aA
Ar kada nors matėte automobilių reklama, kurioje vienas gamintojas reklamuotų kito gamintojo produkciją? Tikriausiai ne. Tačiau Jungtinėse Amerikos Valstijoje netrukus bus pradėta transliuoti „Volkswagen“ reklaminė kompanija, kurioje galima pamatyti ne vieną, bet net kelis konkurentų automobilius. Kodėl?
"Chevrolet Bolt"
© Gamintojo archyvas

Trumpai, apie tai kas matoma reklamoje: joje prie šviesoforo privažiuoja ir sustoja užmaskuotas ryškiai oranžinės spalvos universalas. Iš kontūrų nesunkiai galima suprasti, kad tai ne pirmos jaunystės „Subaru Legacy Outback“. Tačiau niekur nematomas šio automobilio ženkliukas ar bet koks kitas pavadinimas.

Kitas prie šviesoforo sustojęs automobilis – neužmaskuotas ir porą kartų akivaizdžiai matoma, kad tai „Chevrolet“ gamybos elektromobilis „Bolt“. Užmaskuotame automobilyje groja „Flinstaunų“ muzika, o vairuotojas kiek apkiautęs ir nevalyvas. O elektromobilį vairuoja geresnioji jo kopija – vairuotojas tvarkingai apsirengęs, žvalus ir geros nuotaikos.

Galiausiai įsijungia žalias šviesoforo signalas ir „Chevrolet Bolt“ smagiai pajuda iš vietos, o veiksmą lydi užkadrinis tekstas, kuriame sakoma: „Elektromobiliai su momentiniu pagreičiu yra kur kas smagesni vairuoti ir įperkami kaip niekada anksčiau“. Dabar viskas aišku – šioje reklamoje raginama įsigyti elektromobilį.

Tačiau kodėl „Volkswagen“ apmokėtoje reklamoje matomas ne tik jų gamybos elektra varomas „e-Golf“, bet ir „Chevrolet Bolt“, „Hyundai Ioniq“, „BMW i3“, „Nissan Leaf“ elektromobiliai? Pasirodo, kad tokiu būdu vokiečiai išpirkinėja kaltę dėl „Dyzelgeito“.

Per pasaulį nuvilnijęs ir visą automobilių pramonę palietęs skandalas neapsiėjo be pasekmių, ypač „Volkswagen“ koncernui. Be to, kad turėjo atšaukti šimtus tūkstančių automobilių ir sumokėti milijardines baudas, taip pat turi prisidėti ir prie elektromobilių populiarinimo JAV.

Tam tikslui 2016 metais buvo įkurta „Volkswagen Group of America“ dukterinė kompanija „Electrify America“, kurios tikslas – skatinti amerikiečius persėsti į elektra varomas transporto priemones. Beje, populiarinti „Volkswagen“ jas turi todėl, kad taip nusprendė teismas ir su geranoriškumu tai mažai susiję. Tačiau vokiečiai ėmė vykdyti teismo sprendimą ir iš tikrųjų populiarina ne tik savo, bet ir kitų prekių ženklų produkciją.

Tai ir yra pagrindinė priežastis, kodėl šioje reklamoje matome ne tik „Volkswagen“, bet ir kitų gamintojų elektromobilius. Kaip rašo „europe.autonews.com“, kitose reklamose turėtume pamatyti ir daugiau kitų gamintojų elektromobilių.

Tiesa, „Electrify America“ turi ir kitų užduočių. Šios „Volkswagen“ kompanijos tikslas yra ne tik kurti reklamas, bet gerinti ir plėsti elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą, bei pateikti naujausią ir aktualiausią informaciją vartotojams savo interneto svetainėje.

Reklamoje matomi automobilių gamintojai tikriausiai džiaugiasi, kad jų produkciją už savo pinigus populiarina konkurentas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sudėliojo visus taškus ant „i“: trinktelėsi durelėmis – pildysi deklaraciją (270)

Ar ateis diena, kai radę įbrėžtas ar įlenktas savo automobilio dureles galėsime kviesti...

Kas parodo, ar visureigis geras – svarbios 8 savybės (99)

Rinkimai „Lietuvos metų automobilis 2019“ jau baigėsi – geriausiojo titulą iškovojo „...

Naudotų automobilių rinkos apsukos sulėtėjo bet, pavažinėtų mašinų Lietuvoje skaičius vis dar auga (7)

Bendrovė „ AutoTyrimai “ skelbia, kad lapkritį Lietuvos naudotų automobilių rinka sulėtėjo...

Masinė avarija Vilniuje: paralyžiuota Geležinio Vilko gatvė (149)

Penktadienį sostinėje, piko metu, Geležinio Vilko gatvėje, link Gerosios Vilties žiedo, įvyko...

Gera žinia elektromobilių vairuotojams: Vilniuje bus įrengta 60 naujų įkrovimo stotelių (14)

Daugiausiai elektromobilių turinti sostinė plečia infrastruktūrą – jau kitąmet sostinėje bus...

Top naujienos

Kaip vienas atsitiktinumas ir lemtingos 13 min. išgelbėjo Hitlerį ir pasmerkė visą pasaulį (118)

Daugelis lapkričio 9-ąją laiko lemtinga diena Vokietijai . Tačiau XX a. istorijos kryptį išties...

Darbą nuolatinio pavojaus sąlygomis valstybė vertina 500-700 eurų: net batus per didelius verčia nešioti (303)

48 dydžio batai vietoje reikalingų 46, sena suplyšusi uniforma, kurią reikia pačiam susisiūti,...

Pirmieji širdies sutrikimų simptomai: kardiologė patarė, kaip galima išvengti ankstyvos mirties (152)

Higienos instituto duomenimis, Lietuvoje daugiausiai serga širdies ir kraujagyslių ligomis . Per...

Kokį būstą pirkti, kad būtų paprasta parduoti net ir po 10 metų? (103)

„Pirkdami būstą gyventojai turėtų pagalvoti apie jo vertę ir likvidumą ateityje. Ar prireikus...

Savo „auksinį“ rezultatą gerinęs Bilis – šįkart penktas pasaulyje (19)

Simonas Bilis dar kartą gerino Lietuvos rekordą ir Kinijoje vykstančio pasaulio plaukimo...

Atostogos auksiniame Egipte: kaip nebūti apgautam ir sutaupyti

Saulės ir šilumos išsiilgę keliautojai prieššventiniu laikotarpiu skuba krautis lagaminus ir...

Kaip išsirinkti kokybišką ir porų neužkemšantį veido aliejų?

Apie aliejų naudojimą kosmetikoje prirašyta daugybė straipsnių. Vieni juos labai mėgsta, tiki...

Patarimai ir gudrybės, kaip išvalyti bet kokias užuolaidas

Bėgant laikui visų tipų užuolaidos prisigeria dulkių, purvo ir kvapų. Surinkome patarimų ir...

Uždirba 700 eurų: net ir purvinas darbas gali teikti džiaugsmo (10)

Ten kiaulių nebuvo, bet viskas buvo riebaluota, viskas purvina, LRT RADIJO laidoje „Darbas – ne...

Eksperimentas: ar tikrai išmanusis šiais laikais gali atstoti fotoaparatą? (44)

Keliauti yra nuostabu, o vėliau žiūrėti nuotraukas iš kelionių – ne mažesnis malonumas....