Skirta beveik 40 tūkstančių eurų

Draudimo bendrovės duomenimis, įmonės klientams buvo suteikta paslaugų vidutiniškai už beveik 40 tūkstančių eurų per vieną mėnesį. Vidutiniškai tokia paslauga, kai prireikia pagalbos nusilpus, išsikrovus akumuliatoriui, kainuoja nuo 35 iki 50 Eur priklausomai nuo to, kur stovi automobilis.

„Visgi mes šią nemokamą pagalbą esame įtraukę į privalomąjį draudimą ir matome, jog tai labai pasiteisino – šis sausis sumušė visus rekordus – net ir esant šaltesniems kitų metų sausio mėnesiams, tiek techninės pagalbos su akumuliatoriais niekada nereikėjo“, – teigia draudimo bendrovės Transporto žalų skyriaus vadovas Giedrius Petrikas.

Techninių gedimų priežastys

Žvelgiant į statistiką, šiemet tikrai nebuvo šalčiausias sausis. Kaip rodo Lietuvos hidrometeorologijos tarnybos duomenys, vidutinė oro temperatūra šių metų sausio mėnesį buvo -3,4 laipsniai.

Pavyzdžiui 2019 metų duomenimis, sausio mėnesio vidutinė oro temperatūra buvo -5,1 laipsniai, tačiau techninės pagalbos atvejų išsikrovusiems akumuliatoriams sausio mėnesį buvo 2,5 karto mažiau lyginant su šių metų sausio mėnesiu. Kaip rodo draudimo bendrovės duomenys – tik 363 atvejai.

„Tokį didelį išsikrovusių akumuliatorių skaičių šiais metais galėjo lemti karantinas, kurio metu žmonės galimai kur kas rečiau naudojo savo automobilius. Vis dėlto, siekiant išvengti techninių nesklandumų, automobiliais vertėtų nepamiršti rūpintis net jais naudojamasi rečiau“, – teigia G. Petrikas.

Jis pastebi, kad nemalonumų galima išvengti atidžiai ir nuosekliai techniškai pasirūpinant automobiliu, net jei jis nėra kasdien naudojamas – nusėdęs automobilio akumuliatorius, neprižiūrėta kuro sistemą ar savalaikis galimų trikdžių elektros grandinėje pašalinimas – tai bene pagrindinės priežastys, kodėl gali kilti nenumatytų kliūčių užvedant transporto priemonę.

„Žvelgiant į mūsų duomenis taip pat galima pastebėti, kad sausį vairuotojai susidūrė su variklio sistemos gedimais. Šių metų sausio mėnesį tokių įvykių skaičiuojame 286, o pernai sausio mėnesį jų buvo perpus mažau – 140. Karantinas ir šalti žiemos rytai parodė silpniausias mūsų automobilių vietas, kurias vertėtų susitvarkyti tik prasidėjus rudeniui, nelaukiant kitų metų šalčių“, – sako Transporto žalų skyriaus vadovas.

Svarbu nepamiršti

Draudikų atstovas taip pat atkreipia dėmesį, jog vairuotojai ne visada žino ar prisimena visas galimybes, apsidraudus privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu.

„Techninė pagalba kelyje yra neatskiriama šio draudimo dalis, o šiuo metu turime dešimt paslaugų, pavyzdžiui ištempimą iš sniego ar purvo, avarinį durelių atrakinimą, taksi iš eismo įvykio vietos ir kitas, todėl verta nepamiršti pasidomėti ne tik kaip prižiūrėti automobilį, bet ir kada kreiptis kilus nenumatytoms problemoms“, – primena G. Petrikas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)