aA
„Inchcape Motors“ Vilniaus salone vos kelioms dienoms, gegužės 27-30 d., apsilankys britiškoji „Keturių metų laikų“ versija – pirmasis „premium“ klasės SUV kabrioletas „Range Rover Evoque Convertible“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, nepaisant stereotipo, kad kabrioletai yra labiau įvaizdžio nei praktinio naudojimo automobiliai, „Evoque Convertible“ gali pasigirti kur kas platesniu sąrašu savybių nei įprasta „bestogių“ pasaulyje.
„Range Rover Evoque Convertible“
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

,

Inovatyvi bekelės įveikimo technologija („Terrain Response“) leidžia šiam automobiliui savo rogėse jaustis ne tik ant asfalto šiltą vasaros pavakarę, bet ir miško keliukuose pažliugusį rudenio rytą.

„Automobilis neįprastas, tačiau jo elegancija ir praktinio pritaikymo galimybės paperka iškart. Ir netiesa, kad Lietuvos automobilių pirkėjas yra stereotipais besivadovaujantis praktikas – jau užsakyti penki „Evoque“ kabrioletai. Net nemačius jų gyvai“, – sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Nors mažiausias koncerno visureigis „Evoque“ negimė kabrioletu, automobilių žinovų vertinimu, inžinieriai nuveikė puikų darbą, sukurdami jam minkšto audinio Z formos nusileidžiantį stogą. „Evoque Convertible“ stogas automobilio bagažinėje pasislepia vieno mygtuko paspaudimu, važiuojant iki 48 km/val. greičiu. Konstrukcijoje panaudota penkiasluoksnė poliakrilo medžiaga visiškai izoliuoja triukšmą ir neišleidžia iš salono šilumos.

Po variklio gaubtu galima atrasti visą komplektą lengvasvorių benzininių ir dyzelinių 4 cilindrų turbininių jėgainių. Vienas jų – 2 litrų „Ingenium“ šeimos dyzelinis variklis su 150 AG ar kiek galingesnės – 180 AG versijos. Jų abiejų CO2 emisija – 149 g/km. Kitas – 2 litrų darbinio tūrio 240 AG benzininis agregatas, su 201 g/km CO2 emisija, išvystantis 209 km/val. greitį. Visi jie veikia su 9 laipsnių automatine pavarų dėže.

Visi modeliai aprūpinti priekiniais žibintais su „Xenon“ lempomis, masyviais 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Interjere – odinė sėdynių apdaila ir nieko nereikalingo. Bagažinėje lieka pakankamai erdvės dviejų žmonių lagaminams, o slidinėjimo sporto mėgėjams inžinieriai įtaisė į saloną atsiveriančią patogią angą, kurią panaudojus, galima vežti slides.

Keturviečiame salone yra daugybė naujausios kartos technologijų, užtikrinančių vairuotojui komfortą bei vairavimo malonumą, tokių kaip palydovinė navigacijos, „Meridian“ erdvinio garso ar „InControl Touch Pro“ sistemos, liečiamas 10,2 colių ekranas.

Automobilis praturtintas adaptyviais žibintais, prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema, reaguojančia į šalia esančias mašinas bei kliūtis ir sumažinančia automobilio greitį, asistentu, padedančiu važiuoti automobilių spūstyse, ir panoramine automobilio statymo sistema bei skaidriu („head-up“) projekciniu ekranu.

Ypatingo dėmesio nusipelno „Evoque Convertible“ apsivertimo apsaugos sistema. Pastaroji yra tokia pat kaip įprastinio „Evoque“, 2011-aisiais „Euro NCAP“ saugumo testų metu gavusi penkių žvaigždučių įvertinimą.

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 53 tūkst. 700 eurų.

Ketvirtadienio vakarą kviestinei publikai šis automobilis buvo pristatytas sostinės „Stiklių“ restorane, o nuo penktadienio ryto jau stovi atstovybės salone.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

8-osios serijos atgimimas tęsiasi: pristatytas „BMW M8 Gran Coupe“

Sportiškiausias BMW modelių versijas kuriantis „M“ padalinys pristatė dar vieną naujieną –...

„Porsche“ pristato dar vieną elektromobilio „Taycan“ versiją

Rugsėjo mėnesį „Porsche“ trijuose žemynuose vienu metu pristatė pirmąjį elektromobilį...

Važiuojantiems pro „Megą“ svarbi žinia: norint nusukti iš greitkelio teks rinktis kitus maršrutus (10)

Nuo pirmadienio prasidėjo „Megos“ viaduko nuovažų rekonstrukcijos darbai. Mažiau nei mėnesį...

Tyrimai rodo: jei pagalbą kviestų automobilis, mirtingumas keliuose sumažėtų bent 4 proc. (4)

Remiantis statistiniais duomenimis, kasmet Europos Sąjungos (ES) šalių keliuose žūsta daugiau nei...

Netikėta problema: autonominiai automobiliai dėl vabzdžių likučių gali „apakti“ (18)

Kiekvienas smagesnis vasaros pasivažinėjimas automobilio stiklą papuošia žuvusių vabzdžių...

Top naujienos

Gyvai / Didžiausioje kontrabandos byloje – nuosprendis ne tik Karaliui, bet ir Kamblevičiaus sūnui tiesioginė transliacija (33)

Didžiausioje kontrabandos byloje – nuosprendis: Vilniaus apygardos teismas baigė nagrinėti...

Policija sulaukė Ušacko brolio kraujo tyrimų (112)

Avariją sukėlęs Vygaudo Ušacko brolis buvo neblaivus, tai patvirtino kraujo tyrimų rezultatai.

Prezidentūra jau suskaičiavo, kiek pinigų reikės išleisti didesnėms pensijoms (1)

Prezidento Gitano Nausėdos siūlomas spartesnis pensijų didinimas valstybei per artimiausius...

Vladimiras Laučius. Turkų puolimas Sirijoje: kur mus visus tai veda (85)

Kai prieš daugiau nei trejus metus mane pasikvietė pokalbio tuometis Prancūzijos ambasadorius...

Įvertino Karbauskio norą užimti Seimo vadovo kėdę: jis nori tik pažaisti (39)

Buvęs Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) frakcijos bendražygis Bronislovas...

„Grybavimo“ ir muštynių „Glory“ kovoje išvengęs Maslobojevas: iš ringo lipau apimtas ekstazės (1)

„Iš pradžių vaiko gimimas, paskui „Glory“ turnyras, o dar laukia WAKO pasaulio kikbokso...

„Vilniaus degtinė“ tęsia provokacijas: ironiškoje reklamoje – nealkoholinis šampūnas (10)

„O ką, jeigu nealkoholinis šampūnas?“ – naujoje reklamoje teiraujasi „Vilniaus degtinė“....

Skrydis atšauktas, o oro vežėjas pasiūlė kitą skrydį arba nakvynę: ar dar priklauso kompensacija?

Rugsėjo pabaigoje plačiai nuskambėjus žiniai apie vieno didžiausių pasaulyje kelionių...

Nauji mokesčiai prekybos tinklams: kiek milijonų turėtų atriekti didieji? (31)

Seimo nariai Tomas Tomilinas, Virgilijus Poderys ir Jonas Jarutis praėjusią saviaitę pranešė...

Kristina Brazauskienė apie kovą su vėžiu: mirti nebijau, bijau mirti skausmuose, kaip mano vyras (45)

„Mirti nebijau. Bijau mirti skausmuose, kad man skaudės. Aš mačiau, kaip mano vyrui skaudėjo. O...