Pelno rodiklius nusmukdė tiek silpna paklausa besivystančiose rinkose, tiek nuolaidos, taikomos siekiant atgaivinti pardavimus Jungtinėse Valstijose.

Po šių pranešimų automobilių gamintojos akcijos atpigo daugiau nei 1 proc.

Grynasis bendrovės pelnas per visus 2015 metus siekė 6,4 trln. vonų, ir šis rodiklis buvo žemiausias „Hyundai“ metinis pelno rodiklis per penkerius metus.

Daugiausia įtakos tokiam smarkiam pelno nuosmukiui turėjo sumažėję pardavimai Kinijoje ir kitose besivystančiose rinkose, tačiau pardavimai Jungtinėse Valstijose, Europos Sąjungoje, Korėjoje ir Indijoje nežymiai padidėjo. Kinija ir JAV yra dvi didžiausios bendrovės rinkos.

Vis dėlto bendrovė perspėja, kad 2016 m. prognozė išlieka miglota.

„Hyundai“, kartu su savo antrine įmone „Kia Motors“ laikoma penkta didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja, pernai pardavė 8,01 mln. automobilių, nors analitikai prognozavo 8,2 mln. rodiklį.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)