Pernai vasarą pasirodęs kompaktiškas penkiaduris „Ford KA+“ – jau Lietuvoje. „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės teigimu, „KA+“ tampa patrauklia alternatyva pirkėjams, kurie nori išvaizdaus, nedidelio ir nebrangaus automobilio, rašoma gamintojo atstovų pranešime.
"Ford KA+"
© Gamintojo archyvas

„Inchcape Motors“ salone „Ford KA+“ hečbeko kėbulo versijos automobilis šiuo metu kainuoja nuo 9999 eurų, o sedano – nuo 10 tūkst. 763 eurų.

Automobilyje „Ford KA+“ sumontuotas keturių cilindrų 1,2 l darbinio tūrio „Ti-VCT“ benzininis variklis. Veikdamas kartu su standartine penkių laipsnių mechanine pavarų dėže, 70 AG ar 85 AG galingumo variklis yra pritaikytas sklandžiam ir jautriam darbui, su plataus diapazono sukimo momentu. Siekta, kad tokį automobilį būtų malonu vairuoti tiek miesto sąlygomis, tiek važiuojant užmiesčio keliais.

Žemesniam pasipriešinimui tarnauja padangos ir patobulintos kėbulo aerodinaminės detalės, pvz., optimizuotas priekinis žemesnysis aptakas ir grotelių angos. Anglies dvideginio (CO2) į aplinką išskiriama 114 g/km, o degalų sąnaudos sudaro 5 l/100 km.

„Ford“ nedidelių automobilių platformos pagrindu sukonstruotas naujasis „Ford KA+“ yra hečbeko arba sedano kėbulo tipų, 5 durų, penkiavietis, jo bendras ilgis yra mažiau nei 4 metrai. „KA+“ yra šiek tiek trumpesnis nei „Fiesta“, bet 29 milimetrais aukštesnis. Kaip tik šie milimetrai kartu su optimizuotu interjeru, suteikia erdvės salonui ir daugiau vietos galinių keleivių kojoms.

Be to, „KA+“ yra praktiškas kasdienis palydovas: 270 litrų bagažinės užtenka dviems dideliems lagaminams, sumontuotos santykiu 60:40 atlošiamos galinės sėdynės, o smulkiems daiktams susidėti visame salone įkurta net 21 laikymo vieta.

„KA+“ charakterį atskleidžia chromo apdailos detalės ant priekinių grotelių, buferių, durų rankenų ir veidrodžių. Interjerui būdinga grūdėta prietaisų skydelio apdaila, patvarios bei šiuolaikiškos medžiagos, stilingos tamsios anglies spalvos struktūros. Chromuoti akcentai sudėlioti ant durų, rankenų, paryškinti centrinės konsolės valdymo mygtukai, orlaidės.

Kaip standartinė įranga „Ford Ka+“ jau yra mechaninis oro kondicionierius, „Ford“ SYNC balsu aktyvuojama ryšių ir pramogų sistema su „AppLink“, priekinių langų ir durų veidrodėlių elektrinis valdymas, nuotolinis centrinis užraktas, apsaugos sistema su šešiomis oro pagalvėmis, elektroninė stabilumo kontrolė su pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema, greičio ribotuvas ir patogaus kuro įsipylimo sistema „Ford Easy Fuel“.

Galima rinktis papildomą kėbulo spalvą bei papildyti pageidaujamų automobilio funkcijų sąrašą: elektroninę klimato kontrolę, elektra valdomas priekines sėdynes, DAB garso sistemą, galinius automobilio statymo jutiklius, elektra valdomus galinius langus ir bei elektra valdomus šildomus durų veidrodėlius, tamsintus stiklus ir 15 colių lengvo lydinio ratlankius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kaune atidaryta galingiausia tunelinė plovykla Baltijos šalyse (23)

Trečiadienį, rugsėjo 20 d., Kauno Savanorių prospekte atidaryta nauja „Švaros brolių“...

Dėl sumažėjusių pardavimų JAV „Ford“ stabdo penkių gamyklų darbą (3)

Jungtinių Valstijų automobilių gamintoja „ Ford “ laikinai stabdo penkių savo gamyklų...

„Toyota“ sugalvojo, kaip paįvairinti įvaizdį (6)

Savo įvaizdį paįvairinti siekianti japonų korporacija „ Toyota “ pristatė patobulintų,...

Kaip Lietuvai pasiekti Šveicarijos lygį? (37)

Ypač veiksmingi būdai, galintys sumažinti avaringumą ir mirčių keliuose skaičių, –...

„Volkswagen“ ir „Audi“ pašonėje Kaune – kaimynai iš Ispanijos (2)

Beveik ketvirtį amžiaus „ Volkswagen “ gamintojui atstovaujanti, o nuo 2005 m. ir „ Audi “...

Top naujienos

Už lauko tualetus gresia nejuokingos baudos, bet vietoje pagalbos - ciniški patarimai (111)

Lietuvoje susiklostė paradoksali situacija: kol nenorintys jungtis prie nuotekų tinklų gąsdinami...

Nauja tvarka gyventojus varo į neviltį: neturi adreso – negausi nieko (87)

Gyvenamosios vietos deklaravimas kelia vis didesnį galvos skausmą – kai kurie gyventojai teigia...

S. Skvernelis: verslininkai MMA siūlo didinti labiau (45)

Premjeras Saulius Skvernelis laikosi pozicijos, kad nuo kitų metų MMA reikėtų didinti iki 400...

Prorusiški separatistai rado naują taikinį: pasakoja kraupią istoriją apie Lietuvos karius (938)

Lietuvių kariai Ukrainoje išprievartavo mažametes mergaites, o vietos pareigūnams atsisakius...

Banko akibrokštas: liepia algą pervesti į jo sąskaitą, kitaip pakels palūkanas (200)

Bankų klientai turėtų labai atidžiai skaityti pasirašomų sutarčių sąlygas ir ne visada...

Justiniškėse nebeliks daugiabučio vaiduoklio (3)

Naujas statybų projektas sieks atgaivinti kažkada Vilniaus Justiniškių rajono ašimi turėjusį...

Gynybos finansavimas: ar laidojami planai pasiekti 2,5 proc. BVP? (169)

Per artimiausius penkerius metus gynybai reikėtų skirti 2,5 proc. BVP, kitaip bus sudėtinga...

Šokiruojantys pasakojimai iš Šiaurės Korėjos: egzekucijos, sekso vergovė ir kiti siaubai (113)

Pabėgėlė iš Šiaurės Korėjos – 26 metų Hee Yeon Lim – sutiko papasakoti apie gimtojoje...

Erzinantis įspėjimas „telefono atmintis pilna“: kaip to išvengti (5)

Ne vienas išmanaus telefono savininkas yra susidūręs su situacija, kuomet išmanusis atsisako...

Po dainos „Rusai vėl puola“ D. Zvonkus ir Stano sulaukė skambučio iš valdininkų: mes nesam du asilai, kurie nežino, ką daro (143)

Netrukus po to, kai du Lietuvos atlikėjai Deivydas Zvonkus ir Stano viešoje erdvėje pristatė...