Frankfurte prasidėjusioje tarptautinėje automobilių parodoje neabejotinai įspūdingiausią modelį pristatė kompanija „Mercedes-Benz“, žurnalistams pademonstravusi „Formulės 1“ technologijomis paremtą „Mercedes-AMG Project One“. Nenuostabu, kad šio hiperautomobilio prezentacijai buvo pasitelktas „Formulės 1“ čempionato lyderis, „Mercedes“ komandos pilotas Lewisas Hamiltonas.
"Mercedes-AMG Project One"
© Gamintojo archyvas

Automobilyje sumontuotas būtent „Mercedes“ kompanijos „Formulės 1“ boliduose naudojamas 1.6 litro turbokompresorinis V6 variklis, pasiekiantis 11 tūkst. sūkių per minutę (daugiau neleidžia ribotuvas), sujungtas kartu su elektriniu motoru. Jų bendra galia siekia 680 AG.

Benzininė jėgainė sumontuota automobilio viduryje, iškart už sėdynių. Anot gamintojų, šis variklis yra efektyviausias šilumine prasme (virš 40 proc.) iš visų kada nors montuotų serijiniuose automobiliuose.

Dar du elektros varikliai, generuojantys po 163 AG, per reduktorius sujungti su priekiniais ratais. Tokiu būdu automobilis yra varomas visais ratais, o trauką galima paskirstyti kiekvienam ratui atskirai.

Stabdant priekiniai varikliai virsta generatoriais, nukreipdami kinetinę energiją į ličio jonų akumuliatorius vėlesniam panaudojimui. Akumuliatoriams vėsinti taip pat panaudoti iš „Formulės 1“ atėję sprendimai. Naudodamas vien elektros energiją automobilis gali nuvažiuoti apie 25 kilometrus.

Galia ratams perduodama per 8 laipsnių automatinę greičių dėžę, sukurtą specialiai šiam modeliui. Tikslūs duomenys nepateikiami, tačiau, anot gamintojų, nuo 0 iki 200 km/val. greičio automobilis gali pagreitėti per mažiau nei 6 sekundes. Maksimalus jo greitis siekia 350 km/val.

Automobilio kėbulas ir didžioji dalis važiuoklės pagaminti iš anglies pluošto. Jame sumontuoti 19 colių priekyje ir 20 colių gale ratlankiai, apauti sportinėmis „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangomis bei keramikiniai stabdžiai.

Vairuotojas gali naudotis dinaminės stabilizacijos sistema, kurioje – trys darbo režimai: įjungta, iš dalies išjungta ir visiškai išjungta.

Interjere montuojami du krėslai, vairuotojas gali vertikaliai ir horizontaliai reguliuoti ne tik vairo kolonėlę, bet ir pedalų bloką. Salone sumontuoti du 10 colių įstrižainės ekranai, kuriuose galima stebėti visus automobilio parametrus ir naudotis multimedijos sistema.

Automobilio vairas taip pat pagamintas „Formulės 1“ maniera su nupjautomis plokštumomis, elektroniniu tachometru ir įvairiais valdikliais.

Iš viso „Mercedes-AMG“ pagamins tik 275 tokius automobilius. Kiekvienas iš jų kainuos ne mažiau 2,3 mln. eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ vadovas: mes iš naujo išrandame automobilį (9)

Vokietijos automobilių gamintojas „ Volkswagen “ (VW) penktadienį teigė per artimiausius...

Būsimas „BMW X8“ konkuruos su prabangiausiais modeliais (37)

2020 metais ketinamas išleisti „ BMW X8“ miesto visureigis, kaip spėjama, bus brangiausias...

Po patikros skandalo „Nissan“ vadovas žada grąžinti dalį savo atlyginimo (1)

Japonijos automobilių rinkos milžinės „Nissan“ generalinis direktorius Hiroto Saikawa...

„Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ pelnė garbingą apdovanojimą (6)

42-uosiuose „Golden Steering Wheel“ rinkimuose „ Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ buvo...

„Tesla“ vadovas pristatymo metu pribloškė gerbėjus (204)

Ketvirtadienį (lapkričio 16 d.) vakare (penktadienį ryte Lietuvos laiku) elektromobilių gamybos...

Top naujienos

Švedijos pasirinktas kelias ne tik gelbėja gyvybės, bet ir duoda naudą (1)

Po rinkimų 2014-ais, Švedijos premjeras Stefanas Löfvenas paskelbė, kad vienas iš...

JAV apsisprendė dėl naujų pajėgų steigimo: kosminėse varžybose kiti liks toli už nugaros (417)

Dar šių metų rugsėjį privati amerikiečių bendrovė „ SpaceX “ sėkmingai iškėlė į...

Legalizuojami automobiliai su vairu dešinėje: specialistai negaili perspėjimų (36)

Nuo 2018 m. sausio 1 d. Lietuvoje įsigalioja Saugaus eismo keliais įstatymo pataisa, kuri nebedraus...

Užkalnis sugalvojo papietauti vien desertais (47)

Kad jūs žinotumėte, kaip nelengva kasdien sugalvoti vis kokios nors įvairovės mano restoranų ir...

Vienas iš dvynių metus praleido kosmose, kitas – Žemėje: kaip pasikeitė jų kūnai? (17)

Scottas Kelly’is – 53 m. amerikietis astronautas , veteranas, dalyvavęs keturiuose skrydžiuose...

Dingusio baikerio Aivaro Kilkaus mylimoji paviešino jautrią žinutę (137)

„Mėnuo nežinios, nerimo, nusivylimo, beviltiškumo, bejėgiškumo, skausmo ir „n“ visko. Bet...

Stulbinančios šlovės sulaukusi „ABBA“: ką dabar veikia legendinės grupės nariai? (6)

„ABBA“ yra viena didžiausių sėkmės istorijų muzikos pasaulyje. Švedų pop grupė, kurią...

Atmintinė, kaip paruošti automobilį žiemai (13)

Apmaudu, tačiau kitaip nei kelininkus, žiema vairuotojus iš tikrųjų užklumpa netikėtai ir,...

„Senąjį“ Kuvaldą susigrąžinęs Maslobojevas: neskraidžiau padebesiuose (20)

„Bushido Hero‘s“ turnyro pagrindinėje kovoje vienas geriausių Lietuvos kovotojų Sergejus...

Po sutuoktinio smurto prarado priekinius dantis: tokių kaip ji – ne viena (104)

Kartą moterį sutuoktinis taip primušė, jog jai išbyrėjo keli priekiniai dantys . Kaip taip...