aA
Continental“ gamintojas patobulino specialiai elektromobiliams sukurtas „Conti.eContact“ padangas ir jas pritaikė hibridiniams modeliams.
Įvertintos padangos hibridiniams automobiliams
© Gamintojo nuotr.


Dėl naujų technologijų ir patobulinimų, gaminimo metu naudojamo itin didelio rankų darbo masto, tai yra pirmosios gamintojo padangos, kurioms buvo suteikti net du aukščiausi „A“ kategorijos Europos Sąjungos padangų žymėjimo įvertinimai dėl valdymo ant šlapios dangos ir pasipriešinimo riedėjimui.

Padangos yra gaminamos 17 ir 18 colių dydžio bei specialiai sukurtos tokiems modeliams kaip „BMW 5 ActiveHybrid“, „Lexus LS 600h“, „Porsche Cayenne S Hybrid“ ir kitiems lengviesiems ir SUV automobiliams su hibridine pavara.

Šios padangos pasižymi maždaug 20 proc. mažesniu nei įprastoms padangoms būdingu pasipriešinimu riedėjimui ir užtikriną tokį patį, kaip ir įprastų padangų, trumpą stabdymo kelią ant šlapios dangos. Be to, valdant ir stabdant ant sausos kelio dangos, padangos pasižymi tokiomis pačiomis kaip ir įprastos padangos savybėmis.

Kokios savybės reikalingos padangoms?

Savo sudėtyje turintis specialiai sukurtą „Green Chili“ junginį, „Conti.eContact“ padangų silikos mišinys užtikrina, kad užpildo dalelių ir polimerų vidinė trintis yra mažesnė nei įprastose padangose, o specialūs priedai dar labiau pagerina valdymo savybes. Šis pažangus mišinys leido pasiekti žymiai mažesnio pasipriešinimo riedėjimui ir išsaugoti tokias pačias geras valdymo ir stabdymo ant sausos kelio dangos savybes.

Protektoriaus blokeliuose esančios specialios konstrukcijos dvigubos lamelės sukuria valytuvo efektą, kuris išskaido kontakto vietoje su padanga susidarančią vandens plėvelę. Greitas vandens pašalinimas padidina gerą valdymą net važiuojant dideliu greičiu, o protektoriaus raštas, kuris buvo įvertintas maksimaliu Europos Sąjungos „A“ padangų žymėjimu, lemia žymiai trumpesnį stabdymo kelią lyjant.

Be to, buvo sukurtos ir naujos padangų sienelės, kurios mažina aerodinaminį ir riedėjimo pasipriešinimą. Šios savybės buvo pasiektos sukūrus mažą oro pasipriešinimą turinčią lengvą ir lanksčią sienelę, dėl kurios padanga sunaudoja mažiau energijos amortizacijos metu, o nedidelis aerodinaminis pasipriešinimas užtikrina dar mažesnes degalų sąnaudas.

Elektros režimu hibridiniai automobiliai važiuoja beveik be garso, todėl tokiomis sąlygomis itin svarbus nedidelis padangos keliamas išorinis triukšmas. Tylų padangos riedėjimą lemia išorinėje protektoriaus pusėje esantis plonas poliuretano putos sluoksnis, kuris mažina riedančios padangos keliamą vibraciją, perduodamą važiuoklei, taip užtikrinant didesnį salono akustinį komfortą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Startuoja pasaulinė „Jaguar Land Rover“ programa: kurs ir diegs naujos kartos technologijas

„ Jaguar Land Rover “ paskelbė naują „Open Innovation“ strategiją, kuria bus siekiama...

Jau nuo rytojaus – svarbus pokytis vilniečiams: plečiamos mokamo automobilių stovėjimo zonos, kai kur teks mokėti brangiau (8)

Jau nuo liepos 1 d. Vilniuje keičiasi kai kurios automobilių parkingo zonos, taip pat įtraukiamos...

„Citroën“ pristatė naują hečbekų ir visureigių alternatyvą populiariame segmente

„ Citroën “ trečiadienį pristatė du naujus automobilius: C4 X ir visiškai elektrinę jo...

Siekiama gerinti elektromobilių įkrovimo prieigų priežiūros paslaugas

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (Kelių direkcija) paslaugų teikėjus kviečia dalyvauti...

Moderniu elektromobiliu kelionę iš Vilniaus iki pajūrio ir atgal žinomas žurnalistas įveikė be sustojimų

Ilgąjį Joninių savaitgalį leidinio „ Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas...

Top naujienos

Delfi PliusEglė Gatelytė

Autoritetingas Europos politikas dar prieš 20 metų išpranašavo naujus Rusijos karus: dabar Europa rizikuoja padaryti didžiulę klaidą (5)

Dabar ne vienas vokiečių politikas viešai pripažįsta dėl Rusijos buvęs naivus, apgailestauja,...

Prastėjanti situacija rinkoje kaitina žaliavų tiekėjų sandėlius: stebimas pasikeitęs elgesys

Pasaulyje įsivyravus ekonomikos lėtėjimo prognozėms ir nuotaikoms, tam tikrų žaliavų tiekėjai...

Kruvina drama Vilniuje: du nužudyti, trečiam – perpjauta gerklė (1)

Tai buvo tikrų tikriausia siaubo drama viename sostinės daugiabutyje – atvykę policijos...

Orai: karščio bangai pasitraukus šiluma nedings – termometrų stulpeliai kils iki 28 laipsnių (1)

Šiandien virš Lietuvos laikysis jau šiek tiek vėsesnio oro masė. Vakar dieną ir naktį slinkęs...

Aukštą blogąjį cholesterolį galima pastebėti, pažvelgus į akis: profesorius patarė, į ką atkreipti dėmesį

Geltonas lankas prie akies vyzdžio moteriai sukėlė nerimą. Ji girdėjo, kad tai gali būti...

600 metrų gylyje po Arkties ledo sluoksniu – mokslininkus pribloškęs radinys: tokių reiškinių čia aptikti nesitikėjo niekas

Mokslininkai ir vėl aptiko gyvybę tokioje vietoje, kurioje neišgyventų dauguma mūsų planetos...

Lukašenka ėmėsi karo provokacijų: apkaltino Ukrainą paleidus į Baltarusiją raketas (18)

Baltarusijos autoritarinis prezidentas Aliaksandras Lukašenka šeštadienį pareiškė, kad jo...

Verslas PliusBloomberg News

Rusijos pramonei – dar vienas didelis galvos skausmas

Rusijos priklausomybė nuo užsieninės programinės įrangos, kurią ji naudoja savo fabrikuose,...

Karas Ukrainoje. Ukraina: turime informacijos apie galutinį Baltarusijos įtraukimą į karą

Savo naktinėje kalboje Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis sakė, kad Rusijos bombardavimas...