aA
Madų diktatorius. Standartų laužytojas. Nepaliekantis abejingų. Tokie epitetai lydėjo prieš 10 metų pasirodžiusį pirmos kartos „Nissan Juke“ modelį. Ką tik pasirodęs antrosios kartos „Juke“ vėl žada grįžti į šio segmento olimpą, o ar jam tinka ankstesni apibūdinimai, galės įvertinti patys pirkėjai: lapkričio 22 ir 23 dienomis naujasis „Juke“ eksponuojamas „Fakto Auto“ centre Vilniuje, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Į Lietuvą atvežtas naujas "Nissan Juke". Įmonės nuotr.
Į Lietuvą atvežtas naujas "Nissan Juke". Įmonės nuotr.

Prieš 10 metų mažas, išskirtinės išvaizdos krosoveris „Nissan Juke“ automobilių rinkoje rimtai sudrumstė vandenis sukurdamas naują mažųjų krosoverių segmentą ir išskaidė potencialius pirkėjus į dvi dalis: tuos, kurie „Juke“ įsimylėjo ir tuos, kurie jo nekentė. Nuo to laiko ši klasė stipriai išaugo, atsirado nauji lyderiai. Tačiau „Nissan“ grįžta susigražinti prarastas pozicijas su visiškai nauju kupė tipo krosoveriu, antrosios kartos „Juke“.

„Šio modelio mes laukėme labai ilgai, nes ankstesnis „Juke“ nebuvo rimtai atnaujintas net 8 metus. Nors tai buvo itin populiarus automobilis, jo parduota beveik milijonas vienetų, „Juke“ užleido savo pozicijas mažųjų krosoverių klasėje, kurią pats ir sukūrė. Labai džiaugiamės gavę naujausią modelį ir galėdami jį parodyti klientams. Neabejoju, kad šis „Juke“ taip pat nepaliks abejingų“, – sakė „Fakto Auto“ marketingo specialistas Vaidotas Kvyklys.

Dar didesnis ir madingesnis

Naujasis, antrosios kartos „Nissan Juke“ seka pirmtako pėdomis, ir kaip sako pats gamintojas, neketina kam nors įsiteikti. Ankstesnis modelis nepaliko abejingų: vieni jį mylėjo, kiti jo nekentė. Šis taip pat savo aštriomis dizaino linijomis ir tik „Juke“ modeliui būdingais bruožais, kaip kad apvalūs akis primenantys priekiniai žibintai su LED antakiais neketina įsiteikti visiems. Jis kuria madas. Ir leidžia kurti madą savininkui. „Juke“ išskirtinumas – milžiniškos personalizavimo galimybės keičiant stogo, kėbulo detalių ir salono apmušalų kombinacijas.

Naujasis „Juke“ yra kiek didesnis už ankstesnį modelį, ir tą labiausiai pajus keleiviai. Gale sėdinčiųjų kojoms atsirado beveik 6 cm papildomos vietos, erdvė galvai padidėjo kiek daugiau nei 1 cm. Penktadaliu, iki 422 litrų padidėjo ir bagažinės talpa.

Gamintojai daug dėmesio skyrė salono ergonomikai ir kokybei. Prabangos įspūdį kuria vientisos sportiškos sėdynės su „Bose Personal Plus“ garso sistemos kolonėlėmis atlošuose bei švelni „Alcantara“ verstos odos prietaisų skydelio apdaila.

Technologinė pažanga

Gamintojai naująjį „Juke“ vadina technologiškai pažangiausiu automobiliu savo gamoje: 8 colių jutiklinį multimedijos ekraną galima sujungti su telefonu naudojantis „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ programomis, „NissanConnect Services“ leis stebėti automobilio būklę ir valdyti tam tikrus parametrus tiesiog telefonu. Automobilyje įmontuotas „Wi-Fi“ bevielis ryšys leis keleiviams prijunti nešiojamuosius kompiuterius.

Į Lietuvą atvežtas naujas "Nissan Juke". Įmonės nuotr.
Į Lietuvą atvežtas naujas "Nissan Juke". Įmonės nuotr.

Pirmą kartą „Juke“ automobilyje pasirodo „Nissan“ pažangi elektroniniu būdu valdoma „ProPILOT“ sistema, kuri padeda vairuotojui valdyti automobilį, ji autonomiškai gali didinti jo greitį ir stabdyti iki visiško sustojimo. „ProPILOT“ technologija gali pagelbėti eismo spūstyse, ji pritaikyta naudoti važiuojant viena eismo juosta. Ji palengvina vairavimą tolimose kelionėse ir intensyvaus eismo sąlygomis.

Be to, „Juke“ siūlo platų saugos technologijų komplektą, į kurį įtraukta išmanioji avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų ir dviratininkų atpažinimo funkcija, kelio ženklų atpažinimo sistema, išmanioji apsaugos nuo atsitiktinio išvažiavimo iš eismo juostos sistema, įspėjimo apie eismą važiuojant atbuline eiga sistema, taip pat aklosios zonos stebėjimo sistema – „Nissan“ pristatoma naujiena, kuri yra unikali šiame segmente. Aklosios zonos stebėjimo sistema įspėja vairuotoją, kai nematomoje zonoje užfiksuojamas automobilis, ir grąžina „Juke“ atgal į eismo juostą.

Į gatves – kitų metų pradžioje

Pirmasis Lietuvoje pasirodęs modelis turi naują 1 litro trijų cilindrų DIG-T benzininį variklį, pasiekiantį 117 AG. Jį galima komplektuoti tiek su 6 laipsnių mechanine, tiek su 7 laipsnių automatine transmisijomis.

„Šiuo metu mūsų salone stovi dar priešgamybinis modelis ir jį turėsime labai trumpai, vos dvi dienas, iki šeštadienio vakaro. Pirmieji „Juke“ į salonus atvyks jau gruodžio viduryje, o pas klientus – 2020-ųjų pradžioje“, – paaiškino „Fakto Auto“ atstovas.

Vaidotas Kvyklys atskleidė, kad kitais metais yra laukiama ir hibridinė „Juke“ modelio versija.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
3.6667

Skaudi tiesa: pusė naujų automobilių po 3 metų neįveikia pirmosios techninės apžiūros (2)

Lietuvoje asmeniniai lengvieji automobiliai , kaip ir motociklai bei mopedai, atlikti techninę...

Elektromobilį krausim greitai ir (ar) patogiai?

Šiais laikais daugybei vartotojų labai svarbu, kad kiekvieną akumuliatorių turintį įrenginį,...

Į Vilniaus gatves išrieda elektriniai mažos talpos autobusai: pirmieji 6 nauji maršrutai

Rugpjūčio 16 d. Vilniuje pradeda važiuoti pirmieji elektriniai mažos talpos autobusai,...

„Jaguar Land Rover“ elektromobilio „I-Pace“ baterijoms suteikia antrą gyvenimą

„Perėjimas prie elektrinės ateities, kai bus gaminamos vien elektra varomos transporto priemonės,...

Naudotų automobilių trūkumas fiksuojamas ir elektromobilių rinkoje

Su naudotų automobilių trūkumu susiduriantys Lietuvos gyventojai vis dažniau žvalgosi į...

Top naujienos

Karybos ekspertas Ždanovas: Rusijos kariuomenės vadovybėje prasidėjo chaosas (2)

Rusijos generolai daro viską, kad tik jų neišsiųstų į karą Ukrainoje , nenori rizikuoti savo...

Pareigūnai piktinasi permainomis: policija jau ir taip nutolo nuo žmonių

Vilniaus apskrities ikiteisminio tyrimo įstaigų profesinės sąjungos vadovybė piktinasi...

Žudiku pramintas ežeras Rusijoje: mirtis gresia šiame paplūdimyje praleidus vos valandą

Įsivaizduodami ežerą žmonių visiškai neapgyvendintoje vietovėje turbūt tikitės įspūdingo...

Isteriją Rusijoje sukėlęs Estijos sprendimas drebina ir Europą: ar pavyks susitarti? (3)

Europoje prasidėjo diskusija dėl galimybės nutraukti rusams Šengeno vizų išdavimą. Vokietijos...

Zacharova atvirai grasina Baltijos šalims: gali pasikartoti Ukrainos istorija (25)

Rusijos užsienio reikalų ministerija Baltijos šalis savo pareiškime pavadino neofašistinėmis...

„Karklėje“ kaitinanti oro temperatūra verčia nusimesti drabužius: lankytojai demonstruoja apnuogintą kūną

Penktadienį prasidėjo didžiausias pajūrio renginys – muzikos ir pramogų festivalis „...

Karas Ukrainoje. Britų žvalgyba skelbia apie svarbų Ukrainos pajėgų laimėjimą: Rusija prarado tiekimo kelius ties Chersonu Toliau apšaudoma Zaporižės atominė elektrinė

Jungtinių Tautų branduolinės priežiūros tarnybos ekspertai ragina nedelsiant imtis veiksmų...

Spūstys A1 kelyje nesibaigia: prie Klaipėdos susidūrė 3 automobiliai, vienas atsidūrė griovyje

Šeštadienį avarijų maratonas A1 kelyje nesibaigia. Pranešama, kad spūstys susidarė dėl...

Technikos gedimas Europos pirmenybėse pasmerkė favoritą visiškai vienatvei

Likimas penktadienį patikrino Yohanno Ndoye Brouardo nervus. 21-erių prancūzas buvo priverstas...