aA
Frankfurte prasidėjusioje tarptautinėje automobilių parodoje neabejotinai įspūdingiausią modelį pristatė kompanija „Mercedes-Benz“, žurnalistams pademonstravusi „Formulės 1“ technologijomis paremtą „Mercedes-AMG Project One“. Nenuostabu, kad šio hiperautomobilio prezentacijai buvo pasitelktas „Formulės 1“ čempionato lyderis, „Mercedes“ komandos pilotas Lewisas Hamiltonas.
"Mercedes-AMG Project One"
© Gamintojo archyvas

Automobilyje sumontuotas būtent „Mercedes“ kompanijos „Formulės 1“ boliduose naudojamas 1.6 litro turbokompresorinis V6 variklis, pasiekiantis 11 tūkst. sūkių per minutę (daugiau neleidžia ribotuvas), sujungtas kartu su elektriniu motoru. Jų bendra galia siekia 680 AG.

Benzininė jėgainė sumontuota automobilio viduryje, iškart už sėdynių. Anot gamintojų, šis variklis yra efektyviausias šilumine prasme (virš 40 proc.) iš visų kada nors montuotų serijiniuose automobiliuose.

Dar du elektros varikliai, generuojantys po 163 AG, per reduktorius sujungti su priekiniais ratais. Tokiu būdu automobilis yra varomas visais ratais, o trauką galima paskirstyti kiekvienam ratui atskirai.

Stabdant priekiniai varikliai virsta generatoriais, nukreipdami kinetinę energiją į ličio jonų akumuliatorius vėlesniam panaudojimui. Akumuliatoriams vėsinti taip pat panaudoti iš „Formulės 1“ atėję sprendimai. Naudodamas vien elektros energiją automobilis gali nuvažiuoti apie 25 kilometrus.

Galia ratams perduodama per 8 laipsnių automatinę greičių dėžę, sukurtą specialiai šiam modeliui. Tikslūs duomenys nepateikiami, tačiau, anot gamintojų, nuo 0 iki 200 km/val. greičio automobilis gali pagreitėti per mažiau nei 6 sekundes. Maksimalus jo greitis siekia 350 km/val.

Automobilio kėbulas ir didžioji dalis važiuoklės pagaminti iš anglies pluošto. Jame sumontuoti 19 colių priekyje ir 20 colių gale ratlankiai, apauti sportinėmis „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangomis bei keramikiniai stabdžiai.

Vairuotojas gali naudotis dinaminės stabilizacijos sistema, kurioje – trys darbo režimai: įjungta, iš dalies išjungta ir visiškai išjungta.

Interjere montuojami du krėslai, vairuotojas gali vertikaliai ir horizontaliai reguliuoti ne tik vairo kolonėlę, bet ir pedalų bloką. Salone sumontuoti du 10 colių įstrižainės ekranai, kuriuose galima stebėti visus automobilio parametrus ir naudotis multimedijos sistema.

Automobilio vairas taip pat pagamintas „Formulės 1“ maniera su nupjautomis plokštumomis, elektroniniu tachometru ir įvairiais valdikliais.

Iš viso „Mercedes-AMG“ pagamins tik 275 tokius automobilius. Kiekvienas iš jų kainuos ne mažiau 2,3 mln. eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Opel“ teks remontuoti dalį parduotų automobilių: kaip elgtis, jei vairuojate vieną jų (14)

Vokietijos Federalinė kelių transporto tarnyba (KBA) po kratų „ Opel “ biure aptiko programas,...

Elektrinis „Porsche“ nebus toks brangus, kaip manoma – dėkoti reikėtų „Teslai“ (5)

Vokietijos „Porsche“ gamybai rengia vien elektra varomą „Taycan“ modelį. Tačiau kitaip,...

Parodė, kas nutinka, jei automobilio oro pagalvė išsiskleidžia per vėlai (5)

Automobilio saugos pagalvės pastaruoju metu ypač aktuali tema Lietuvoje. Kai teisėsaugos...

Užsienio ekspertas Lietuvai: automobilio mokestis turėtų būti, nors ir nedidelis (148)

Europos Sąjungos (ES) narės privalo mažinti transporto taršą ir, anot užsienio ekspertų,...

„CityBee“ pasiūlė pasivažinėti „auksiniais ratais“ (12)

Trumpalaikės automobilių nuomos paslaugą siūlanti „CityBee“ savo parką papildė aukso...

Top naujienos

Sugalvojo, kaip vilios darbuotojus: 1000 eurų išmoka – tik pradžia (19)

Panevėžio savivaldybė dar vasarą patvirtinusi programą, kaip būtų galima pritraukti į miesto...

Skraidančių automobilių eros besitikintys kūrėjai žvalgosi į Lietuvą (50)

Skraidančių automobilių era turėtų prasidėti per artimiausius penkerius metus – to tikisi bent...

Prakalbino žmones apie seksą sovietmečiu: tai buvo labiau panašu į pilietinį karą nei į revoliuciją (249)

Seksas, malonumas, meilė ir šeima – požiūrio į šiuos dalykus raidą sovietmečiu ėmėsi tirti...

Gyvai / Tiesioginė LKL transliacija: „Rytas“ – „Šiauliai“

Šeštadienio pavakarę sostinėje vykstančiose „Betsafe-LKL“ rungtynėse susitinka šalies...

Profesorius Skurvydas: nevartojame visiems prieinamo vaisto, rizikuojame sirgti 26 lėtinėmis ligomis (20)

Jei per savaitę bent 5 kartus po pusvalandį leidžiate savo laiką aktyviai, stipriai sumažinate...

Neįtikėtina drama: „Panevėžys“ fantastišku būdu išplėšė pergalę, auksą ir bilietą į A lygą (9)

Šeštadienį dramatišku finišu baigėsi LFF I lygos sezonas. Paskutiniame ture sprendėsi ne tik...

Prieš ir po: įspūdingi svorį numetusių žmonių pokyčiai (10)

Svorio metimas nėra lengvas darbas: tai reikalauja didžiulių valios pastangų, disciplinos ir daug...

Mokslininkai skelbia perversmą: ar ateityje vaikai gims be vyrų pagalbos? (3)

Kinijos mokslų akademijos mokslininkai skelbia sulaužę nusistovėjusias reprodukcijos taisykles:...

Lietuvio gyvenimas primena pasakojimą apie Odisėją: į jūrą išplaukė trims mėnesiams, o grįžo po metų – neatpažino net sūnus (79)

Kone dešimtmetis praleistas jūroje gaudant vėją, trijų mėnesių plaukimas virtęs metus trukusia...

Populiariausia pasaulyje operacinė sistema tuoj neatpažįstamai pasikeis (29)

Populiariausia pasaulyje mobiliųjų įrenginių operacinė sistema „Android“ jau greitai taps...