aA
Interneto ir didelių pokyčių amžiuje „Ford Motor Co.“, „Rolls-Royce“, „Volvo“ ir „Aston Martin“ kompanijos nedalyvaus mėnesio pabaigoje prasidėsiančioje Paryžiaus automobilių parodoje, kuri anksčiau buvo nepraleistinas renginys.
Automobilių paroda
© Reuters/Scanpix

Užuot leidę milijonus dolerių ir kvietę pirkėjus į parodų centrus, automobilių gamintojai mezga ryšį su ppotencialiais klientais ten, kur jie leidžia laiką – socialiniame tinklalapyje „Instagram“, tinklaraščiuose ir paplūdimyje, rašo bloomberg.com.

„Anksčiau atrodydavo, kad reikia dalyvauti kiekvienoje automobilių parodoje, – teigė „Aston Martin“, kurį rugsėjį irgi nedalyvauja Paryžiaus automobilių parodoje, prezidentas Andy Palmeris. – Tačiau yra veiksmingesnių būdų, nei leisti pinigus parodoje po parodos.“

Ir „Volvo“ nedalyvaus Paryžiaus parodoje – kompanija labiau linksta ieškoti tiesioginio ryšio su pirkėjais.

Dauguma „BMW Group“ vadovų dalyvaus valdybos susirinkime ir aptarinės elektrinių automobilių strategiją, užuot skelbę parodoje apie naujus modelius. „Volkswagen Group“ nutarė apsieti be prašmatnaus „Group Night“ vakaro ir „Lamborghini“ superautomobilių stendo.

Dalyvavimas automobilių parodoje gali kainuoti milijonus dolerių, kadangi gamintojos siekia viena kitą pranokti. 2011 m. parodoje Frankfurte (kuri rengiama pakaitomis su Paryžiau automobilių paroda) „Audi“ išleido daugiau nei 10 mln. eurų laikinam paviljonui su viduje įrengta trasa.

Automobilių parodose dažnai pasirodo garsenybių, kaip antai, Justinas Timberlake‘as, kurios traukia lankytojus.

„Rolls-Royce“ paplūdimyje

Didžiulės automobilių parodos išpopuliarėjo, kai automobilis buvo asmeninės laisvės ir sėkmės simbolis, tačiau dabar jos praranda populiarumą, nes automobilių gamintojai mato – modeliai ir garsi muzika nebėra geriausias būdas parduoti automobilius.

Be abejo, įtakos turi didelės išlaidos paviljonams ir pakyloms, tačiau ir pasikeitęs pirkėjų elgesys, automobilių virsmas kompiuteriais ant ratų skatina gamintojus kreipti dėmesį kitur.

„Ford“ ėmėsi naujos marketingo strategijos Prancūzijoje – šią vasarą siūlė pirkėjams imti testuoti automobilį visai dienai, važinėjant po šalį, užuot dalyvavę Paryžiaus parodoje. Trečia didžiausia automobilių gamintoja Europoje šiemet 50 proc. didina investicijas į „eksperimentinį marketingą“, taip pat skiria daugiau lėšų į technologijas koncentruotiems renginiams, kaip antai, skaitmeninių naujovių konferencijai „Paris‘s Le Web“.

Šią vasarą Italijos Sardinijos saloje, prašmatniame Porto Cervo įlankos paplūdimyje „Rolls-Royce“ rengė gerbėjams kokteilių vakarėlius, madingus pristatymus ir siūlė išbandyti automobilius. Kai kurie renginiai buvo pritaikyti tinklaraštininkams ir „Instagram“ naudotojams, kurie paskui kėlė nuotraukas, video medžiagą ir rašė atsiliepimus.

Mitsubishi Motors“, kuri dalyvaus Paryžiaus parodoje, irgi ieško bendravimo būdo su pirkėjais, nebenorinčiais vien pasėdėti automobilyje ant pakylos. Kompanija sukūrė interneto svetainę, kuri suteikia naudotojams galimybę atlikti virtualų naktinį sedano „Mirage G4“ išbandymą savo išmaniuosiuose telefonuose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Situacijos, kai vairuotojai sulaukia „šalto dušo“: ar jas jau išgyvenote (1)

Kartais vairuotojai nepasikuklina ir teigia, kad yra geri, nes vairuoja jau dvidešimt metų ar per...

Automobilių dizaineris apie šiandienos automobilius: sunku atskirti, kuris yra kuris (4)

Šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau...

Vyras įsigytą mašiną iš salono vadina „kate maiše“, pardavėjai ginasi parašais ant sutarčių (339)

Arūnas iš Klaipėdos įsigytą „Ford Grand C-Max “ vadina „kate maiše“, nors automobilį...

„Toyota“ gamins hibridinį „Corolla“ modelį – žada itin mažas degalų sąnaudas (6)

Nusprendę, kad nebenori tęsti „Auris“ modelio gamybos, „ Toyota “ koncernas praplėtė...

Lietuvos automobilių parko paveikslas kone nesikeičia – į šalį plūsta seni „dyzeliai“ (173)

Dauguma varomi dyzelinu ir maždaug 11,3 m. amžiaus – toks yra į Lietuvą atvežamų naudotų...

Top naujienos

Kremliaus Trojos arklys Europoje: pavojingas susitarimas su rusais – tik pradžia (445)

Dar 2017-ųjų lapkritį Ispanija kaltino Rusiją dėl kišimosi į referendumą Katalonijoje....

Gali užtekti vienintelio kriterijaus, kad vaikas būtų paimamas iš šeimos (323)

Alkoholis ir vaikų priežiūra - įstatymiškai neuždrausta, tačiau sunkiai suderinama....

Ketvertuko šeimoje po kaltinimų vyrui – skaudūs išbandymai: motina ryžosi prabilti atvirai (197)

Ašaros, pakilęs kraujo spaudimas ir dingstantis pienas – pirmojo Panevėžyje ir šešto Lietuvoje...

Sinoptikai perspėja: šaltukas primins, kad artėja žiema (4)

Pirmadienį Baltijos regiono link savo poveikio sferą plės Skandinaviškas anticiklonas, Lietuva...

Carolinos Herreros patarimai vyresnio amžiaus moterims: ko niekada neturėtumėte vilkėti (60)

Niekas taip nesendina moters, kaip apsimetinėjimas, kad ji vis dar jauna, įsitikinusi Carolina...

Monika Šedžiuvienė – atvirai apie išgalvotas „sužadėtuves“, būsimas vestuves bažnyčioje ir vaikus su naujuoju draugu (140)

Nepaisant keletą metų trukančių viešų skyrybų, šiandien Monika Šedžiuvienė sako esanti...

Turistų spąstai Barselonoje – kosminės eilės ir kišenvagiai nuo šios vietos neatbaido (9)

Jei Barselona būtų draugė, tai būtų draugelka , kuriai nesigėdyčiau 4 valandą ryto...

Po triuškinančios pergalės – Jasikevičiaus juokai apie „snaiperį“ Kavaliauską (29)

„Betsafe – LKL “ čempionate Kauno „Žalgiris“ (10/1) Šiaulių „Šiaulius“ (0/11)...

Karjeros pergalė: Zverevas emocingai triumfavo finaliniame ATP turnyre (27)

Londone (Didžioji Britanija) pasibaigusiame Teniso profesionalų asociacijos (ATP) sezono turnyre...