Likvidumas svarbiau už pirminę kainą

Automobilių istorijos patikros bendrovės „CarVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis sako, kad tokią tendenciją lemia pačių bendrovių požiūris į transporto likvidumą. Ši taisyklė pakankamai universali – privačius automobilius lizingo priemonėmis įsigyjantys vairuotojai taip pat suinteresuoti, kad jų pasirinktos transporto priemonės turėtų kuo aukštesnę išperkamąją vertę. Ją užtikrina prabangesni, populiaresni arba geriau įrengti modeliai.

„Manau, kad jei bendrovės prisipirktų bazinių biudžetinių hečbekų, paskui būtų sudėtinga juos parduoti ir susigrąžinti dalį investicijų. Dėl to jos renkasi tokius automobilius, kokius žmonės norėtų patys vairuoti. Nes net ir tie patys „Peugeot“ yra geriau sukomplektuoti, kad vėliau būtų likvidūs ir nesunkiai atnaujinami“, – pastebėjimais dalijasi rinkos ekspertas.

Trumpalaikės automobilių nuomos įmonės siūlo klientams naujas transporto priemones, o rinka keičiasi greitai, tad automobiliai nuomojami vos dvejus trejus metus. Vėliau jie parduodami antrinėje rinkoje.

Pigų ir nepopuliarų hečbeką bus sunku realizuoti, jis greitai praras savo vertę ir investicijos negrįš. Dėl to įmonės renkasi likvidžius ir populiarius automobilius.

Pavyzdžiui, didžiausią „Bolt Drive“ dalį sudaro įvairūs „Peugeot“ modeliai. Baltijos šalyse „Bolt Drive“ iš viso turi 536 „Peugeot“, iš kurių 255 yra Lietuvoje, 175 – Latvijoje ir 106 – Estijoje. Ir jie – vieni paklausiausių Europoje.

Peugeot 208“ praėjusiais metais buvo perkamiausias naujas automobilis Europos Sąjungoje. „Peugeot 2008“ – trečias pagal populiarumą B segmento krosoveris, o 3008 – 5-as pagal pardavimo apimtis C segmento krosoveris. Automobiliai populiarūs, trokštami, tad jie išlaiko aukštą vertę ir antrinėje rinkoje.

Bolt automobiliai

Svarbus ir išskirtinumo veiksnys

Tačiau trumpalaikės nuomos bendrovėms rūpi ne vien skaičiai. Ekspertas pastebi, kad svarbus ir mašinos išskirtinumas. Ji turi traukti žvilgsnį ir kviesti klientą pasinaudoti būtent ta dalijimosi automobiliais firma, kurios modeliai geriausi ir patraukliausi.

Dėl to „CityBee“ pasiūlė „Porsche“, „Bolt Drive“ gamą praturtino „premium“ segmento „Audi“ automobiliais, o pagrindą sudarė ne iš pilkų, minioje pranykstančių hečbekų, o iš ekstravagantiško dizaino „Peugeot“ modelių.

„Manau, kad žmonės automobilius renkasi akimis. Negali sakyti, kad naujos kartos „Peugeot“ nėra stilingi ar dailūs. Jie tikrai glosto akį, ir žmogus, išvydęs tokį modelį gatvėje, panūs su juo pavažinėti. Konservatyvūs automobiliai tokio efekto nesukurs. Nors rinktis išskirtinius automobilius yra drąsus sprendimas, įmonių rinkodara tai panaudos sėkmingai. Pavyzdžiui, galima komunikuoti, kad kasdienės kelionės bus malonios ir nenuobodžios“, – paaiškina M. Buzelis.

Sveika konkurencinė aplinka sukuria gerą produktą vartotojui: net trys Vilniuje veikiančios dalijimosi automobiliais bendrovės dėl klientų kovoja ne tik siūlydamos geresnę kainodarą, bet ir investuodamos į aukštesnės klasės modelius. Dabar jie geriau įrengti, turi daugiau saugumo ir komforto atributų. Pavyzdžiui, net ir už mažiausią minutės kainą siūlomi „Peugeot 208“ turi automatinį avarinį stabdymą, greičio palaikymo, kelio ženklų atpažinimo, nuokrypio iš eismo juostos perspėjimo sistemas.

Tai naudinga ir automobilių pardavėjams. Būsimieji naujos mašinos pirkėjai gali išbandyti ir palyginti įvairius modelius ir ilgesnį laiką, nes nuomos bendrovės siūlo lanksčią kainodarą renkantis transporto priemonę dienai, savaitgaliui ar net savaitei.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją