aA
Baidu Inc.“ tikisi iškilti kurdama autonominio vairavimo technologiją. Šį įmonė ne vienerius metus valdė didžiausią Kinijoje paieškos modulį ir įgijo patirties sistemų kūrimo ir siejimo srityse. Interneto technologijų gigantas laikosi plano iki 2018-ųjų metų išleisti į Kinijos kelius didelį skaičių automatiškai vairuojamų automobilių ir iki 2020-ųjų metų pradėti masinę jų gamybą, praneša „Bloombeg“.
Šiuo metu "Baidu" bando autonomiškus automobilius BMW pagrindu
© jalopnik.com nuotr.

Didžiausią dėmesį įmonė ketina skirti vietinei rinkai, nors gimtojoje Kinijoje eismo sąlygos ir sudėtingesnės nei išsivysčiusiose šalyse. Tokį pranešimą paskelbė vyriausioji finansininkė Jennifer Li Honkonge vykusioje „Bloomberg Markets“ įtakingiausių rinkos dalyvių konferencijoje.

Po sumažėjusio paieškos modulio pelno augimo siekianti atsigauti „Baidu“ visas viltis šiuo metu sieja su dirbtino intelekto ir automobilių pramonės sritimis. Panašu, kad šiemet teks paskelbti lėčiausio pelno augimo rezultatus, nes „Tencent Holdings Ltd.“ ir „Alibaba Group Holding Ltd.“ nuviliojo reklamuotojus. Vis dėlto su dirbtiniu intelektu susijusio verslo plano „Baidu“ neatskleidė.

„Dirbtinis intelektas tėra technologija. Pati technologija, niekaip realiai nepritaikyta ir neintegruota į verslo procesus, kad galėtų iš esmės pakeisti įmones, neturi jokios vertės“, – pasakė Jennifer Li, atsakydama į jai užduotą klausimą. Visgi ji mano, kad įtvirtinus pagrindines praktikas verslui atsivers begalė naujų galimybių.

Kaip ir „Google Inc.“, „Baidu“ tiki, kad dirbtinis intelektas teikia pranašumų, kuriuos galima pritaikyti kuriant automatinio vairavimo technologijas. Verta paminėti interneto paslaugas, prisitaikančias prie kiekvieno naudotojo bei kompiuterio ir mąstančias bei reaguojančias kaip žmonės. Kinijos įmonei pavyko gauti leidimą išbandyti automatinio vairavimo technologiją Kalifornijoje. Tai tik 15-oji pasaulio įmonė, kuriai buvo suteiktas toks leidimas. Įmonė taip pat bendradarbiauja su lustų gamintoja „Nvidia Corp.“, sukursiančia būtinąją technologiją.

Numatyti naujas veiklos sritis taps svarbiausia užduotimi, nes reklamavimo resursai senka. Praeitą savaitę tyrimų įmonė „eMarketer“ prognozavo, kad lyginant iš reklamos per šiuos metus gauto pelno rodiklius „Baidu“ nusileis į žemesnę poziciją nei „Alibaba“. Tokią situaciją lėmė keletas įvykusių skandalų ir sugriežtintos vyriausybės taisyklės.

Liepos mėnesį įmonė perspėjo investuotojus, kad internete skelbiamos reklamos apribojimas sulėtins pelno augimą per ateinančius du arba tris ketvirčius, ir pranešė apie numatomus žemesnius nei tikėtasi pardavimo rodiklius per trečiąjį ketvirtį, sieksiančius maždaug 2,4 mlrd. eurų. Tokia situacija susiklostė, kai vyriausybė paskelbė taisykles, draudžiančias viename puslapyje skelbti daugiau nei numatyta reklamos pranešimų. „Baidu“ taip pat nesitiki, kad pavyks pritraukti daugiau klientų, nes tikrina reklamuotojų kredencialus, kad įsitikintų, jog verslas, kuriuo šie užsiima, yra teisėtas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Smūgis naudotų automobilių pardavėjams: neparduoda net pigiausių mašinų (308)

Milžiniškus protestus rengę, gatves blokavę ukrainiečiai palankesnių muito sąlygų...

Pastebėjo pirmą „Hondos“ elektromobilį Europos keliuose – nuo konvejerio nuriedės kitąmet (6)

Prieš metus Frankfurto automobilių parodoje pristatytas futuristinis „Honda“ elektromobilio...

„Honda“ europiečiams nebesiūlys automobilių su dyzeliniais varikliais (8)

Naujasis „ Honda CR-V “ bus pirmasis masinei produkcijai skirtas šio gamintojo modelis, kuris...

Smūgis durelėmis į kitą automobilį nebūtinai baigsis deklaracija – žinovai mato spragų (173)

Galimybė eismo įvykio deklaraciją pildyti tada, kai automobilio šonas paženklinamas greta...

Perversmas automobilių žibintuose: kodėl LED nugalėjo „Xenon“ (10)

Praėjusio amžiaus viduryje vienas pagrindinių būdų automobiliams išsiskirti iš pilkos masės...

Top naujienos

Paksą į prezidento postą vedęs Katkevičius: viskas yra taip pat, pamokų neišmokome (410)

2002 metais Lietuvoje vykę prezidento rinkimai nustebino ne vieną analitiką. Nors 2001 m. apklausos...

Pensijų pokyčiai palies visus: kitąmet reikės apsispręsti, kaip elgsimės su savo pinigais (238)

Nuo kitų metų pensijai kaupsime kitaip nei tai darėme iki šiol. Visi jaunesni nei 40 metų...

Šiltoje mero užuovėjoje – Frankenšteino eksperimentas valstybės sąskaita

170 tūkst. eurų – tiek valstybei per metus atsieina sportininkų rengimo centro Druskininkuose...

Liudininkai pasakoja apie Strasbūre kilusią paniką: žmonės lakstė ir verkė ant tilto sužeistąjį radęs vyras: po 45 min. liovėmės gaivinti (32)

Prancūzijos policija trečiadienį tebeieško asmens, nušovusio tris žmones ir sužeidusio dar...

VTEK: Veryga pažeidė įstatymo nuostatas (31)

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga pažeidė Viešųjų ir privačių interesų derinimo...

Balsuos dėl nepasitikėjimo Theresa May (14)

Trečiadienį britų spauda pranešė, kad konservatorių partijos nariai ketina inicijuoti balsavimą...

Po šūvių Strasbūre – milžiniškos saugumo pajėgos: yra žuvusių, nukentėjusieji kritinės būklės atnaujinta 07.20 (523)

Prancūzijoje, Strasbūre po šaudynių netoli miesto kalėdinės mugės mažiausiai vienas asmuo...

Pranckietis: visos galimybės kelti atlyginimus mokytojams jau išsemtos (84)

Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis įsitikinęs, kad dėl penktą savaitę streikuojančių...

Bloomberg ekspertas: su Vokietijos skola dedasi kažkas neaiškaus (35)

Krentantis Vokietijos vyriausybės skolos pajamingumas – klasikinės „atsitraukimo“ strategijos...

5 dažniausi mitai apie permanentinį makiažą

Nepriekaištingai atliktas makiažas yra svarbi kiekvienos moters įvaizdžio dalis. Vienas iš...