aA
Madų diktatorius. Standartų laužytojas. Nepaliekantis abejingų. Tokie epitetai lydėjo prieš 10 metų pasirodžiusį pirmos kartos „Nissan Juke“ modelį. Ką tik pasirodęs antrosios kartos „Juke“ vėl žada grįžti į šio segmento olimpą, o ar jam tinka ankstesni apibūdinimai, galės įvertinti patys pirkėjai: lapkričio 22 ir 23 dienomis naujasis „Juke“ eksponuojamas „Fakto Auto“ centre Vilniuje, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Į Lietuvą atvežtas naujas "Nissan Juke". Įmonės nuotr.

Prieš 10 metų mažas, išskirtinės išvaizdos krosoveris „Nissan Juke“ automobilių rinkoje rimtai sudrumstė vandenis sukurdamas naują mažųjų krosoverių segmentą ir išskaidė potencialius pirkėjus į dvi dalis: tuos, kurie „Juke“ įsimylėjo ir tuos, kurie jo nekentė. Nuo to laiko ši klasė stipriai išaugo, atsirado nauji lyderiai. Tačiau „Nissan“ grįžta susigražinti prarastas pozicijas su visiškai nauju kupė tipo krosoveriu, antrosios kartos „Juke“.

„Šio modelio mes laukėme labai ilgai, nes ankstesnis „Juke“ nebuvo rimtai atnaujintas net 8 metus. Nors tai buvo itin populiarus automobilis, jo parduota beveik milijonas vienetų, „Juke“ užleido savo pozicijas mažųjų krosoverių klasėje, kurią pats ir sukūrė. Labai džiaugiamės gavę naujausią modelį ir galėdami jį parodyti klientams. Neabejoju, kad šis „Juke“ taip pat nepaliks abejingų“, – sakė „Fakto Auto“ marketingo specialistas Vaidotas Kvyklys.

Dar didesnis ir madingesnis

Naujasis, antrosios kartos „Nissan Juke“ seka pirmtako pėdomis, ir kaip sako pats gamintojas, neketina kam nors įsiteikti. Ankstesnis modelis nepaliko abejingų: vieni jį mylėjo, kiti jo nekentė. Šis taip pat savo aštriomis dizaino linijomis ir tik „Juke“ modeliui būdingais bruožais, kaip kad apvalūs akis primenantys priekiniai žibintai su LED antakiais neketina įsiteikti visiems. Jis kuria madas. Ir leidžia kurti madą savininkui. „Juke“ išskirtinumas – milžiniškos personalizavimo galimybės keičiant stogo, kėbulo detalių ir salono apmušalų kombinacijas.

Naujasis „Juke“ yra kiek didesnis už ankstesnį modelį, ir tą labiausiai pajus keleiviai. Gale sėdinčiųjų kojoms atsirado beveik 6 cm papildomos vietos, erdvė galvai padidėjo kiek daugiau nei 1 cm. Penktadaliu, iki 422 litrų padidėjo ir bagažinės talpa.

Gamintojai daug dėmesio skyrė salono ergonomikai ir kokybei. Prabangos įspūdį kuria vientisos sportiškos sėdynės su „Bose Personal Plus“ garso sistemos kolonėlėmis atlošuose bei švelni „Alcantara“ verstos odos prietaisų skydelio apdaila.

Technologinė pažanga

Gamintojai naująjį „Juke“ vadina technologiškai pažangiausiu automobiliu savo gamoje: 8 colių jutiklinį multimedijos ekraną galima sujungti su telefonu naudojantis „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ programomis, „NissanConnect Services“ leis stebėti automobilio būklę ir valdyti tam tikrus parametrus tiesiog telefonu. Automobilyje įmontuotas „Wi-Fi“ bevielis ryšys leis keleiviams prijunti nešiojamuosius kompiuterius.

Į Lietuvą atvežtas naujas "Nissan Juke". Įmonės nuotr.
Į Lietuvą atvežtas naujas "Nissan Juke". Įmonės nuotr.

Pirmą kartą „Juke“ automobilyje pasirodo „Nissan“ pažangi elektroniniu būdu valdoma „ProPILOT“ sistema, kuri padeda vairuotojui valdyti automobilį, ji autonomiškai gali didinti jo greitį ir stabdyti iki visiško sustojimo. „ProPILOT“ technologija gali pagelbėti eismo spūstyse, ji pritaikyta naudoti važiuojant viena eismo juosta. Ji palengvina vairavimą tolimose kelionėse ir intensyvaus eismo sąlygomis.

Be to, „Juke“ siūlo platų saugos technologijų komplektą, į kurį įtraukta išmanioji avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų ir dviratininkų atpažinimo funkcija, kelio ženklų atpažinimo sistema, išmanioji apsaugos nuo atsitiktinio išvažiavimo iš eismo juostos sistema, įspėjimo apie eismą važiuojant atbuline eiga sistema, taip pat aklosios zonos stebėjimo sistema – „Nissan“ pristatoma naujiena, kuri yra unikali šiame segmente. Aklosios zonos stebėjimo sistema įspėja vairuotoją, kai nematomoje zonoje užfiksuojamas automobilis, ir grąžina „Juke“ atgal į eismo juostą.

Į gatves – kitų metų pradžioje

Pirmasis Lietuvoje pasirodęs modelis turi naują 1 litro trijų cilindrų DIG-T benzininį variklį, pasiekiantį 117 AG. Jį galima komplektuoti tiek su 6 laipsnių mechanine, tiek su 7 laipsnių automatine transmisijomis.

„Šiuo metu mūsų salone stovi dar priešgamybinis modelis ir jį turėsime labai trumpai, vos dvi dienas, iki šeštadienio vakaro. Pirmieji „Juke“ į salonus atvyks jau gruodžio viduryje, o pas klientus – 2020-ųjų pradžioje“, – paaiškino „Fakto Auto“ atstovas.

Vaidotas Kvyklys atskleidė, kad kitais metais yra laukiama ir hibridinė „Juke“ modelio versija.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
3.6667

„Renault Clio“ įvertinimas – už aukštesnės klasės komfortą ir technologijas (2)

Naujasis jau penktosios kartos „ Renault Clio “ buvo pripažintas „Lietuvos metų automobiliu...

Valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi (1)

Lietuvoje penktadienio rytą valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi, vietomis yra drėgnų...

„Subaru Forester e-Boxer“ skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ įvertinimas (9)

Naujasis „ Subaru Forester e-Boxer“ „ Euro NCAP “ testais buvo pripažintas saugiausiu savo...

Ekspertas rėžė apie siūlomą automobilių mokestį: skirtas senienų įšaldymui, ne taršai mažinti (93)

Automobilių taršos mokestis, automobilių pirmosios registracijos mokestis ir, galų gale,...

Eismo sąlygos: keliai šlapi, kai kur padengti pažliugusiu sniegu

Auštant penktadieniui, Lietuvoje pagrindiniai valstybinės reikšmės keliai yra šlapi arba drėgni....

Top naujienos

Naujausi orų modeliai parodė, koks bus likęs gruodis: ar dar verta tikėtis šalčio (33)

Laidoje „DELFI diena“ sinoptikė Izolda Marcinonienė tikino, kad artimiausios dienos bus...

Turkija vėl keičia nuomonę: dėl Baltijos šalių gynybos planų taškas dar nepadėtas atnaujinta (395)

NATO negalės paskelbti Baltijos šalių gynybos plano, kol nebus paskelbtas planas dėl pavojaus,...

Europos plieno industrija išgyvena krizę: patiria nuostolius, atleidžia darbuotojus (14)

Europos plieno pramonė patiria dar vieną krizę: finansiniams nuostoliams ir darbo vietų mažinimui...

Palanga kaip reikiant pasistengė: sužibusi kalėdinė eglutė nutvieskė visą kurortą (15)

Švenčių laukimu pradedanti gyventi Palanga prieš pat eglutės įžiebimą pakvietė kurorto...

Naujas mokestis gresia šimtams tūkstančių: labiausiai pajus dyzelininių automobilių savininkai (366)

Valdantieji nepasiduoda ir ketina naująjį taršių automobilių mokestį įvesti kartu su 2020 metų...

Iš dviejų Europos čempionato pusfinaliuose dalyvavusių lietuvių į finalą prasibrovė tik vienas

Jungtinės Karalystės Glazgo mieste vykstančiame Europos trumpo (25 m) baseino plaukimo čempionate...

Landsbergienė traukiasi nuo savo verslo vairo – dirbs samdytas vadovas (398)

Privačių mokyklų UAB „ Karalienės Mortos mokykla “ bei darželių UAB „ Vaikystės sodas “...

Unikalios Kauno vietos – jų istorijos privers atkeliauti čia iš kitų miestų

Seniai buvote išvykę už savo miesto ribų? Galbūt pasiilgote kvapą gniaužiančio Lietuvos...

Vaikai ir dovanos: psichologė pasakė, kiek yra per daug ir kodėl nereikėtų gąsdinti, kad Kalėdų Senelis nieko neatneš

Ar jau pasirūpinote kalėdinėmis dovanomis? Jei dar ne, bent dalis jūsų jau apie jas galvoja....

Šaltam penktadienio vakarui – karštas itališkas užkandis

DELFI TV laidų vedėjas Arnas Mazėtis specialiame projekte „Italija namuose“ tęsia kulinarines...