Frankfurte prasidėjusioje tarptautinėje automobilių parodoje neabejotinai įspūdingiausią modelį pristatė kompanija „Mercedes-Benz“, žurnalistams pademonstravusi „Formulės 1“ technologijomis paremtą „Mercedes-AMG Project One“. Nenuostabu, kad šio hiperautomobilio prezentacijai buvo pasitelktas „Formulės 1“ čempionato lyderis, „Mercedes“ komandos pilotas Lewisas Hamiltonas.
"Mercedes-AMG Project One"
© Gamintojo archyvas

Automobilyje sumontuotas būtent „Mercedes“ kompanijos „Formulės 1“ boliduose naudojamas 1.6 litro turbokompresorinis V6 variklis, pasiekiantis 11 tūkst. sūkių per minutę (daugiau neleidžia ribotuvas), sujungtas kartu su elektriniu motoru. Jų bendra galia siekia 680 AG.

Benzininė jėgainė sumontuota automobilio viduryje, iškart už sėdynių. Anot gamintojų, šis variklis yra efektyviausias šilumine prasme (virš 40 proc.) iš visų kada nors montuotų serijiniuose automobiliuose.

Dar du elektros varikliai, generuojantys po 163 AG, per reduktorius sujungti su priekiniais ratais. Tokiu būdu automobilis yra varomas visais ratais, o trauką galima paskirstyti kiekvienam ratui atskirai.

Stabdant priekiniai varikliai virsta generatoriais, nukreipdami kinetinę energiją į ličio jonų akumuliatorius vėlesniam panaudojimui. Akumuliatoriams vėsinti taip pat panaudoti iš „Formulės 1“ atėję sprendimai. Naudodamas vien elektros energiją automobilis gali nuvažiuoti apie 25 kilometrus.

Galia ratams perduodama per 8 laipsnių automatinę greičių dėžę, sukurtą specialiai šiam modeliui. Tikslūs duomenys nepateikiami, tačiau, anot gamintojų, nuo 0 iki 200 km/val. greičio automobilis gali pagreitėti per mažiau nei 6 sekundes. Maksimalus jo greitis siekia 350 km/val.

Automobilio kėbulas ir didžioji dalis važiuoklės pagaminti iš anglies pluošto. Jame sumontuoti 19 colių priekyje ir 20 colių gale ratlankiai, apauti sportinėmis „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangomis bei keramikiniai stabdžiai.

Vairuotojas gali naudotis dinaminės stabilizacijos sistema, kurioje – trys darbo režimai: įjungta, iš dalies išjungta ir visiškai išjungta.

Interjere montuojami du krėslai, vairuotojas gali vertikaliai ir horizontaliai reguliuoti ne tik vairo kolonėlę, bet ir pedalų bloką. Salone sumontuoti du 10 colių įstrižainės ekranai, kuriuose galima stebėti visus automobilio parametrus ir naudotis multimedijos sistema.

Automobilio vairas taip pat pagamintas „Formulės 1“ maniera su nupjautomis plokštumomis, elektroniniu tachometru ir įvairiais valdikliais.

Iš viso „Mercedes-AMG“ pagamins tik 275 tokius automobilius. Kiekvienas iš jų kainuos ne mažiau 2,3 mln. eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Seimas siūlo įsigyti automobilį, kuriuo, būdamas parlamento vadovu, važinėjo Česlovas Juršėnas (3)

Seimo kanceliarija aukcione žada parduoti nebenaudojamus automobilius. Atlikus vidaus auditą buvo...

„Renault“ pasiekė naują pardavimų rekordą (1)

Prancūzijos automobilių gamybos milžinė „ Renault “ pirmadienį pranešė apie beveik 10 proc....

Po praūžusių liūčių kai kurie automobiliai keliauja į metalo laužą (22)

Draudimo bendrovė ERGO Lietuvoje po praūžusių liūčių sulaukė daugiau nei 50 klientų...

Nuo tokių policininkų pabėgti bus sunku: sėdo prie lenktyninio automobilio vairo (26)

Kačerginės Nemuno žiedo trasoje kelių policijos patruliai bei Lietuvos policijos mokyklos...

Kol automobilių gamintojai būgštautja dėl tarifų, Vokietija ir Kinija rezga naujus planus (17)

Kinija ir Vokietija praėjusią savaitę pasirašė visą šūsnį komercinių susitarimų, kurių...

Top naujienos

Linas Kojala. Nenurašykime Trumpo žodžių (73)

Vienas įdomiausių pirmadienio Donaldo Trumpo ir Vladimiro Putino susitikimo aspektų buvo...

Artėja rizikingiausias Ignalinos AE uždarymo etapas: nežino, ką ras atidarę reaktorius (11)

2023 metams suplanuotas Ignalinos atominės elektrinės reaktorių išmontavimas iššūkiu bus ne...

Jau rugsėjį Lietuva gali turėt naują koaliciją (1)

Jau rugsėjį Lietuva gali turėti naują frakcijinę koaliciją – tai DELFI patvirtino „Tvarkos...

Įtemptame pokalbyje su amerikiečių žurnalistu – suirzęs Putinas atsisakė paimti dokumentą (3)

Po savo susitikimo su JAV prezidentu Donaldu Trumpu Helsinkyje ir po to surengtos bendros spaudos...

Naujausi reitingai parodė žmonių reakciją į reformas vidurvasarį (346)

Birželio pabaigoje Seime svarstant mokesčių ir pensijų reformas smuktelėjo jas parengusios...

Karių pasilinksminimas baigėsi mįslinga jauno vyro mirtimi (20)

Praėjusį savaitgalį sodyboje vykusios karių linksmybės baigėsi netikėta ir paslaptinga vieno...

Europa nesiveržia didinti gynybos finansavimo, nes turi buferį – Baltijos šalis? (178)

Baltijos šalims ir Lenkijai esant NATO , Vakarų šalyse mes esame traktuojami kaip buferis, kur...

Avarija Vilniuje: susidūrė 4 transporto priemonės, formuojasi spūstys (20)

Antradienį Vilniuje, Geležinio Vilko g., susidūrė 4 transporto priemonės. Pirminiais duomenimis,...

Gyvai / Sprendžia, kiek Pijus padėjo „valstiečiams“ ateiti į valdžią nuolat pildoma (109)

Vyriausioji rinkimų komisija ( VRK ) antradienio rytą ėmėsi iš esmės nagrinėti darbo grupės...

Ieva Narkutė: hormonai po gimdymo didžiausią įtaką padarė mano vyro gyvenimui, o ne kūrybai (9)

Dainininkė ir dainų autorė Ieva Narkutė -Šeduikienė (31) šiandien drąsiai į savo gyvenimo...