aA
Lietuvoje prasidėjo pirmojo „Audi“ elektromobilio „E-tron“ išankstiniai pardavimai. Elektromobilis Lietuvą pasieks šį pavasarį, o modelio kaina prasidės nuo 82 650 eurų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
"Audi e-tron"
© Gamintojo archyvas

Audi e-tron“ – elektra varomas SUV. 4,9 m ilgio, 1,9 m pločio ir 1,6 m aukščio jis yra erdvus, visiems gyvenimo atvejams tinkantis elektromobilis, pasižymintis tradicinėmis šio ženklo gamintojo vertybėmis. „Audi e-tron“ atstumas tarp ašių siekia 2,9 m, todėl čia laisvai tilps penki keleiviai, o bagažui skirtas krovinių skyrius talpina iki 660 l, tad elektrinis SUV yra puikiai tinkamas tolimoms kelionėms.

Veidrodėlius bus galima rinktis

„Audi e-tron“ elektromobilio prietaisų skydelį tarsi scena juosia didelė arka su iškiliomis horizontaliomis linijomis, besitęsiančiomis nuo durelių iki durelių. Čia integruotas „Audi“ skaitmeninis prietaisų skydelio ekranas, taip pat sumontuoti papildomai pasirenkamos virtualių šoninių veidrodėlių sistemos ekranai.

Pirmą kartą pasaulyje serijiniame modelyje debiutuojantys virtualūs šoniniai veidrodėliai yra ne tik itin pažangi technologija, bet ir praktiškas sprendimas, užtikrinantis dar didesnį patogumą ir saugumą. Vaizdas iš išorėje esančių mažų kamerų rodomas didelės raiškos 7 colių įstrižainės ekranuose, o vairuotojas gali pasirinkti norimą rodymo kampą, atvaizdą padidinti ar sumažinti. MMI valdymo sistemoje galima nustatyti tris skirtingus rodymo būdus – greitkelyje, posūkiuose ir statant automobilį.

"Audi e-tron"
"Audi e-tron"
© Gamintojo archyvas

Du elektros varikliai

Du elektros varikliai užtikrina didelę, 300 kW ir 664 Nm sukimo momentą siekiančią, galią ir elektriniam SUV suteikia ypatingą dinamiką neteršiant aplinkos ir važiuojant praktiškai be garso. Maksimalus sukimo momentas, pasiekiamas vos prisilietus prie akceleratoriaus, leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,7 sek. Maksimalus elektromobilio greitis yra elektronikos apribotas ties 200 km/val.

„Audi drive select“ sistemos pagalba vairuotojas gali pasirinkti vieną iš norimų „Audi e-tron“ važiavimo režimų, priklausomai nuo eismo sąlygų ir pageidavimų. Elektromobilio pakaba turi pneumatines spyruokles su kiekvienam ratui atskirai pritaikomu veikimo režimu, o prošvaisa gali būti keičiama iki 76 milimetrų siekiančiu diapazonu – blogame kelyje ją padidinat, o greitkelyje sumažinant tam, kad pagerinti aerodinamines savybes ir padidinti nuvažiuojamą atstumą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(9 žmonės įvertino)
2.8889
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Audi e-tron“ gavo netikėtą iššūkį – užkopti į tik slidininkams įveikiamą šlaitą (4)

„ Audi “ savo pirmąjį vien tik elektra varomą visureigį išbandė kalnuose, kuriuose geriausi...

„Regitra“ perspėja: kaip bus keičiami vairuotojo pažymėjimai ir ką būtina žinoti (29)

Kaip žinia, kovo 29 d. yra numatytas Jungtinės Karalystės išstojimas iš Europos Sąjungos,...

Kas nutinka, kai mieste automobiliai yra visiškai uždraudžiami (45)

Pontevedros mieste (Ispanija) šaukti nebūtina – susikalbėti galima ir nekeliant balso. Mat tam...

Kelias Vilnius–Kaunas nuo kitų metų gaus automagistralės statusą (62)

Prieš beveik 50 metų atidarytas greitkelis Vilnius–Kaunas ruošiasi naujam etapui – jau...

Daugiau jokių hibridų: „General Motors“ skelbia stabdanti „Chevrolet Volt“ gamybą (33)

Per pastaruosius porą mėnesių apie „ General Motors “ girdėjome daug įvairių naujienų ir...

Top naujienos

DELFI Diena. Ar pasaulis susitaikė su karu Ukrainoje ir kodėl verta mažinti Seimo narių skaičių? vyksta apklausa (36)

Ar pasaulis susitaikė su Rusijos agresija ir karu Ukrainoje? Kaip lietuviai vertina narystę ES ir...

Pravieniškių mafija. Išskirtinė „kamorai“ vadovavusio Kauno „bachūro“ išpažintis (35)

Pravieniškių pataisos namuose įkalinti Kauno organizuotų nusikalstamų grupuočių nariai...

ISIS nuotakos advokato žmona lietuvė: žmonės nesupranta, kas iš tiesų vyksta (9)

Shamimos Begum advokato žmona sakosi „suprantanti, kodėl kai kurie žmonės pyksta“ dėl jos...

Matijošaičio apsisprendimo aplinkybės kelia daug klausimų: dėl ko iš tiesų buvo deramasi (1)

Didžiausia intriga šiandien neįvyko – Kauno meras Visvaldas Matijošaitis paskelbė, kad...

Kurtinaitis – apie „Žalgirio“ nelaimę finale ir bandymą iš „Ryto“ išpirkti Parachovskį (18)

Rimas Kurtinaitis buvo pasyvus Karaliaus Mindaugo taurės turnyro finalo stebėtojas, nors...

Vasiliauskas: Lietuva gyvena aukso amžiuje bankų konkurencija šalyje per maža (14)

Lietuvos banko vadovas Vitas Vasiliauskas mano, kad Lietuvos ekonomika ir geopolitika išgyvena...

Posūkis dėl Nacionalinio stadiono: Vyriausybė svarsto nebeskirsti finansavimo (130)

Finansų ir vidaus reikalų ministrai antradienį pareiškė, kad Vilniaus valdžia nacionaliniam...

„Bloomberg“: po JAV reikalavimų Europai – nejauki tyla Ischingeris: mes turime tikrą problemą (33)

Sekmadienį, baigiantis 2019 metų kasmetinei Miuncheno saugumo konferencijai , jos organizatorius...

„Outlet Park“ turės dvynį: Vilniuje išdygs milžiniškas išparduotuvių centras (235)

Po kelerių metų Vilniuje, prie vakarinio aplinkkelio, turėtų iškilti dar vienas prekybos ir...

Pamaryje paskelbta ekstremali situacija: situacija bloga, bet viskas dar tik prasideda (4)

Dar sekmadienį žiniasklaidoje pasirodė žinia apie Rusnėje kilusį kasmetį potvynį. Kaip rašo...