„Bemaž du dešimtmečius buvome įgaliotieji koncerno „Hyundai“ atstovai Lietuvoje. Per šį laikotarpį vartotojams pristatėme visą gamą naujų „Hyundai“ modelių, stebėjome prekės ženklo stiprėjimą ir buvome šio proceso dalis. Pernai mūsų atstovaujamų prekės ženklų portfelis pasipildė BMW ir „Mini“, todėl peržiūrėjome verslo strategiją ir nusprendėme, kad prioritetą teiksime tiems, kurių atstovavimui turime išskirtines teises. „Hyundai“ Lietuvoje turi tris atstovus ir, verslo požiūriu, tokio veiklos modelio investicijų grąža nėra pati patraukliausia“, – pažymi „Inchcape“ marketingo vadovė Živilė Baltulionytė.

Tačiau „Inchcape“ ir toliau ketina klientams teikti „Hyundai“ serviso paslaugas Vilniuje ir Klaipėdoje.

Daugiau nei dešimt metų Lietuvoje veikianti bendrovė „Inchcape“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė šalyje. Lietuvoje ji yra vienintelis įgaliotasis „Ford“, „Jaguar„Land Rover“, „Range Rover“, „Mazda“, „Mitsubishi“, BMW, „Mini“ automobilių gamintojų atstovas ir „BMW Motorrad“ motociklų gamintojo atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)