Trumpai, apie tai kas matoma reklamoje: joje prie šviesoforo privažiuoja ir sustoja užmaskuotas ryškiai oranžinės spalvos universalas. Iš kontūrų nesunkiai galima suprasti, kad tai ne pirmos jaunystės „Subaru Legacy Outback“. Tačiau niekur nematomas šio automobilio ženkliukas ar bet koks kitas pavadinimas.

Kitas prie šviesoforo sustojęs automobilis – neužmaskuotas ir porą kartų akivaizdžiai matoma, kad tai „Chevrolet“ gamybos elektromobilis „Bolt“. Užmaskuotame automobilyje groja „Flinstaunų“ muzika, o vairuotojas kiek apkiautęs ir nevalyvas. O elektromobilį vairuoja geresnioji jo kopija – vairuotojas tvarkingai apsirengęs, žvalus ir geros nuotaikos.

Galiausiai įsijungia žalias šviesoforo signalas ir „Chevrolet Bolt“ smagiai pajuda iš vietos, o veiksmą lydi užkadrinis tekstas, kuriame sakoma: „Elektromobiliai su momentiniu pagreičiu yra kur kas smagesni vairuoti ir įperkami kaip niekada anksčiau“. Dabar viskas aišku – šioje reklamoje raginama įsigyti elektromobilį.

Tačiau kodėl „Volkswagen“ apmokėtoje reklamoje matomas ne tik jų gamybos elektra varomas „e-Golf“, bet ir „Chevrolet Bolt“, „Hyundai Ioniq“, „BMW i3“, „Nissan Leaf“ elektromobiliai? Pasirodo, kad tokiu būdu vokiečiai išpirkinėja kaltę dėl „Dyzelgeito“.

Per pasaulį nuvilnijęs ir visą automobilių pramonę palietęs skandalas neapsiėjo be pasekmių, ypač „Volkswagen“ koncernui. Be to, kad turėjo atšaukti šimtus tūkstančių automobilių ir sumokėti milijardines baudas, taip pat turi prisidėti ir prie elektromobilių populiarinimo JAV.

Tam tikslui 2016 metais buvo įkurta „Volkswagen Group of America“ dukterinė kompanija „Electrify America“, kurios tikslas – skatinti amerikiečius persėsti į elektra varomas transporto priemones. Beje, populiarinti „Volkswagen“ jas turi todėl, kad taip nusprendė teismas ir su geranoriškumu tai mažai susiję. Tačiau vokiečiai ėmė vykdyti teismo sprendimą ir iš tikrųjų populiarina ne tik savo, bet ir kitų prekių ženklų produkciją.

Tai ir yra pagrindinė priežastis, kodėl šioje reklamoje matome ne tik „Volkswagen“, bet ir kitų gamintojų elektromobilius. Kaip rašo „europe.autonews.com“, kitose reklamose turėtume pamatyti ir daugiau kitų gamintojų elektromobilių.

Tiesa, „Electrify America“ turi ir kitų užduočių. Šios „Volkswagen“ kompanijos tikslas yra ne tik kurti reklamas, bet gerinti ir plėsti elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą, bei pateikti naujausią ir aktualiausią informaciją vartotojams savo interneto svetainėje.

Reklamoje matomi automobilių gamintojai tikriausiai džiaugiasi, kad jų produkciją už savo pinigus populiarina konkurentas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją