Praktiškumas taip pat nepamirštas – aukštis išlieka mažesnis nei 2 metrai net su visų varančių ratų pavara 4MATIC, tad mikroautobusas gali įvažiuoti į daugelį požeminių ar daugiaaukščių stovėjimo aikštelių.

Atnaujintoje „Mercedes-Benz“ V klasės variklių gamoje dabar yra trijų galingumų keturių cilindrų dyzeliniai varikliai. Nors jų galia, palyginti silpniausią su galingiausiu, skiriasi beveik 50 proc., degalų sąnaudos bei CO2 emisija yra beveik tokia pati – tai įrodo puikius inžinierių iš Štutgarto pasiekimus kuriant pajėgias ir ekonomiškas jėgaines. Be to, „Mercedes-Benz“ specialistams pavyko sumažinti naujųjų variklių skleidžiamą garsą ir vibracijas, tad mikroautobuso salone dabar yra komfortiška kaip niekad anksčiau.

Gamą pradedantis V 220 d modelis pasiekia 120 kW (163 AG) pajėgumą bei 380 Nm sukimo momentą, vidutiniškai vartoja 6–6,2 l/100 km dyzelino, o į aplinką išmeta 157–162 g/km anglies dvideginio emisiją. Vidutinio galingumo V250 D išvysto 140 kW (190 AG) galią bei 440 Nm sukimo momentą, jo degalų sąnaudos yra 5,9–6,1 l/100 km, o CO2 emisija –155–161 g/km.

Didžiausia naujiena yra pats galingiausias gamos ir keleivinių mikroautobusų segmento modelis V 300 d – jo variklis pasiekia net 176 kW (239 AG) pajėgumą bei 500 Nm sukimo momentą. Tokie parametrai užtikrina užtektinai galios bet kokioje situacijoje: ar tai būtų greitkelis, ar itin kalvota vietovė, o degalų sąnaudos nesiskiria nuo mažiau galingo modelio – vidutiniškai V 300 D vartoja 5,9–6,1 l/100 km dyzelino. Į aplinką mikroautobusas su šiuo varikliu išskiria 155–161 g/km CO2 emisiją.

„Mercedes-Benz V 300 D“ pasiekia didžiausią 220 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,9 sek.

Pirmą kartą – 9 laipsnių pavarų dėžė

Pirmą kartą V klasės modelis komplektuojamas su naująja 9 laipsnių automatine 9G-TRONIC pavarų dėže, pakeitusia anksčiau naudotą 7 laipsnių. Ji standartiškai montuojama į V 300 d ir V 250 d versijas bei papildomai užsakoma V 220 d modeliui.

Vairuotojas gali pasirinkti vieną iš dviejų važiavimo režimų – „Comfort“ ir „Sport“, kiekvienas turi įtakos pavarų perjungimo dažniui. „M“ režimas leidžia vairuotojui jas perjungti pačiam, naudojant už vairo įrengtas menteles.

Visi V klasės modeliai standartiškai komplektuojami su galinių varančių ratų pavara, o visų varančiųjų 4MATIC užsakoma papildomai, tad V klasės modelis yra praktiškas ant bet kokio paviršiaus.

Dėl naujos, efektyvesnės pavarų dėžės bei patobulintos variklių gamos ne tik pasiektas didesnis galingumas, bet ir padidinta ekonomija, pavyzdžiui, V 250 d modelis vidutiniškai vartoja 13 proc. mažiau dyzelino nei jo pirmtakas.

Naujos technologijos

„Mercedes-Benz“ V klasės modelyje sumontuota daugybė modernių sistemų, užtikrinančių ekologiškumą bei saugumą. Išmetamąsias dujas filtruoja ir jų kenksmingumą mažina kietųjų dalelių filtras (sDPF), „AdBlue“ skystį naudoja selektyviosios katalitinės redukcijos sistema (SCR), amoniako dujų katalizatorius ASC, dyzelino oksidų katalitinis konverteris (DOC).

Mikroautobusas yra aukšta transporto priemonė, tad „Mercedes-Benz“ daug investuoja ir tobulina sistemą „Crosswind Assist“, kuri asistuoja esant stipriam šoniniam vėjui. Naujajame modelyje yra patobulinta jos versija, taip pat – atnaujintas pagalbinių sistemų rinkinys „Attention Assist“, dar prieš 5 metus pakėlęs V klasės modelį į naują saugumo standartų lygį.

„Active Brake Assist“ geba atpažinti, kada gresia susidūrimas su priekyje esančia transporto priemone ar objektu ir įspėja vairuotoją vizualiniu bei akustiniu signalais. Jei transporto priemonės valdytojas sureaguoja, sistema padidina stabdžių sistemos slėgį, taip didėja stabdymo efektyvumas. Jei vairuotojas nereaguoja, V klasė pati stabdo ir padeda išvengti eismo įvykio arba sumažinti jo padarinius. Intensyviame eisme „Active Brake Assist“ atpažįsta ne tik kitas transporto priemones, bet ir stacionarius objektus bei pėsčiuosius.

Sistema „Highbeam Assist Plus“ užtikrina geriausią matomumą tamsiu paros metu – vairuotojas kelią mato taip, tarsi nuolat važiuotų įjungtomis tolimosiomis šviesomis. Priartėjus prie ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės sistema pritemdo dalį LED žibintų ir suformuoja U formos spindulį, taip neakinamas kitas eismo dalyvis. Prasilenkiant su priešinga kryptimi judančia transporto priemone „Highbeam Assist Plus“ pritemdo jo kryptimi šviečiančius LED žibintus, tačiau dalį dešiniojo krašto palieka apšviestą tolimosiomis šviesomis.

Naujasis „Mercedes-Benz“ V klasės modelis jau pristatytas Lietuvoje, jį galima išbandyti visuose „Silberauto“ salonuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)