aA
Šių metų kovo mėnesį vykusioje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatytas naujasis „Mercedes-Benz“ V klasės modelis jau atvyko į Lietuvą. Nuo ankstesniojo keleivinio mikroautobuso naujasis skiriasi priekine dalimi, didesne variklių bei pavarų dėžių gama – šie atnaujinimai leidžia išlikti V klasei daugiausiai inovacijų turinčiu modeliu savo segmente, tikinama pranešime žiniasklaidai.
"Mercedes-Benz V klasė"
"Mercedes-Benz V klasė"
© Gamintojo archyvas

Praktiškumas taip pat nepamirštas – aukštis išlieka mažesnis nei 2 metrai net su visų varančių ratų pavara 4MATIC, tad mikroautobusas gali įvažiuoti į daugelį požeminių ar daugiaaukščių stovėjimo aikštelių.

Atnaujintoje „Mercedes-Benz“ V klasės variklių gamoje dabar yra trijų galingumų keturių cilindrų dyzeliniai varikliai. Nors jų galia, palyginti silpniausią su galingiausiu, skiriasi beveik 50 proc., degalų sąnaudos bei CO2 emisija yra beveik tokia pati – tai įrodo puikius inžinierių iš Štutgarto pasiekimus kuriant pajėgias ir ekonomiškas jėgaines. Be to, „Mercedes-Benz“ specialistams pavyko sumažinti naujųjų variklių skleidžiamą garsą ir vibracijas, tad mikroautobuso salone dabar yra komfortiška kaip niekad anksčiau.

Gamą pradedantis V 220 d modelis pasiekia 120 kW (163 AG) pajėgumą bei 380 Nm sukimo momentą, vidutiniškai vartoja 6–6,2 l/100 km dyzelino, o į aplinką išmeta 157–162 g/km anglies dvideginio emisiją. Vidutinio galingumo V250 D išvysto 140 kW (190 AG) galią bei 440 Nm sukimo momentą, jo degalų sąnaudos yra 5,9–6,1 l/100 km, o CO2 emisija –155–161 g/km.

Didžiausia naujiena yra pats galingiausias gamos ir keleivinių mikroautobusų segmento modelis V 300 d – jo variklis pasiekia net 176 kW (239 AG) pajėgumą bei 500 Nm sukimo momentą. Tokie parametrai užtikrina užtektinai galios bet kokioje situacijoje: ar tai būtų greitkelis, ar itin kalvota vietovė, o degalų sąnaudos nesiskiria nuo mažiau galingo modelio – vidutiniškai V 300 D vartoja 5,9–6,1 l/100 km dyzelino. Į aplinką mikroautobusas su šiuo varikliu išskiria 155–161 g/km CO2 emisiją.

„Mercedes-Benz V 300 D“ pasiekia didžiausią 220 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,9 sek.

Pirmą kartą – 9 laipsnių pavarų dėžė

Pirmą kartą V klasės modelis komplektuojamas su naująja 9 laipsnių automatine 9G-TRONIC pavarų dėže, pakeitusia anksčiau naudotą 7 laipsnių. Ji standartiškai montuojama į V 300 d ir V 250 d versijas bei papildomai užsakoma V 220 d modeliui.

Vairuotojas gali pasirinkti vieną iš dviejų važiavimo režimų – „Comfort“ ir „Sport“, kiekvienas turi įtakos pavarų perjungimo dažniui. „M“ režimas leidžia vairuotojui jas perjungti pačiam, naudojant už vairo įrengtas menteles.

Visi V klasės modeliai standartiškai komplektuojami su galinių varančių ratų pavara, o visų varančiųjų 4MATIC užsakoma papildomai, tad V klasės modelis yra praktiškas ant bet kokio paviršiaus.

Dėl naujos, efektyvesnės pavarų dėžės bei patobulintos variklių gamos ne tik pasiektas didesnis galingumas, bet ir padidinta ekonomija, pavyzdžiui, V 250 d modelis vidutiniškai vartoja 13 proc. mažiau dyzelino nei jo pirmtakas.

Naujos technologijos

„Mercedes-Benz“ V klasės modelyje sumontuota daugybė modernių sistemų, užtikrinančių ekologiškumą bei saugumą. Išmetamąsias dujas filtruoja ir jų kenksmingumą mažina kietųjų dalelių filtras (sDPF), „AdBlue“ skystį naudoja selektyviosios katalitinės redukcijos sistema (SCR), amoniako dujų katalizatorius ASC, dyzelino oksidų katalitinis konverteris (DOC).

Mikroautobusas yra aukšta transporto priemonė, tad „Mercedes-Benz“ daug investuoja ir tobulina sistemą „Crosswind Assist“, kuri asistuoja esant stipriam šoniniam vėjui. Naujajame modelyje yra patobulinta jos versija, taip pat – atnaujintas pagalbinių sistemų rinkinys „Attention Assist“, dar prieš 5 metus pakėlęs V klasės modelį į naują saugumo standartų lygį.

„Active Brake Assist“ geba atpažinti, kada gresia susidūrimas su priekyje esančia transporto priemone ar objektu ir įspėja vairuotoją vizualiniu bei akustiniu signalais. Jei transporto priemonės valdytojas sureaguoja, sistema padidina stabdžių sistemos slėgį, taip didėja stabdymo efektyvumas. Jei vairuotojas nereaguoja, V klasė pati stabdo ir padeda išvengti eismo įvykio arba sumažinti jo padarinius. Intensyviame eisme „Active Brake Assist“ atpažįsta ne tik kitas transporto priemones, bet ir stacionarius objektus bei pėsčiuosius.

Sistema „Highbeam Assist Plus“ užtikrina geriausią matomumą tamsiu paros metu – vairuotojas kelią mato taip, tarsi nuolat važiuotų įjungtomis tolimosiomis šviesomis. Priartėjus prie ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės sistema pritemdo dalį LED žibintų ir suformuoja U formos spindulį, taip neakinamas kitas eismo dalyvis. Prasilenkiant su priešinga kryptimi judančia transporto priemone „Highbeam Assist Plus“ pritemdo jo kryptimi šviečiančius LED žibintus, tačiau dalį dešiniojo krašto palieka apšviestą tolimosiomis šviesomis.

Naujasis „Mercedes-Benz“ V klasės modelis jau pristatytas Lietuvoje, jį galima išbandyti visuose „Silberauto“ salonuose.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(4 žmonės įvertino)
3.0000

Nidoje duris atvėrė pirmasis unikalios koncepcijos „Porsche NOW“ centras (2)

Kuršių marių fone, Nidoje, duris atvėrė Lietuvoje analogų neturintis „žaliasis” sportinių...

„Daimler“ ketina iki 2030 m. visiškai pereiti prie elektromobilių

Vokietijos automobilių gamintoja „ Daimler “ paskelbė investuosianti 40 mlrd. eurų į...

Užsimojo: Lietuvoje neliks kelių, siauresnių nei 5 metrai (10)

Lietuvos automobilių kelių direkcija ( LAKD ) pradeda tvarkyti valstybinės reikšmės krašto...

„Daimler“ apkarpė pardavimų planus, bet finansinių rodiklių prognozės nepakeitė

Vokietijos automobilių gamybos milžinė „ Daimler AG “ patvirtino anksčiau skelbtą savo...

„Tesla“ žada šiemet atverti savo įkrovimo stoteles kitiems elektromobiliams (2)

Elektromobilių gamintoja „ Tesla “ iki metų pabaigos atvers savo įkrovimo stotelių „...

Top naujienos

Alytaus r. neteisėti migrantai sukėlė riaušes: neleidžia perduoti maisto net vaikams vaizdo įraše – stovyklos vaizdai (803)

Pirmadienį nuo ryto Alytaus rajone, Verebiejų buvusioje mokykloje laikomi neteisėti migrantai...

Dulkys: artimiausiu metu Galimybių paso turinys keisis testo Galimybių pasui Vyriausybė nekompensuos (702)

Sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys pirmadienį po neformalaus ministro susitikimo prakalbo...

Tragiškas įvykis Šakių rajone: srutų šulinyje nuskendo 3 žmonės (19)

Liepos 26 d., 11.45 val., ugniagesiai gavo pranešimą, kad Šakių r. sav., Plokščių sen.,...

Po didžiulio entuziazmo – nusivylimas dėl „Sputnik V“: mes kritinėje situacijoje (47)

Argentinos valdžia pareiškė priekaištų Rusijai dėl vėluojančių „ Sputnik V “ vakcinų...

Europinių milijardų kranelis galutinai atsuktas: pirmosios investicijos pasieks rudeniop (50)

ES finansų ministrai galutinai patvirtino 2,225 mlrd. eurų investicijų planą „ Naujos kartos...

Bilotaitė: jau yra padarytas sprendimas, dabar palapinės važiuoja į Rūdninkų poligoną (580)

Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė pranešė, kad naujasis palapinių miestelis...

Čekiškame kine – identiškos scenos iš Tado Vidmanto kurto filmo: nemaloniai nustebintas režisierius kreipsis į teismą (10)

Žinomas režisierius Tadas Vidmantas , jau šį penktadienį žiūrovams pristatysiantis šeštąjį...

Regimantas Dima | D+

Pirmųjų Tokijo olimpinių žaidynių nesklandumai: basas čempionas, girtuoklis lietuvis boksininkas ir įtartinos seserys

Totalitarinės valstybės klaikiai mėgsta sportą. Sporte lengvai parodai valstybės galią. 1936...

Populiariausių prieskoninių žolelių nauda sveikatai: gerina atmintį, virškinimą, mažina kraujospūdį (1)

Kulinarijoje prieskonius ir pačias įvairiausias šviežias žoleles naudojame nuo pat senų...

Bendruomenės šventę apkartino replika apie LGBT bendruomenę: paprasčiausia gėda (14)

Pastaruoju metu Lietuvoje aistras kaitina susikertančios nuomonės dėl LGBT bendruomenės ir ją...