aA
Reaktyvinės mašinos „Bloodhound Supersonic Car“ kūrėjų komanda atskleidė, kaip atrodys automobilio vidus, kuriame bus bandoma pagerinti sausumos greičio rekordą. Būtent šiame salone naikintuvų pilotas Andy Greenas 2016 metais bandys pasiekti neįtikėtiną 1,609 km/val. greitį.
Bloodhound SSC
© Gamintojo nuotr.

Monolitinę konstrukciją sudaro penkių skirtingų tipų anglies pluoštų danga, automobilio važiuoklės varžtai, dviejų rūšių dervos ir raketiniai varikliai. Jos pačioje storiausioje vietoje, iš 13 atskirų sluoksnių sudaryta sienelė yra vos 25 mm storio. Siekiant papildomo sutvirtinimo, tarp šių anglies pluošto sluoksnių įtaisyti trys aliuminio užpildai (8, 12 ir 20 mm).

Buvusiam Karališkųjų oro pajėgų pilotui A. Greenui, kuriam priklauso dabartinis žemės greičio rekordas – 1 223 km/val., reikės akylai stebėti prietaisų skydelį, išlaikyti automobilio greitį ir susidoroti su įvairiomis, jį veiksiančiomis pasipriešinimo jėgomis.

Paspaudę šią nuorodą galite iš arčiau pasižvalgyti po „Bloodhound Supersonic Car“ vidų 360 laipsnių kampu.

Centrinis ekranas rodo greitį myliomis per valandą, ir macho skaičius (atitinkančius garso greitį). Dinaminiai greičio indikatoriai jam padės spręsti, kada metas įjungti raketinį variklį, o kada pradėti stabdymo procesą.

Kairysis ekranas rodo hidraulinį slėgį ir temperatūrą stabdymo sistemose, o ekrano dešinėje pateikiama informacija apie trijų variklių būklę bei kuro lygį. EJ200 reaktyvinis variklis ir Nammo hibridinės turbinos kartu gali pagaminti apie 210 kN (kiloniutonų) trauką, atitinkančią maždaug 180 Formulės 1 automobilių. Kabinoje taip pat yra du „Rolex“ pagaminti įtaisai: chronometras ir spidometras kurio didžiausia padala siekia 1 770 km/val.

Visas prietaisų skydelis buvo padengtas specialiais, mažą šviesos kiekį atspindinčiais pilkos spalvos dažais, kad vairuotojui būtų lengviau matyti matuoklius ir kontrolės svirtus. Tuo tarpu, likusi salono dalis yra balta, siekiant padidinti į kabiną patenkančios šviesos kiekį.

Priekinis 25 mm storio stiklas yra pagamintas iš akrilo. Dėl pasviro aerodinaminio kampo, automobilį vairuosiantis A. Greenas žvelgs tik pro 5 cm pločio lenktą langelį. Į transporto priemonės vidų jis pateks pro 50 cm anglies pluošto liuką. Automobilio stogas buvo sukurtas taip, kad kiek įmanoma labiau sulėtintų į variklį patenkantį orą. Jei oras pasieks reaktyvinio variklio ventiliatoriaus mentes, srovė gali jį sugadinti.

Inžinierių komanda sukonstravusi šį automobilį Bristolyje, pirmą kartą jį išbandys Niukvėjuje 2015 metų rugpjūtį. Pradžiai planuojama pasiekti tik iki 322 km/val. greitį. Tuomet laukia kelionė į Pietų Afriką bei didesnio greičio bandymai. Ir galiausiai 2016 vasarą bus siekiama ilgai laukto rekordo.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kelininkai pasigyrė: kuriuose keliuose reikės druskos, žinos gerokai anksčiau (3)

Antradienį Kauno rajone atidarytas naujas Kelių priežiūros valdymo centras (KPVC). KPVC...

Dulkių siurblius gaminanti „Dyson“ elektromobilių gamybos imsis Singapūre (2)

Britų elektros prietaisų gamintoja „ Dyson “ antradienį pranešė pasirinkusi Singapūrą...

„Lietuvos metų automobilio“ rinkimai prasidės nuo Kauno (4)

Tradicinių rinkimų „Lietuvos metų automobilis“ startas šiemet bus paskelbtas netradicinėje...

„Rolls-Royce“ lietuviams atvežė savo pirmąjį SUV: kainuoja 300 tūkst. eurų, bet klientams negana (145)

Dar prieš penkmetį „Rolls-Royce “ prisiekinėjo, kad visureigio neturės. Prieš porą metų...

BMW atšaukia 1,6 mln. dyzelinių automobilių – gali kilti gaisras (11)

Dėl problemų, susijusių su oro kondicionieriais, BMW visame pasaulyje atšaukia iš viso 1,6 mln....

Top naujienos

Intymaus viršininko pasiūlymo atsisakiusi moteris darbe turėjo iškęsti pažeminimus ir patyčias (4)

Tiesiog paskambino į mano viešbučio kambarį ir pakvietė kartu praleisti naktį, apie viršininko...

Bankai atsisako kodų kortelių: ką reikia žinoti (5)

Senas kodų korteles turintys „ Swedbank “ klientai nuo kitų metų rugsėjo 1 dienos nebegalės...

Švedijoje – nerimas dėl grynųjų: aprūpinti kupiūromis yra valstybės ar bankų atsakomybė? (3)

Švedijos bankomatų tiekėja „Bankomat“, tvarkanti didžiąją dalį grynųjų pinigų šalies...

Ekonomistai mala į miltus naują pensijų reformą: tokios sistemos nerastume niekur į Vakarus nuo Berlyno sienos (251)

Nuo kitų metų startuoja pensijų kaupimo pertvarka. Kam ji naudinga? „Delfi Dėmesio centre“...

Vaiko teisių tarnybos vadovė: kauniečių šeimos berniukas buvo mušamas rykštele (501)

Du vienos kauniečių šeimos vaikai perkelti į laikinąją globą po to, kai mama per...

Čempionų lyga: „Juventus“ laimėjo Mančesteryje, Romoje – incidentas metro, sužeistieji ir CSKA fiasko (20)

Trečiadienio vakaras UEFA Čempionų lygoje buvo karštas. Sužaistos aštuonerios trečio grupių...

Širinskienės klausimas konservatorei: kurioje vietoje čia yra visuomenės teisė žinoti? (364)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) partijos atstovei Radvilei...

Orai: talžys vėjai, būkite atsargūs! (8)

Šiąnakt pradės stiprėti šiaurės vakarų vėjas: vakariniuose rajonuose gūsiai sieks 15–20...

Kaip atrodo pigiausiai parduodami būstai Lietuvos didmiesčiuose (56)

Didmiesčiuose šiuo metu tikrai nestinga būstų pasiūlos, tačiau jiems įsigyti kartais...

Paaiškino, kodėl kauniečių šeima tarnyboms sukėlė įtarimų: rimtų klaidų padarė abi pusės (1159)

Socialinės apsaugos ir darbo viceministrė Vilma Augienė atskleidė daugiau aplinkybių apie...