Legenda atgimsta

Naujasis „Jeep Gladiator“ gaminamas ant ikoniškojo „Jeep Wrangler“ bazės, tad pasižymi erdvaus ir galingo automobilio bruožais, puikiai tinkančiais bekelei. Anot „Jeep“ atstovo Lietuvoje „Autobrava Motors“ pardavimų ir marketingo vadovo Arnoldo Ardzevičiaus, „Gladiator“ kaip ir kiti „Jeep“ modeliai, vairuotojui suteiks išskirtinį laisvės pojūtį važiuojant įvairiausio tipo keliais:

„Jeep Wrangler“ automobiliai išsiskiria savo galimybėmis bekelėje, tačiau vairuotojai šiuos visureigius vis dažniau renkasi ir dėl stiliaus. Pavyzdžiui, naujajam „Gladiator“ modeliui bus galima lengvai pritaikyti papildomas apsaugas, gervę, daiktų laikymo sistemas ir specialius ratus. Tačiau taip pat bus galima rinktis autentiškus „Jeep“ stiliaus aksesuarus, kurie pakeis modelio išvaizdą, labiau atitiks vairuotojo gyvenimo būdą. „Jeep Gladiator“ pasirodžius Baltijos šalyse, šio automobilio vairuotojams galėsime pasiūlyti daugybę „Gladiator“ priedų“, – teigia A. Ardzevičius.

„Gladiator“, kaip ir „Wrangler“, turi specifinę priekinio stiklo ir stogo konstrukciją. Todėl visureigiu bus galima važiuoti be stogo, užsidėjus minkštą arba kietą stogą.

Pasiruošęs sunkioms užduotims

Europoje naujasis „Jeep Gladiator“ bus komplektuojamas su 3 litrų V6 turbodyzeliniu varikliu, kuris užtikrina iki 264 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą. Dėl 8 laipsnių automatinės transmisijos garantuojamas našumas, vairavimo komfortas bei didžiausias efektyvumas mažesnėms degalų sąnaudoms.

Tuo tarpu naujausios kartos „4x4 Selec-Trac“ visų varančiųjų ratų sistema atsižvelgia į vairavimo stilių ir aplinkos sąlygas, todėl „Gladiator“ gali sklandžiai važiuoti per purvą, raižytas vietoves, sniegą ir smėlį. Taip pat tokia galia ir išmanios sistemos leidžia naujajam „Jeep Gladiator“ savo segmente išsiskirti didžiausia tempimo galia. Visureigis gali tempti daugiau nei 2 700 kg priekabą.

Kita unikali savybė Europos pikapų segmente – bekelei pritaikyta kamera, esanti automobilio priekyje. Dėl šios technologijos „Gladiator“ vairuotojas gali tiksliai matyti, kas yra automobilio priekyje, ypač jei važiuojama, kur nėra kelio. Priekinėse grotelėse sumontuota kamera leidžia matyti viską ekrane ir išvengti duobių bei kliūčių. Taip pat ji turi apiplovimo sistemą, todėl ryškus vaizdas užtrinamas visą laiką.

65 sprendimai saugumui

Naujasis „Jeep Gladiator“ vairuotoją saugos ne tik bekelėje. Čia veikia 65-ios aktyvaus ir pasyvaus saugumo sistemos bei pasirenkamosios, papildomai komplektuojamos aktyviosios saugumo sistemos, kurios užtikrina kasdienio vairavimo komfortą ir patikimumą. Pavyzdžiui, aklosios zonos stebėjimo sistema fiksuoja kitus automobilius, net jei jų dar nematyti šoniniame veidrodėlyje. Adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema prisitaiko prie priekyje važiuojančio automobilio greičio, todėl ilgose kelionėse vairuoti yra paprasčiau. Tuo tarpu priekinio susidūrimo įspėjimo sistema praneša, kai kelyje netikėtai pasitaiko kliūtis, o automatinės ilgosios šviesos įsijungia, kai pilnai sutemsta.

Taip pat „Jeep Gladiator“ turės išmanių sprendimų pritaikytų patogioms kelionėms. Čia veiks naujausios kartos „Uconnect“ multimedijos ir navigacijos sistema su 8,4 colio jutikliniu ekranu. Be to, prietaisų skydelyje įrengtas vairuotojui itin patogus spalvotas 7 colių ekranas. Sistema sklandžiai susijungia su išmaniuoju telefonu, todėl vairuoti galima saugiai ir nesiblaškant.

Baltijos šalyse naujojo „Jeep Gladiator“ kaina prasidės nuo 64 990 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)