Naujasis „Volkswagen Golf GTE“ yra toks pat sportiškas kaip legendinis GTI ir dyzelinis GTD automobiliai, tačiau turi išskirtinę savybę – vienu mygtuko paspaudimu jis gali tapti visiškai netaršiu elektromobiliu, pasižyminčiu daugeliu gerųjų elektromobilio „e-Golf“ savybių.
Iš tinklo įkraunamo hibridinio automobilio pavaros mechanizmą sudaro 110 kW (150 AG) 1,4 l darbinio tūrio TSI benzininio variklio ir 75 kW (102 AG) elektros motoro tandemas, kuris komplektuojamas su 6 laipsnių DSG transmisija, o bendra automobilio galia siekia 150 kW (204 AG). Varikliai gali veikti nepriklausomai vienas nuo kito – galima važiuoti ir itin dinamiškai, ir pasirinkti elektros režimą su nuline tarša.
Naujojo „Golf GTE“ vidutinės degalų ir elektros energijos sąnaudos – 1,5 l benzino ir 11,4 kWh el. energijos 100 km kelio, o į aplinką išskiriama 35 g/km CO2. Važiuojant vien tik elektra akumuliatoriaus įkrovos užteks įveikti iki 50 km, o bendra automobilio rida sieks maždaug 940 km.
Norint įkrauti elektromobilį jį galima tiesiog prijungti prie įprasto elektros lizdo – iš jo akumuliatorius bus įkrautas per 3 val. 45 min. O apsilankius elektromobilių įkrovimo stotelių, šis procesas užtruks tik 2 val. 15 min.
Su TSI benzininiu varikliu automobilis iki 60 km/ val. įsibėgėja per 4,9 sek., o 100 km/val. pasiekia per 7,6 sek. Važiuojant hibridiniu režimu, kai kartu veikia benzininis ir elektros varikliai, „Golf GTE“ gali pasiekti 350 Nm sukimo momentą ir įsibėgėti iki maksimalaus 222 km/val. greičio. Važiuojant vien tik elektros varikliu maksimalus greitis bus apribotas ties 130 km/val.
Pirmieji iš tinklo įkraunami hibridiniai „Volkswagen Golf GTE“ automobiliai pirkėjus pasieks jau rugsėjo mėnesį, o Lietuvoje šis automobilis kainuos nuo 37 065 eurų. „Volkswagen“ modelių gamoje jau yra įkraunami hibridiniai „Touareg“ ir „Jetta“ automobiliai, o ketvirtuoju tokiu modeliu greitai taps „Volkswagen Passat“, kuris bus gaminamas tiek sedano, tiek ir universalo kėbulu.