aA
Ar kada nors matėte automobilių reklama, kurioje vienas gamintojas reklamuotų kito gamintojo produkciją? Tikriausiai ne. Tačiau Jungtinėse Amerikos Valstijoje netrukus bus pradėta transliuoti „Volkswagen“ reklaminė kompanija, kurioje galima pamatyti ne vieną, bet net kelis konkurentų automobilius. Kodėl?
"Chevrolet Bolt"
© Gamintojo archyvas

Trumpai, apie tai kas matoma reklamoje: joje prie šviesoforo privažiuoja ir sustoja užmaskuotas ryškiai oranžinės spalvos universalas. Iš kontūrų nesunkiai galima suprasti, kad tai ne pirmos jaunystės „Subaru Legacy Outback“. Tačiau niekur nematomas šio automobilio ženkliukas ar bet koks kitas pavadinimas.

Kitas prie šviesoforo sustojęs automobilis – neužmaskuotas ir porą kartų akivaizdžiai matoma, kad tai „Chevrolet“ gamybos elektromobilis „Bolt“. Užmaskuotame automobilyje groja „Flinstaunų“ muzika, o vairuotojas kiek apkiautęs ir nevalyvas. O elektromobilį vairuoja geresnioji jo kopija – vairuotojas tvarkingai apsirengęs, žvalus ir geros nuotaikos.

Galiausiai įsijungia žalias šviesoforo signalas ir „Chevrolet Bolt“ smagiai pajuda iš vietos, o veiksmą lydi užkadrinis tekstas, kuriame sakoma: „Elektromobiliai su momentiniu pagreičiu yra kur kas smagesni vairuoti ir įperkami kaip niekada anksčiau“. Dabar viskas aišku – šioje reklamoje raginama įsigyti elektromobilį.

Tačiau kodėl „Volkswagen“ apmokėtoje reklamoje matomas ne tik jų gamybos elektra varomas „e-Golf“, bet ir „Chevrolet Bolt“, „Hyundai Ioniq“, „BMW i3“, „Nissan Leaf“ elektromobiliai? Pasirodo, kad tokiu būdu vokiečiai išpirkinėja kaltę dėl „Dyzelgeito“.

Per pasaulį nuvilnijęs ir visą automobilių pramonę palietęs skandalas neapsiėjo be pasekmių, ypač „Volkswagen“ koncernui. Be to, kad turėjo atšaukti šimtus tūkstančių automobilių ir sumokėti milijardines baudas, taip pat turi prisidėti ir prie elektromobilių populiarinimo JAV.

Tam tikslui 2016 metais buvo įkurta „Volkswagen Group of America“ dukterinė kompanija „Electrify America“, kurios tikslas – skatinti amerikiečius persėsti į elektra varomas transporto priemones. Beje, populiarinti „Volkswagen“ jas turi todėl, kad taip nusprendė teismas ir su geranoriškumu tai mažai susiję. Tačiau vokiečiai ėmė vykdyti teismo sprendimą ir iš tikrųjų populiarina ne tik savo, bet ir kitų prekių ženklų produkciją.

Tai ir yra pagrindinė priežastis, kodėl šioje reklamoje matome ne tik „Volkswagen“, bet ir kitų gamintojų elektromobilius. Kaip rašo „europe.autonews.com“, kitose reklamose turėtume pamatyti ir daugiau kitų gamintojų elektromobilių.

Tiesa, „Electrify America“ turi ir kitų užduočių. Šios „Volkswagen“ kompanijos tikslas yra ne tik kurti reklamas, bet gerinti ir plėsti elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą, bei pateikti naujausią ir aktualiausią informaciją vartotojams savo interneto svetainėje.

Reklamoje matomi automobilių gamintojai tikriausiai džiaugiasi, kad jų produkciją už savo pinigus populiarina konkurentas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Nissan“ atidavė duoklę kosmosui: sukūrė automobilį–observatoriją

Hanoverio transporto priemonių parodoje „Nissan“ pristatė neregėtą „ Nissan Navara Dark...

Išsiaiškino, kaip padangas renkasi Lietuvos vairuotojai: rūpi net keliamas triukšmas (14)

Kas antras lietuvis mano, jog padangų skleidžiamas triukšmas yra labai arba iš dalies svarbus,...

Diena be automobilio, bet su nemokamu viešuoju transportu (5)

Šeštadienį Lietuva kartu su kitomis Europos valstybėmis mini Tarptautinę dieną be automobilio....

„Peugeot“ sukūrė savavaldį elektromobilį: pagreitis lyg sportinio, o įkraunamas – be laidų (15)

Spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje „ Peugeot “ pristatys savavaldį elektrinį...

BMW pademonstravo technologiją, apie kurią iki šiol buvo kalbama tik puse lūpų (6)

BMW motociklų padalinys pademonstravo tai, apie ką transporto pasaulyje kalbama nedaug –...

Top naujienos

Pasakoja apie slaptus bandymus su žmonėmis Rusijoje: instinktyviai dar mėginau įkvėpti (74)

Nepriklausomu informacijos kanalu „Proekt“, prie kurio darbuojasi tiriamąjį darbą dirbantys...

Bene keisčiausiame mieste pasaulyje savaitgalis kainuoja tūkstančius (11)

Bemaž pusė tūkstančio už viešbučio kambarį, šimtai už įėjimą į pramogų parką, o jame...

Pirmąją popiežiaus Pranciškaus vizito dieną – netikėtas gestas ir gausios pagyros Lietuvai (1492)

Šeštadienio vakarą baigiasi pirmoji popiežiaus Pranciškaus diena Lietuvoje. Ko gero, svarbiausiu...

Telefonai kaista: skelbiama apie didžiulį emigrantų susidomėjimą grįžti į Lietuvą (455)

Teigiama, kad tarp Jungtinėje Karalystėje (JK) gyvenančių lietuvių susidomėjimas grįžimu į...

Orai: bus šalta ir lis (1)

Virš Skandinavijos besisukantis galingas žemo slėgio sūkurys į šalį atnešė rudenišką orą....

Nosį pasaulio čempionui sukruvinęs rusas turėjo brangiai sumokėti (51)

Anthony Joshua apgynė savo titulus, svarbiausioje bokso sunkiasvorių dvikovoje nokautavęs...

Kaune piligrimai popiežiaus lauks per naktį – vieni melsis iki ryto, kiti nakvos tiesiog prie scenos (43)

Į Lietuvą atvykęs ir Vilniaus mieste su geros valios žmonėmis susitikęs popiežius Pranciškus...

Darbuotojai pasipiktinę – atlyginimai vėluoja po pusmetį (89)

Pledus, baldinius ir kitokius audinius gaminančios bendrovės „Lanalita“ gamybinio padalinio...

Tokių Prezidento rinkimų Lietuva seniai nematė: Pakso referendumas dėl lito ir kiti nežinomieji (774)

Likus mažiau nei metams iki prezidento rinkimų, prie starto linijos rikiuojasi kandidatai. Nors per...

Ypatingą vaidmenį popiežiaus vizito metu atlikęs 14-metis: iš pradžių tuo nepatikėjau (258)

Nors popiežius Pranciškus jau išvyko nakčiai į Apaštališkąją nunciatūrą, tūkstančiai...