„Didesnis saugumas kelyje yra varančioji tokių pažangių „Continental“ technologijų kaip virtualių priekinių statramsčių sistemos kūrimo jėga, – kompanijos pranešime žiniasklaidai cituojamas dr. Karstenas Michelsas, „Continental“ Sistemų ir technologijų skyriaus vadovas. – Sukūrę šią pažangią technologiją, mes radome sprendimą kaip vairuotojui matyti net ir ten, kur vaizdą užstoja statramsčiai, taip sumažinant šios dažnos ir pavojingos situacijos kelyje atvejus.“

Seka vairuotojo akis

Priklausomai nuo statramsčio pločio, vairuotojui užstojama didelė matymo lauko dalis, o nematoma zona yra tuo didesnė, kuo didesnis atstumas nuo automobilio iki kliūties. Todėl priekiniai statramsčiai turi užtikrinti ne tik automobilio saugumą, bet ir netrukdyti vairuotojui vertinti situacijos.

„Continental“ virtualių statramsčių sistema naudoja aplinkos vaizdo kameras, lanksčius OLED ekranus ir virš vairo sumontuotą vaizdo kamerą, sekančią vairuotojo galvos judesius. Išorinė kamera perduoda vaizdą į statramsčiuose sumontuotus ekranus, o vairuotojo galvos judesių sekimo sistema, drauge su esamu aplinkos vaizdu, užtikrina dinaminį aplinkos atvaizdavimą lyg vairuotojas žiūrėtų pro priekinį langą, o ne matytų įprastą kameros perduodamą vaizdą.

„Ši technologija vairuotojui leidžia laiku pastebėti pėsčiuosius, dviratininkus, taip pat kitus automobilius, kuriuos užstotų įprasti priekiniai statramsčiai, – apie naują „Continental“ technologiją sako dr. Karstenas Michelsas. – O naudojant vaizdo kameras, judesio sekimą ir ekranus, virtualių „Continental“ priekinių statramsčių sistema leidžia vairuotojams matyti kas yra nematomoje zonoje, taip apsaugant dviratininkus, pėsčiuosius ir kitus eismo dalyvius.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)