aA
Reaktyvinės mašinos „Bloodhound Supersonic Car“ kūrėjų komanda atskleidė, kaip atrodys automobilio vidus, kuriame bus bandoma pagerinti sausumos greičio rekordą. Būtent šiame salone naikintuvų pilotas Andy Greenas 2016 metais bandys pasiekti neįtikėtiną 1,609 km/val. greitį.
Bloodhound SSC
© Gamintojo nuotr.

Monolitinę konstrukciją sudaro penkių skirtingų tipų anglies pluoštų danga, automobilio važiuoklės varžtai, dviejų rūšių dervos ir raketiniai varikliai. Jos pačioje storiausioje vietoje, iš 13 atskirų sluoksnių sudaryta sienelė yra vos 25 mm storio. Siekiant papildomo sutvirtinimo, tarp šių anglies pluošto sluoksnių įtaisyti trys aliuminio užpildai (8, 12 ir 20 mm).

Buvusiam Karališkųjų oro pajėgų pilotui A. Greenui, kuriam priklauso dabartinis žemės greičio rekordas – 1 223 km/val., reikės akylai stebėti prietaisų skydelį, išlaikyti automobilio greitį ir susidoroti su įvairiomis, jį veiksiančiomis pasipriešinimo jėgomis.

Paspaudę šią nuorodą galite iš arčiau pasižvalgyti po „Bloodhound Supersonic Car“ vidų 360 laipsnių kampu.

Centrinis ekranas rodo greitį myliomis per valandą, ir macho skaičius (atitinkančius garso greitį). Dinaminiai greičio indikatoriai jam padės spręsti, kada metas įjungti raketinį variklį, o kada pradėti stabdymo procesą.

Kairysis ekranas rodo hidraulinį slėgį ir temperatūrą stabdymo sistemose, o ekrano dešinėje pateikiama informacija apie trijų variklių būklę bei kuro lygį. EJ200 reaktyvinis variklis ir Nammo hibridinės turbinos kartu gali pagaminti apie 210 kN (kiloniutonų) trauką, atitinkančią maždaug 180 Formulės 1 automobilių. Kabinoje taip pat yra du „Rolex“ pagaminti įtaisai: chronometras ir spidometras kurio didžiausia padala siekia 1 770 km/val.

Visas prietaisų skydelis buvo padengtas specialiais, mažą šviesos kiekį atspindinčiais pilkos spalvos dažais, kad vairuotojui būtų lengviau matyti matuoklius ir kontrolės svirtus. Tuo tarpu, likusi salono dalis yra balta, siekiant padidinti į kabiną patenkančios šviesos kiekį.

Priekinis 25 mm storio stiklas yra pagamintas iš akrilo. Dėl pasviro aerodinaminio kampo, automobilį vairuosiantis A. Greenas žvelgs tik pro 5 cm pločio lenktą langelį. Į transporto priemonės vidų jis pateks pro 50 cm anglies pluošto liuką. Automobilio stogas buvo sukurtas taip, kad kiek įmanoma labiau sulėtintų į variklį patenkantį orą. Jei oras pasieks reaktyvinio variklio ventiliatoriaus mentes, srovė gali jį sugadinti.

Inžinierių komanda sukonstravusi šį automobilį Bristolyje, pirmą kartą jį išbandys Niukvėjuje 2015 metų rugpjūtį. Pradžiai planuojama pasiekti tik iki 322 km/val. greitį. Tuomet laukia kelionė į Pietų Afriką bei didesnio greičio bandymai. Ir galiausiai 2016 vasarą bus siekiama ilgai laukto rekordo.

Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kurį naudotą automobilį geriausia pirkti, kad pavažinėjus pavyktų brangiai parduoti (136)

Prieš pirkdami naudotą automobilį žmonės domisi ne tik specifiniais tam tikro modelio ypatumais,...

Vairuojantiems mirusių giminaičių automobilius reikės suskubti – turės 2 svarbias savaites (30)

Balandžio 1 d. paprastėja transporto priemonių registravimo tvarka, mirus jų savininkams. Nuo...

Ėmėsi baisiausio Lietuvos kelio remonto – iki rudens ribos eismą Molėtų plente (107)

Kelias A14, arba plentas nuo Vilniaus iki Utenos, neretai pavadinamas baisiausiu Lietuvos keliu....

„Mercedes-Benz“ pasigyrė: naujajame GLE – dar nenaudotos technologijos (4)

Naujasis visureigis „ Mercedes-Benz GLE“ yra turtingas naujovių. Tai – visiškai nauja...

Juknevičius atskleidė, kiek ir kokių patobulinimų prireikė Dakare aplamdytam bolidui (8)

Vasario 18 d. iš Peru grįžusiu automobiliu besidžiaugęs Antanas Juknevičius , bolido...

Top naujienos

„Žalgirio“ svajonę pasvėręs Kuzminsko brolis: būtų nuostabu, jei tolyn patektų ir Kaunas, ir Milanas laida „Krepšinio zona“ (3)

Dar prieš tris savaites nekantriausi Lietuvos žurnalistai jau skubėjo laidoti Kauno „Žalgirio“...

Tobulą atostogų vietą atradę lietuviai įspėja tautiečius: higienos sąskaita taupyti nevalia, todėl nekartokite mūsų klaidos (1)

Laoso Liaudies Demokratinė Respublika – nedidukė Pietryčių Azijos valstybėlė, gyventojų...

Prakalbus apie staigų atlyginimų kilimą – Maurico pastaba: deja, yra vienas magiškas žodis (81)

Finansų ministerija blogina ekonomikos augimo prognozes : kaip situacija keičiasi lietuvių...

Netrukus vėl suksime laikrodžius – miegosime trumpiau (82)

Paskutinį kovo sekmadienį vėl teks pasukti laikrodžių rodykles – šį kartą jas suksime pirmyn...

Ekspertas apie išvadas dėl buvusio Putino bendražygio mirties: nieko panašaus nebuvau matęs (2)

Lūžęs kaklo kaulas, kuris lūžta labai retai, nebent smaugimo ar dusinimo atveju, kraujo...

Jasikevičius Eurolygos autsaiderių nenuvertina, bet nori atiduoti duoklę „Žalgirio“ sirgaliams (25)

Trys pergalės iš eilės ir keturios per pastarąsias penkerias rungtynes. Tokią statistiką...

ES lyderiai spaudžia ir perspėja britus: viskas bus daug sunkiau siūlo atidėjimą iki gegužės 22-osios; papildyta 19.26 (87)

Europos Sąjungos lyderiai ketvirtadienį didino spaudimą Didžiosios Britanijos parlamentui paremti...

Susigriebsite už galvos – kaip galėjote šių kasdienių gudrybių nežinoti anksčiau?

Kartais net menkas dalykas gali sugadinti nuotaiką, ypač jeigu tai susiję su išvaizda. Dėmė ant...

Siaubingi įtarimai Pabradės gimnazijoje: pradėtas tyrimas dėl galimo mažamečių tvirkinimo

Vilniaus apskrities policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl galimo jaunesnio negu 16 metų...

„Facebook“ pripažino: šimtus milijonų slaptažodžių galėjo matyti visi įmonės darbuotojai (7)

„Facebook“ ketvirtadienį pripažino, kad šimtai milijonų vartotojų slaptažodžių įmonės...