aA
Audi“ gamintojas 1996 metais tapo kompaktinių „Premium“ segmento automobilių pradininku, o šiandien debiutuoja jau ketvirta šio itin sėkmingo modelio karta – sportiškas, skaitmeninis ir maksimaliai junglus. Po progresyvia naujo „A3 Sportback“ išvaizda slepiasi daug iš didesnių klasių modelių perimtų naujovių, tokių kaip multimedijos sistema, reguliuojama pakaba ir pažangios pagalbinės važiavimo sistemos, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Audi A3 Sportback
Audi A3 Sportback
© Gamintojo archyvas

Naujas „Audi A3 Sportback“ yra kompaktinio dydžio ir sportiškos išvaizdos. Plačios vientisos grotelės ir didelės oro įsiurbimo angos priekyje pabrėžia dinamišką „Premium“ kompaktinio sportinio automobilio charakterį. Dar viena naujovė – dinaminės „Matrix LED“ skaitmeninės dienos šviesos.

Sportiškas ir rafinuotas dizainas išlaikytas ir salone. Sėdynių apmušalai yra pagaminti iš perdirbtų plastikinių butelių, o pačios sėdynės pirmą kartą turi stilingą kontrastingą dygsniavimą.

Valdymas ir ekranai

„A3 Sportback“ prietaisų skydelis yra orientuotas į vairuotoją. Jis turi tokius pačius valdymo elementus kaip ir didesni markės modeliai su standartiniu 10,1 colio liečiamuoju ekranu. Skaitmeninis prietaisų skydelis, kuriame nustatymai keičiami ant daugiafunkcinio vairo esančiais valdikliais, taip pat yra standartinė įranga. Papildomai galima užsisakyti projekcinį ekraną, ant priekinio stiklo rodantį spalvotą informaciją.

Multimedijos sistema

MMI valdymo sistema naudoja naują trečios kartos modulinę multimedijos platformą, kurios informacijos apdorojimo greitis yra dešimt kartų didesnis nei pirmtako.
Individualūs nustatymai gali būti išsaugoti šešiuose skirtinguose profiliuose – nuo klimato kontrolės ir sėdynių nustatymo iki dažniausiai pasirenkamų navigacijos sistemos adresų ir mėgstamiausių stočių ar įrašų.

Maršruto parinkimas dabar yra dar patogesnis ir lankstesnis. Pavyzdžiui, navigacijos sistema turi informaciją apie eismo spūstis, aukštos raiškos „Google Earth“ palydovinius žemėlapius ir detalius daugelio didžiųjų Europos miestų trimačius modelius. Jungliosios paslaugos apima ir „car-to-X“ paslaugas. Jos padeda rasti laisvas stovėjimo vietas arba leidžia važiuoti, naudojantis „žalia juosta“ ir gauti informaciją iš šviesoforų.

„A3 Sportback“ susieti su telefonu galima naudojant „myAudi“, „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ sąsajas. Greitai po pristatymo bus galima naudotis ir „Audi connect key“ paslauga, kuri savininkui leis atrakinti, užrakinti ir užvesti automobilį naudojant „Android“ telefoną. Taip pat greitai po pristatymo atsiras galimybė naudotis „Amazon Alexa“ paslaugomis.

Audi A3 Sportback
Audi A3 Sportback
© Gamintojo archyvas

Rafinuotas: varikliai

Naujas „Audi A3 Sportback“ Europoje debiutuoja su trimis skirtingais varikliais: „1.5 TFSI“ pasiekiančiu 110 kW (150 AG) ir 2.0 TDI, pasiekiančiu 85 kW (116 AG) arba 110 kW (150 AG). Visi varikliai pasižymi įspūdingu sukimo momentu ir rafinuotomis važiavimo savybėmis. Gamybos pradžioje varikliai bus derinami su prekinių ratų pavara, o galia perduodama per mechaninę šešių laipsnių arba septynių laipsnių „S tronic“ automatinę pavarų dėžę, nuo šiol turinčią itin mažą pavarų perjungimo svirtį. Netrukus po debiuto „Audi“ palaipsniui plės variklių gamą, kurioje pasirodys elektrifikuotos versijos ir modeliai su „quattro“ pavara.

Pakaba

110 kW (150 AG) ir galingesnės naujo „A3 Sportback“ versijos turi keturių svirčių galinę pakabą, kuri pasižymi sportiškomis ir subalansuotomis savybėmis, apjungiančiomis komfortišką važiavimą su geromis dinaminėmis charakteristikomis. Papildomai galima užsisakyti pakabą su reguliuojama amortizacijos kontrole, kuri 10 mm sumažina kėbulo prošvaisą. Kiekvienas amortizatorius nuolatos prisitaiko prie kelio dangos, važiavimo būdo ir nustatymų „Audi drive select“ dinaminėje valdymo sistemoje, taip sukuriant platų savybių diapazoną nuo itin komfortiško važiavimo iki tikslaus valdymo. Su sportine pakaba, kuri yra standartinės „S line“ komplektacijos įranga, automobilis valdomas itin sportiškai – standesni pakabos ir amortizatorių nustatymai, taip pat 15 mm mažesnė prošvaisa lemia, kad šis kompaktinis modelis pasižymi dar geresnėmis dinaminėmis savybėmis.

Audi A3 Sportback
Audi A3 Sportback
© Gamintojo archyvas

Vairuotojo pagalbinės sistemos

Su „Audi pre sense front“ sistema, kliūties apvažiavimo pagalba ir perspėjimu apie išvažiavimą iš eismo juostos, „A3 Sportback“ padeda išvengti susidūrimų ir jau standartinėje komplektacijoje užtikrina didelį saugumą. Kitos pagalbinės sistemos, tokios kaip persirikiavimo ir išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimas, taip pat perspėjimas apie iš šono atvažiuojančius automobilius ir statymo pagalba, galimi kaip papildoma įranga.

Prisitaikanti greičio palaikymo sistema, kuri montuojama į didesnius modelius, palaiko greitį ir atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, taip pat važiavimą savo eismo juosta, švelniai koreguodama kryptį ir itin padidinanti važiavimo komfortą tolimose kelionėse.

Erdvės koncepcija

Nors naujas „A3 Sportback“ yra kompaktinio dydžio, jis yra dar erdvesnis ir funkcionalesnis nei anksčiau. Palyginti su pirmtaku, 4,34 m ilgio ir 1,82 m pločio (be veidrodėlių) „Premium“ kompaktinis automobilis pailgėjo daugiau kaip trimis centimetrais, o 1,43 m aukštis ir 2,64 m atstumas tarp ašių liko nepakitę. Priklausomai nuo galinių sėdynių padėties, į bagažinę telpa nuo 380 iki 1200 litrų, o bagažinės dugną galima nustatyti skirtingame aukštyje. Papildomai galima užsisakyti elektra valdomas bagažinės dureles su automatiniu atidarymu kojos judesiu.

Debiutas rinkoje ir kaina

Pirmieji automobiliai Europoje pirkėjus pasieks gegužės pradžioje. Modelio su „1.5 TFSI“ 110 kW (150 AG) kaina Vokietijoje – nuo 28 900 eurų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Lietuvoje jau galima užsisakyti elektrinį „Audi Q4 e-tron“ – SUV iš ateities (5)

Itin erdvus salonas, progresyvūs valdymo, ekranų ir pagalbinių sistemų sprendimai, virtualų ir...

Pirmasis „Subaru“ elektromobilis bus pavadintas „Solterra“

„ Subaru “ paskelbė, kad 2022 metų viduryje atstovų prekybos salonuose pasirodys visiškai...

Bandant naujausius sunkvežimius – nuostaba: modernūs sunkiasvoriai nenusileidžia lengviesiems automobiliams (2)

„DKV LIVE Metų sunkvežimio“ rinkimai pasiekė lūžio tašką: dvi dienas trukusiuose bandymuose...

Elektrinis „Porsche Macan“ įveikė virtualių bandymų programą

Naujo automobilio modelio kūrimas susideda iš daugybės etapų. Šiuo metu pirmieji elektra varomo...

„Volkswagen“ parodė, koks bus naujasis „Multivan“ (7)

Šiuolaikinės automobilių industrijos ikonos „Multivan“ istorijoje artėja metas pradėti...

Top naujienos

„Didysis šeimos gynimo maršas“ verčia susikaupti ir politikus, ir policiją: kas iš tiesų planuojama šį savaitgalį Lietuvoje (857)

Gegužės 15 dieną organizuojamas „ Didysis šeimos gynimo maršas “ jau spėjo suskaldyti ne tik...

Ekologiškas verslas trina rankomis: „plastiko direktyva“ Lietuvą paveiks ypač smarkiai (24)

Liepos 3 dieną visoje Europos Sąjungoje įsigalioja nauji apribojimai plastiko gaminiams....

Top10. Gėrimų gamintojai apie naująjį sezoną ir namų žmogaus fenomeną (13)

Sezonui įsibėgėjant Lietuvos alaus daryklos, kurių raumenis stiprino išaugęs eksportas ,...

Justina Maciūnaitė | D+

Estetika nepasižymintiems sovietmečio mikrorajonams turi idėją: laisvose erdvėse galima apgalvotai įterpti naujų daugiabučių (6)

Viena įdomiausių ir aktualiausių architektų, urbanistų, NT ekspertų ir turbūt net sociologų...

Sala – mokesčių rojus: „Brexit“ kova dėl žuvies dar nesibaigia (2)

Buvęs žvejys Seanas Faulkneris savo restorane, įsikūrusiame sename nacistinių laikų kariniame...

Iš gyvenimo pasitraukusiai medikei atminti Šiauliuose sužibs žvakutės (38)

Šiaulių medikai ir kiti šiauliečiai ketvirtadienį, gegužės 13 dieną, 9 valandą uždegs...

Šių darbuotojų jau dabar trūksta, o ateityje trūks dar labiau: štai kodėl šiai profesijai žadami geri laikai (18)

Pranešama, kad Lietuvoje ima trūksti slaugytojų. Koks trūkumas jaučiamas šiuo metu? Ir ar tiesa,...

Pasipiktino giminaičių reakcija į vakciną: kas nori merdėti – visada ras, dėl ko

„Iš pradžių nieko, o po to veidu į žemę praktiškai gulėjau“, „Baisu, net vandens...

Radinys paplūdimyje: bangos į krantą išmetė aštriadantį gelmių monstrą (15)

Kalifornijos paplūdimyje aptikta į krantą vandenyno bangų išmesta kraupios išvaizdos žuvis...

Monika Kvietkutė vasarą pasitinka įsimylėjusi: šis gyvenimo etapas man asmeniškai labai gražus ir spalvingas (4)

Po sunkių ir garsiai nuskambėjusių skyrybų vėl gyvenimo džiaugsmą atrandanti Monika Kvietkutė...