aA
Continental“ gamintojas patobulino specialiai elektromobiliams sukurtas „Conti.eContact“ padangas ir jas pritaikė hibridiniams modeliams.
© Gamintojo nuotr.


Dėl naujų technologijų ir patobulinimų, gaminimo metu naudojamo itin didelio rankų darbo masto, tai yra pirmosios gamintojo padangos, kurioms buvo suteikti net du aukščiausi „A“ kategorijos Europos Sąjungos padangų žymėjimo įvertinimai dėl valdymo ant šlapios dangos ir pasipriešinimo riedėjimui.

Padangos yra gaminamos 17 ir 18 colių dydžio bei specialiai sukurtos tokiems modeliams kaip „BMW 5 ActiveHybrid“, „Lexus LS 600h“, „Porsche Cayenne S Hybrid“ ir kitiems lengviesiems ir SUV automobiliams su hibridine pavara.

Šios padangos pasižymi maždaug 20 proc. mažesniu nei įprastoms padangoms būdingu pasipriešinimu riedėjimui ir užtikriną tokį patį, kaip ir įprastų padangų, trumpą stabdymo kelią ant šlapios dangos. Be to, valdant ir stabdant ant sausos kelio dangos, padangos pasižymi tokiomis pačiomis kaip ir įprastos padangos savybėmis.

Kokios savybės reikalingos padangoms?

Savo sudėtyje turintis specialiai sukurtą „Green Chili“ junginį, „Conti.eContact“ padangų silikos mišinys užtikrina, kad užpildo dalelių ir polimerų vidinė trintis yra mažesnė nei įprastose padangose, o specialūs priedai dar labiau pagerina valdymo savybes. Šis pažangus mišinys leido pasiekti žymiai mažesnio pasipriešinimo riedėjimui ir išsaugoti tokias pačias geras valdymo ir stabdymo ant sausos kelio dangos savybes.

Protektoriaus blokeliuose esančios specialios konstrukcijos dvigubos lamelės sukuria valytuvo efektą, kuris išskaido kontakto vietoje su padanga susidarančią vandens plėvelę. Greitas vandens pašalinimas padidina gerą valdymą net važiuojant dideliu greičiu, o protektoriaus raštas, kuris buvo įvertintas maksimaliu Europos Sąjungos „A“ padangų žymėjimu, lemia žymiai trumpesnį stabdymo kelią lyjant.

Be to, buvo sukurtos ir naujos padangų sienelės, kurios mažina aerodinaminį ir riedėjimo pasipriešinimą. Šios savybės buvo pasiektos sukūrus mažą oro pasipriešinimą turinčią lengvą ir lanksčią sienelę, dėl kurios padanga sunaudoja mažiau energijos amortizacijos metu, o nedidelis aerodinaminis pasipriešinimas užtikrina dar mažesnes degalų sąnaudas.

Elektros režimu hibridiniai automobiliai važiuoja beveik be garso, todėl tokiomis sąlygomis itin svarbus nedidelis padangos keliamas išorinis triukšmas. Tylų padangos riedėjimą lemia išorinėje protektoriaus pusėje esantis plonas poliuretano putos sluoksnis, kuris mažina riedančios padangos keliamą vibraciją, perduodamą važiuoklei, taip užtikrinant didesnį salono akustinį komfortą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Įspėjimas vairuotojams: yra slidžių kelių ruožų

Ankstų sekmadienio rytą šalyje be kritulių. Oro temperatūra nuo 1 laipsnio šalčio iki 3...

„Tesla“ užpatentavo naują technologiją – planuoja automobilio stiklus valyti lazeriu (24)

Elonas Muskas yra sakęs, kad autonominiai automobiliai negali naudotis lidarais (lazeriniais...

Vilniaus taksi automobiliams sugrąžintas anksčiau atimtas leidimas (15)

Vilniuje, Ukmergės gatvėje, A juosta gali važiuoti viešasis transportas ir elektromobiliai ,...

„Renault Clio“ įvertinimas – už aukštesnės klasės komfortą ir technologijas (2)

Naujasis jau penktosios kartos „ Renault Clio “ buvo pripažintas „Lietuvos metų automobiliu...

Valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi (1)

Lietuvoje penktadienio rytą valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi, vietomis yra drėgnų...

Top naujienos

Komisaro Vytenio Andriukaičio palikimas: kaip jį prisimins Europa grįžęs žada permainas (122)

„Kai atvažiuoji į Lietuvą, išgirsti, o ką tu Lietuvai padarei? Toks klausimas yra...

Užkalnio maisto apžvalga perkama už 4000 eurų arba dar vienu būdu (54)

Tai štai sekmadienis, ir dar viena restorano apžvalga. Net ne restoranas, kur jau ten....

Ne plastikinės ir ne natūralios: Lietuvoje populiarėja nauja eglučių rūšis namuose sukuria tikrą jaukumą (1)

Lietuviai vis drąsiau eksperimentuoja ne tik su kalėdinėmis dekoracijomis, bet ir ieško...

Po penkias valandas trukusių derybų Putino rezidenciją Lukašenka paliko neturėdamas ką pasakyti žurnalistams (458)

Nors spaudos konferencijai buvo pasirengta, po susitikimo su Rusijos vadovu Vladimiru Putinu...

Vagis apsaugai iš anksto pranešė, kad vogs degtinę ir kad niekas nedrįstų jam trukdyti (53)

Gruodžio 7 d., 10.43 val., apsaugos darbuotojas (gim. 1997 m.) policijai pranešė, kad 20.27 val....

Gyvybės paieškose NASA savo žvilgsnį šįkart nukreipė ne į Marsą: jau planuoja misijas DELFI specialiai iš Paryžiaus (25)

Jupiterio palydovas Europa dabar yra vienas pagrindinių taškų, kur mokslininkai tikisi rasti...

Per reidą sustabdytas teisės vairuoti neturinti 17-metis nubaustas jau devintą kartą (11)

Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Kelių patrulių kuopos...

Nausėda prieš „Normandijos ketverto“ susitikimą sukritikavo Rusiją (256)

Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda „Normandijos ketverto“ susitikimo Paryžiuje...

Pragaras, kurį patyriau darbe: pagrindiniai požymiai, kad jus nori „išgyvendinti“ (5)

Visai neseniai paplitus temai apie “mobingą“ darbe, aš vėl prisiminiau tuos rytus, kai vos vos...

Šalavijo sėklas ne veltui vadina supermaistu: štai kuo jos naudingos

Ko gero visi yra girdėję, kad ispaninių šalavijų sėklos yra supermaistas, ir netgi yra gardinę...