elektriniai automobiliai dabar sudaro tik nedidelę dalį visų pasaulyje parduodamų lengvųjų...

„Land Rover“ atnaujino „Discovery Sport“: gavo naują platformą ir nemažai naujovių (2)

„ Land Rover Discovery “ jau seniai yra tapęs nevaržomos kelionės automobiliu simboliu, o jo...

„Ford“ nusprendė vieną modelį pritaikyti visiems: sukūrė 40 „Focus“ versijų (2)

Jau gegužės 24 d. Lietuvoje galima užsisakyti 40 skirtingų „ Ford Focus “ versijų, tačiau...

Netikėta žinia „Audi“ ženklo gerbėjams: nebebus TT ir R8 modelių (29)

„ Audi “ nutrauks TT ir R8 sportinių automobilių gamybą, o sutaupytus 14 mlrd. eurų investuos...

„Mini“ atnaujino du modelius – žada nustebinti galingesniais varikliais

60-metį šiemet švenčianti britų „premium“ klasės automobilių gamintoja „Mini“...

Top naujienos

Lietuvoje – lemtinga diena: renkame valstybės vadovą ir savo atstovus Europos Parlamente situacija bandė pasinaudoti verslininkai; nuolat atnaujinama (1560)

Sekmadienį, gegužės 26 d., Lietuva renka šalies Prezidentą ir 11 Europos Parlamento narių.

Dargio ir Maurico diskusija apie krizę: atlyginimų augimas irgi gali tapti krize (21)

Jau kurį laiką yra diskutuojama apie artėjančią krizę, bet tikslių prognozių pateikti niekas...

Išskirtinis Godos Alijevos interviu jos naujuose namuose: atėjo laikas išgirsti tikrąją skyrybų istoriją (33)

Dainininkė Goda Alijeva pasiryžo itin atviram interviu apie skyrybas su krepšininku Rolandu...

Sukrečiantys Černobylio apylinkių tyrimai: be žmonių likusi gamta tiesiog suklestėjo (139)

1986 metų balandžio 26 dieną per techninį bandymą Černobylio atominės elektrinės ketvirtame...

Viena sėkmingiausių Lietuvos manekenių Dovilė Viršilaitė: žmogaus vidus daro milžinišką įtaką išvaizdai (2)

Apie šiandieninį mados ir modelių pasaulį kalbamės su vienu žinomiausių Lietuvos modelių...

Atlaikę aplinkinių spaudimą, į kelionę leidosi su 10 mėnesių dukryte: patarė, kaip susiplanuoti, kad nesklandumų būtų kuo mažiau (6)

Artėjant vasarai šeimos net ir neseniai susilaukusios vaikų, dairosi, kur gi išlėkti atostogų....

Užkalnio nuosprendis Panevėžiui: gyventojai bus priblokšti (114)

Man atrodo, aš labai gerai mokausi rašyti antraštes. Ryški pažanga. Šiandienai, rinkimų dienai,...

Jei NATO neliktų amerikiečių: tyrimas parodė, ko vertos Europos ambicijos – Lietuvai grėstų okupacija (508)

JAV pasitraukia iš NATO, Europa lieka viena, o Rusija nieko nelaukia ir puola Lietuvą bei Lenkiją....

Praeityje rašytos Meghan Markle žinutės atskleidžia tiesą apie jos ir Harry pažintį: tai nebuvo nekaltas atsitiktinumas (18)

Senas Meghan Markle bičiulis ir viešųjų ryšių konsultantas Nickas Ede'as sako, jog...

Į laisvę veržiasi šeši nuteistieji iki gyvos galvos (22)

Pasinaudoti įstatymo pataisa ir anksčiau išeiti į laisvę bando šeši iki gyvos galvos nuteisti...