Stambiausia Europoje automobilių gamintoja bendrovė „Volkswagen Group“ planuoja kiek pakoreguoti „Volkswagen“ markės automobilių logotipą. Šis žingsnis siejamas su didėjančiais elektromobilių gamybos mastais ir noru pagerinti įvaizdį, kiek apgadintą dėl dyzelio emisijų rodmenų klastojimo kilusio skandalo.
Asociatyvi nuotr.
© Edvard Blaževič

Kaip atrodys naujasis logotipas, paaiškės kitąmet, mat iki to laiko bendrovė ketina ypač praplėsti elektromobilių asortimentą, pirmadienį Berlyne vykusioje spaudos konferencijoje sakė įmonės rinkodaros vyriausiasis specialistas Jochenas Sengpiehlis.

Logotipas bus atnaujintas taip, kad puikiai atrodytų automobilio priekyje ir išmaniojo telefono ekrane. Pastarąjį kartą „Volkswagen“ emblema buvo atnaujinta prieš šešetą metų. Tada jai buvo suteikta labiau trimatį objektą primenanti išvaizda, o apskritai logotipas mažai tepasikeitė nuo pat įmonės atsigavimo po Antrojo pasaulinio karo, primena europe.autonews.com.

„Įmonės pozicijos nėra tokios tvirtos kaip ankstesniais metais, – sakė J. Sengpiehlis kalbėdamas apie smuktelėjusios reputacijos markę, – ir taip nutiko ne vien dėl dyzelio emisijų skandalo.“

Įmonė „Volkswagen“ taip pat ketina intensyviau eksploatuoti skaitmenines priemones ir socialinius tinklus, taip tikėdamasi dar tiksliau apsibrėžti rinkodaros strategijas, taikytinas, norint įtikinti skeptiškai nusiteikusius klientus pereiti prie akumuliatorių energija varomų automobilių. Naujas prekės ženklo įvaizdis galėtų labai pasitarnauti siekiant, kad pasiteisintų 20 mlrd. eurų investicijos į elektromobilių gamybą.

Taps spalvingesni

Vienas iš tikslų šiuo metu yra pasirūpinti „Volkswagen“, kaip prekės ženklo, patrauklumu ir prislopinti su juo siejamą konservatyvumą, be to, atkreipti dėmesį į inovacijas, kurias galima paminėti kaip vieną iš automobilių kainų kilimo priežasčių, sakė J. Sengpiehlis.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI / Ramūnas Pletkus

Prisidėti prie ateinančiais mėnesiais nusimatančių kūrybinių sumanymų brandinimo „Volkswagen“ kviečia ryšių su visuomene ir reklamos agentūras. Bendrovė ketina įsteigti rinkodaros centrus, kuriuose būtų kuriami poreikius konkrečiuose regionuose atitinkantys pranešimus ir operatyviai reaguojama į galimus pokyčius.

Dvylikos prekių ženklų automobilius gaminantis koncernas stengiasi atsitiesti po patirtos krizės. Šią užduotį savo tikslu laiko naujasis generalinis direktorius Herbertas Diessas, ypač akcentuojantis „Volkswagen“ – paklausiausios automobilių markės – svarbą.

Būtent „Volkswagen“ teks reikšmingas vaidmuo populiarinant elektromobilius. 2020 metais rinkai bus pristatytas pirmasis „Volkswagen“ modelis – I.D. hečbekas. Kiek vėliau pasirodys miesto visureigis, vienatūris ir sedanas.

„Privilioti žmones į elektronikos pasaulį nėra paprasta, – sakė J. Sengpiehlis. – Norime, kad jiems nebūtų nuobodu, todėl turime tapti spalvingesni.“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Įsigalioja naujovės techninėje apžiūroje ir „Regitroje“: kas laukia automobilių savininkų (168)

Gegužės dvidešimtąją įsigalioja nauja Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo redakcija....

Naudoti automobiliai iš JAV: ar užims „vokiečių“ vietą Lietuvoje? (234)

Automobiliai iš JAV skinasi kelią į Lietuvą, tačiau čia neužsibūna. Kiekvieną mėnesį...

„Volvo“ atstovai: Kinijoje pagaminto automobilio kokybė geresnė nei Europoje (36)

Kaip jau greičiausiai žinote, „ Volvo “ kontroliuoja automobilių gamintojas iš Kinijos „...

Vokietija nurodė „Porsche“ atšaukti 19 tūkst. visureigių dėl emisijų duomenų klastojimo (5)

Vokietijos valdžia penktadienį nurodė atšaukti 19 tūkst. „ Porsche “ visureigių dėl...

„Komercinio automobilio 2018“ titulą iškovojo du modeliai (7)

Penktadienį Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ įvyko „Komercinio automobilio...

Top naujienos

Po dramatiško finišo atsikvėpęs Šaras: dabar visa Europa žino, kad „Žalgiris“ – aukščiausias lygis specialiai Krepšinis.lt iš Belgrado (147)

Šarūnas Jasikevičius didžiuojasi tuo, ką Kauno „Žalgiriui“ pavyko nuveikti tiek šį...

Po „Žalgirio“ smūgio – negailestinga kritika CSKA: pasakyti du žodžius? Itoudis vėl pratrūko (5)

„Pralaimėjimas yra pralaimėjimas. Tai – apmaudu ir nemalonu. Bet atsilikti 20 taškų buvo...

Miestiečiai brandžiame amžiuje nėrė į kaimo verslą ir nepasigailėjo (7)

Kada nors nusibelsti iš savosios Dzūkijos į kitame Lietuvos pakraštyje, Molėtų rajono Medeikių...

Planas sustabdyti Kremlių Baltijos šalyse: kuo gali praversti „Uber“ pavyzdys (595)

Staigaus Rusijos puolimo metu JAV ir sąjungininkų pajėgos Baltijos šalyse būtų greitai...

Baltos vestuvių ceremonijos varnos: parodė, kaip nereikėtų rengtis į karališką puotą (37)

Kvietimai į karališkas vestuves buvo išsiųsti dar kovo mėnesį, tačiau kai kurie svečiai vis...

„Žalgirį“ geresniu už CSKA pavadinęs Jasikevičius: šitie vyrai – daugiau nei fantastiški (187)

Kauno „Žalgiris“ išgyveno Maskvos CSKA šturmą ir pirmą kartą Eurolygos istorijoje iškovojo...

Gyvai / Didysis Eurolygos finalas: „Real“ – „Fenerbahče“ (43)

Sekmadienio vakarą Belgrado „Štark“ arenoje vykstančiame didžiajame Eurolygos finale...

Gailius: Šimašiaus nuomonė man nesvarbi (14)

Liberalų sąjūdis, Valstybės saugumo departamento pateiktoje informacijoje Seimo Nacionalinio...

Ar „MG Baltic“ gali sustabdyti Seimo NSGK išvadų skelbimą? (38)

LRT TELEVIZIJOS laidoje „ Savaitė “ Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto ( NSGK )...

Verpimas verpste ir kodėl viena vilna kanda, kita ne

Monika Šimonėlė, buvusi miestietė, kuri dabar Šventos k. (Švenčionių raj.)kuria avių ūkį.