Po pirmojo balsavimo etapo, vykusio praėjusių metų lapkritį, „Scenic“ buvo išrinktas vienu iš septynių finalininkų. Šiame sąraše atsidūrė 5 serijos BMW, „BYD Seal“, „Kia EV9“, „Peugeot E-3008/3008“, „Renault Scenic“, „Toyota C-HR“ ir „Volvo EX30“.

Trofėjaus laimėtoją išrinko 59 automobilių žurnalistų iš 22 šalių žiuri. Pirmąją vietą užėmė „Scenic“, surinkęs 329 taškus ir tapęs septintuoju „Renault“ automobiliu, kuriam suteiktas prestižinis „Metų automobilio“ titulas: „Renault 16“ (1966 m.), „Renault 9“ (1982 m.), „Clio“ (1991 m.), „Scenic“ (1997 m.), „Megane“ (2003 m.) ir „Clio“ (2006 m.).

„Laimėti prestižinį „Metų automobilio“ apdovanojimą yra didelis pasididžiavimas visiems „Renault“ grupės darbuotojams ir „Renault“ prekės ženklui. Šis pripažinimas įrodo, kad pasirinkome teisingai: rekordinis asortimentas, dosnus ir kviečiantis erdvumas, o visa tai – su kruopščiai kontroliuojamu poveikiu aplinkai! Pridėjus vairavimo malonumą ir gausią įrangą, pavyzdžiui, naują panoraminį stoglangį „Solarbay“ arba naujausios kartos „OpenR Link“ sistemą su integruotomis „Google“ sistemomis, „Scenic“ turi visas reikiamas savybes, kad sustiprintų savo pozicijas Europos elektromobilių rinkoje“, – sakė Fabrice’as Cambolive’as, „Renault“ generalinis direktorius.

„Scenic E-Tech Electric“ – visiškai elektrinis automobilis, sukurtas naudojant „AmpR“ platformą (buvusi CMF-EV). Nulinės taršos, judrus, lengvas (1 890 kg) ir kompaktiškas (4,47 m ilgio), „Scenic“ ilgoms kelionėms siūlys 60 ir 82 kWh baterijas, kurios leis įveikti iki 625 km nuotolį (WLTP).