Interneto ir didelių pokyčių amžiuje „Ford Motor Co.“, „Rolls-Royce“, „Volvo“ ir „Aston Martin“ kompanijos nedalyvaus mėnesio pabaigoje prasidėsiančioje Paryžiaus automobilių parodoje, kuri anksčiau buvo nepraleistinas renginys.
Automobilių paroda
© Reuters/Scanpix

Užuot leidę milijonus dolerių ir kvietę pirkėjus į parodų centrus, automobilių gamintojai mezga ryšį su ppotencialiais klientais ten, kur jie leidžia laiką – socialiniame tinklalapyje „Instagram“, tinklaraščiuose ir paplūdimyje, rašo bloomberg.com.

„Anksčiau atrodydavo, kad reikia dalyvauti kiekvienoje automobilių parodoje, – teigė „Aston Martin“, kurį rugsėjį irgi nedalyvauja Paryžiaus automobilių parodoje, prezidentas Andy Palmeris. – Tačiau yra veiksmingesnių būdų, nei leisti pinigus parodoje po parodos.“

Ir „Volvo“ nedalyvaus Paryžiaus parodoje – kompanija labiau linksta ieškoti tiesioginio ryšio su pirkėjais.

Dauguma „BMW Group“ vadovų dalyvaus valdybos susirinkime ir aptarinės elektrinių automobilių strategiją, užuot skelbę parodoje apie naujus modelius. „Volkswagen Group“ nutarė apsieti be prašmatnaus „Group Night“ vakaro ir „Lamborghini“ superautomobilių stendo.

Dalyvavimas automobilių parodoje gali kainuoti milijonus dolerių, kadangi gamintojos siekia viena kitą pranokti. 2011 m. parodoje Frankfurte (kuri rengiama pakaitomis su Paryžiau automobilių paroda) „Audi“ išleido daugiau nei 10 mln. eurų laikinam paviljonui su viduje įrengta trasa.

Automobilių parodose dažnai pasirodo garsenybių, kaip antai, Justinas Timberlake‘as, kurios traukia lankytojus.

„Rolls-Royce“ paplūdimyje

Didžiulės automobilių parodos išpopuliarėjo, kai automobilis buvo asmeninės laisvės ir sėkmės simbolis, tačiau dabar jos praranda populiarumą, nes automobilių gamintojai mato – modeliai ir garsi muzika nebėra geriausias būdas parduoti automobilius.

Be abejo, įtakos turi didelės išlaidos paviljonams ir pakyloms, tačiau ir pasikeitęs pirkėjų elgesys, automobilių virsmas kompiuteriais ant ratų skatina gamintojus kreipti dėmesį kitur.

„Ford“ ėmėsi naujos marketingo strategijos Prancūzijoje – šią vasarą siūlė pirkėjams imti testuoti automobilį visai dienai, važinėjant po šalį, užuot dalyvavę Paryžiaus parodoje. Trečia didžiausia automobilių gamintoja Europoje šiemet 50 proc. didina investicijas į „eksperimentinį marketingą“, taip pat skiria daugiau lėšų į technologijas koncentruotiems renginiams, kaip antai, skaitmeninių naujovių konferencijai „Paris‘s Le Web“.

Šią vasarą Italijos Sardinijos saloje, prašmatniame Porto Cervo įlankos paplūdimyje „Rolls-Royce“ rengė gerbėjams kokteilių vakarėlius, madingus pristatymus ir siūlė išbandyti automobilius. Kai kurie renginiai buvo pritaikyti tinklaraštininkams ir „Instagram“ naudotojams, kurie paskui kėlė nuotraukas, video medžiagą ir rašė atsiliepimus.

Mitsubishi Motors“, kuri dalyvaus Paryžiaus parodoje, irgi ieško bendravimo būdo su pirkėjais, nebenorinčiais vien pasėdėti automobilyje ant pakylos. Kompanija sukūrė interneto svetainę, kuri suteikia naudotojams galimybę atlikti virtualų naktinį sedano „Mirage G4“ išbandymą savo išmaniuosiuose telefonuose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Norvegija atsisakė planų įvesti „Tesla“ mokestį

Pagal teršalų visai neišmetančių transporto priemonių pardavimus Europoje pirmaujanti Norvegija...

Sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje – vienas sparčiausių ES (9)

Naujų sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje šiemet per dešimt mėnesių buvo vienas...

„Continental“ vadovas elektromobilių gerbėjus nuleido ant žemės (8)

Technologijų kompanijos „ Continental “ vadovas dr. Elmaras Degenhartas Berlyne vykusiame...

Lietuvių dalijimosi elektromobiliais tinklas startavo ir užsienyje (4)

Sparčiai Lietuvoje augantis elektromobilių nuomos tinklas „ Spark “ tapo pirmuoju lietuvių...

Įspūdingą modelį pristatęs „Tesla“ vadovas prakalbo apie raketų technologijas (23)

Automobilių gamintojos „ Tesla “ vadovas Elonas Muskas tviteryje pranešė, kad kurdama naujos...

Top naujienos

Kaip gera būti liberalu Trakų rajone: valdžia dėkoja, kai paimi tūkstančius (1)

Trakų, valdomų Liberalų sąjūdžio, vadovams teko sunki našta: net pusę metų rajone niekas...

Gydytojas pasidalino kraupiomis nuotraukomis: šie žmonės netaisyklingai nešiojo akių lęšius N-18 (47)

Žmonėms, turintiems regos problemų, kontaktiniai lęšiai vietoj akini ų – labai patogi...

Po Prancūzijos veiksmų – nerimą keliantis signalas visam Rusijos elitui (60)

Rusijos laikraštyje „Vedomosti“ pasirodė pranešimas, kuriame komentuojamos Prancūzijos...

Orai: temperatūra šoks aukštyn, bet erzins lietus (6)

Savaitei baigiantis į šalį sugrįš šiluma, vėl įsivyraus rudeniški orai . Tačiau prireiks...

Žaibiškas rinkėjų nusivylimas „valstiečiais“: kas mėnesį - po porą nemalonių sprendimų (487)

Buvusi Algirdo Butkevičiaus valdančioji koalicija ilgai išlaikė savo populiarumą, o dabartiniai...

Pamatę naujai įstatytas balkono duris nepatikėjo savo akimis (91)

Naujai įstatytos balkono durys įžiebė nemenką konfliktą. Šernų soduose gyvenanti klaipėdietė...

Progreso pasigendančio Jasikevičiaus kompromisas: aš pasiruošęs kentėti, jei bus pergalių (2)

Ketvirtadienio vakarą Eurolygos devinto turo rungtynėse Kauno „Žalgiris“ (5 pergalės/4...

Ulanovo karjeros šou Kaune nugramzdino Eurolygos autsaiderius neišvengė nuostolių (101)

Stebėdamas transliaciją iš Kauno, į Kosovą ketvirtadienį atvykusios Lietuvos krepšinio...

Per vakarienę Kosove Adomaitis paskelbė rinktinės dvyliktuką specialiai Krepšinis.lt iš Prištinos (24)

Ketvirtadienio vakarą tiesioginiu skrydžiu iš Palangos Lietuvos rinktinė pasiekė Kosovo sostinę...

Areštinėje – nepilnamečio savižudybė: sudaužyto likimo atomazga (219)

Lietuva skaudžiai moka už klaidas, kurias padarė vienišus vaikus sugrūsdama į globos namus, kur...