"Kia" norėtų tapti ir prestižine marke, tokį tikslą atskleidė kompanijos viceprezidentas Lee Hyung-keun Seule vykusio metinio atstovų susitikimo metu. To bus siekima nuolat gerinant kokybę bei aktyviais marketingo veiksmais. Pavyzdžiui, "Kia" išnaudos 2012 m. Europos, bei 2014 m. pasaulio futbolo čempionatų reklamines galimybes.

Šiais metais kompanija tikisi padidinti savo pardavimus 8,3 proc. Tam turėtų padėti ir prabangaus sedano K9 pasirodymas rinkoje.
Tačiau, bent jau kol kas, "Kia" neplanuoja įsteigti naujo atskiro prekės ženklo savo prestižiniams modeliams, tokių kaip "Lexus", ar "Infiniti" ("Toyota" bei "Nissan" priklausantys markės vardai).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)