aA
Hyundai Motor“ 2016 metų Paryžiaus automobilių parodoje pristatė savo pasaulinę naujieną – naujausią galingą „N“ koncepcijos modelį RN30. Automobilių sporto įkvėptas lenktyninis koncepcinis modelis trasoje leis visiems pajusti azartą ir malonumą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Koncepcinis "Hyundai RN30"
© Gamintojo nuotr.

Sukurtas pagal naujos kartos „Hyundai i30“, RN30 buvo pagamintas kaip lenktyninis automobilis, projektuotas artimai bendradarbiaujant su „Hyundai Motorsport“ (HMSG), „Hyundai Motor“ Europos techniniu centru (HMETC) ir „Hyundai Motor“ techninių savybių tobulinimo ir galingų transporto priemonių kūrimo padaliniu.

Įspūdingas modelis išsiskiria apgalvota aerodinamine konstrukcija ir specialiai pritaikytomis, itin našiomis technologijomis.

Galią RN30 modeliui suteikia 2.0 litrų variklis su turbokompresoriumi, sukurtas „Hyundai“ „N“ gamybos modeliams. Papildomai galiai suvaldyti variklio bloke buvo sumontuotos iškaltos, o ne išlietos dalys, kas padidina jų ilgaamžiškumą ir atsparumą. Dėl to RN30 pasižymi 380 AG galingumo varikliu ir maksimaliu 451 Nm sukimo momentu.

Įspūdingą trauką padeda suvaldyti tepama pavarų dėžė su dviguba sankaba (DCT), greičiau reaguojanti į pavarų keitimą ir turinti tiesioginę jungtį, kuri suteikia dinamišką greitėjimą. Automobilio galiai suvaldyti tiksliai važiuojant dideliu greičiu, RN30 modelyje sumontuota visų varančiųjų ratų (AWD) sistema.

RN30 pasižymi specialiomis galingomis technologijomis, sukurtomis vairuotojų įspūdžiams padidinti ir suteikti jiems galimybę prisijaukinti sunkiausias lenktynių trasas. Suderintos apsukos skatina vairuoti atkakliai, greitai ir tiksliai, stebint variklio greitį bet kuriuo metu vairuotojui perjungiant pavarą važiuojant sportiniu režimu. Vairuotojui dar daugiau jaudulio suteikia elektroninė kintamojo išmetimo sistema, kuri, skleisdama stiprų garsą, suteikia akustinio malonumo jausmą, tuo pačiu metu juntant greitėjimą.

Kitos technologijos yra specialiai skirtos saugumui ir valdymui gerinti. Sudėtinga elektroninė riboto slydimo diferencialo sistema (eLSD) užtikrina, kad kiekvienam ratui bus perduota pakankamai sukimo momento, įvertinus ratų sukimosi greitį.

Tai padeda išvengti slydimo ir užtikrina greitą bei tikslų važiavimą posūkiuose, suteikia vairuotojams galimybę lengvai, tiksliai ir užtikrintai valdyti šį galingą lenktyninį automobilį.

Kurdami RN30, „Hyundai“ projektuotojai ir inžinieriai sukūrė naują būdą, kaip sumažinti svorį ir nuleisti jo centrą. Vietoj anglies pluoštu armuoto polimero (CFRP), kuris įprastai naudojamas daugelyje galingų automobilių, „Hyundai“ pakeitė visas savo detales pagamintomis iš aukštos kokybės plastikinės medžiagos, sukurtos bendradarbiaujant su pirmaujančia pasauline chemijos įmone „BASF“.

Šios iš naujos medžiagos pagamintos dalys yra lengvos, pasižymi dideliu ilgaamžiškumu, yra ekologiškos ir naudojamos per sukurtą naują koncepciją, kuri padeda pagerinti valdymą ir greitėjimą. Nereikalingos vidinės dalys buvo išimtos, o sunkesnės sumontuotos kaip galima žemiau.

Svorio centras dar labiau pažeminamas pastūmus atgal ir nuleidus sėdynes. Visa tai kartu sudėjus padeda sumažinti svorį, kuris idealiai prisideda prie kokybiško vairavimo.

RN30 siluetui buvo panaudotos naujos kartos „Hyundai i30“ linijos, tačiau su žemesniu ir platesniu pagrindu, kuris suteikia didesnį stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir posūkiuose. Siekiant išgauti tikslesnes proporcijas, RN30 plotis buvo padidintas 30 mm palyginti su i30, iki 1950 mm. Aukštis buvo sumažintas 84 mm, iki 1355 mm.

Kitos išorės dizaino detalės primena RN30 galimybes ir pasižymi kokybiškomis technologijomis bei aerodinamikos patobulinimais. Lankstūs sparnai virš kiekvieno rato suteikia vizualinį RN30 įspūdį ir padeda pagerinti aerodinamiką, kas sukelia pojūtį, jog automobilis yra prispaudžiamas prie trasos.

Optimaliai ir subalansuotai žemyn nukreiptai galiai pasiekti, automobilyje virš baltų keramikinių dviejų išmetimo vamzdžių yra sumontuotas didelis galinis difuzoriaus blokas, o 19 colių lengvi aliuminio lydinio ratai užbaigia dinamišką automobilio išvaizdą.

Interjero kūrimo proceso metu „Hyundai Motorsport“ (HMSG) RN30 dizaineriai ir lenktynių ekspertai artimai bendradarbiavo siekdami užtikrinti, kad vairuotojai galėtų sutelkti savo dėmesį tik į jų automobilį ir kelią. Kaušo formos sėdynė ir integruotas lankas, padidinantis automobilio kėbulo stiprumą, tarnauja kaip atrama ir apsaugo vairuotoją visose situacijose.

Vairuotojo reakcijoms ir dinamikos momentams užfiksuoti važiuojant keliu ar trasa, salone abiejuose priekiniuose statramsčiuose yra sumontuotos vaizdo stabilizavimo kameros ir viena kamera primontuota išorėje prie vidurininės briaunos ant stogo. Vairuotojai gali aukšta raiška įrašyti savo įspūdingo vairavimo patirtį ir pasidalinti ja su savo draugais.

Įspūdingas "Genesis" prototipas
Įspūdingas "Genesis" prototipas
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Be to, Paryžiaus parodoje „Hyundai“ priklausanti „Premium“ segmento automobilių markė „Genesis“ pristatė savo įspūdingą GT klasės sedano prototipą. Čia taip pat galima išvysti naująjį „Hyundai i30“ modelį bei atnaujintą „Hyundai i10“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Honda“ europiečiams nebesiūlys automobilių su dyzeliniais varikliais

Naujasis „ Honda CR-V “ bus pirmasis masinei produkcijai skirtas šio gamintojo modelis, kuris...

Smūgis durelėmis į kitą automobilį nebūtinai baigsis deklaracija – žinovai mato spragų (169)

Galimybė eismo įvykio deklaraciją pildyti tada, kai automobilio šonas paženklinamas greta...

Perversmas automobilių žibintuose: kodėl LED nugalėjo „Xenon“ (7)

Praėjusio amžiaus viduryje vienas pagrindinių būdų automobiliams išsiskirti iš pilkos masės...

„Dodge“ nusprendė, kad Kalėdų Senelio rogėms reikia 797 „arklių“ (7)

Visi puikiai žino, kad Kalėdų Senelis negalėtų atlikti savo darbo ir atnešti vaikas dovanų be...

Panevėžyje šviesoforus keis žiedinės sankryžos (34)

Važiavimas žiedinėmis sankryžomis kai kuriems panevėžiečiams vis dar kelia nemažai...

Top naujienos

DELFI Dėmesio centre: ar tikrai gyvenimas Lietuvoje sustotų, jei 2019 m. valstybės biudžetas bent kol kas nebūtų priimtas? (11)

DELFI Dėmesio centre - pokalbis su finansų ministru Viliumi Šapoka ir Seimo biudžeto ir finansų...

Andrius Tapinas. Spjausit mokytojams į akis? Nesistebėkit, jei bus atsakymas (780)

„Išėjo ne tiek ir daug žmonių “ – viešai sako premjeras Saulius Skvernelis .

Aplinkos ministerija gali atitekti Kirkilo socialdarbiečiams (180)

Skiriant naujuosius ministrus, neatmetama, kad Aplinkos ministerijos kuravimas bus perleistas Lietuvos...

LKL teisėjų galva – apie peštynes Kaune ir Šaro veiksmus jose, skandalą Pasvalyje bei galimas sankcijas laida „Krepšinio zona“ (1)

Pastarosios dienos Lietuvos krepšinyje buvo tokios karštos ir aistringos, kad suvaldyti aikštėse...

Sinoptikai žada tikrą žiemą: Lietuvą užgrius sniegas ir šaltis (52)

Antradienio dieną bus debesuota su pragiedruliais. Kritulių nedaug ir tik vietomis, didžiausia...

Statkevičiui nepatiko Julijos Janus kritika, tad šis rėžė atgal: stora esi, bulvės veidu ir kugelio smegenim (20)

Prieš keletą dienų dizainerė Julija Janus išreiškė savo nuomonę apie Juozo Statkevičiaus...

Lietuvė išdavė priežastį, kodėl tautiečiai taip pamėgo Turkiją: atostogos tik priedanga (113)

Kelionės po Turkiją keičia savo veidą. Anksčiau poilsiauti Antalijos ar Kemero viešbučiuose su...

Po metų darbo Tokijuje lietuvis suprato: japonai pažengę ne visose srityse (3)

„Mane labiausiai sužavėjo japonų mentalitetas. Jie visada galvoja apie žmones aplinkui. Japonai...

Kodėl Skvernelis tapo profsąjungų taikiniu: šita valdžia iš kokios pusės bepažiūrėsi atrodo blogai (821)

Mokytojų profesinių sąjungų veiksmai sukūrė precendentą, kuris yra linkęs kartotis ateityje,...

Lietuvos miestų eglių kova: išrinkite gražiausią žaliaskarę! (89)

Eglučių įžiebimo maratonas jau pasibaigė – tikriausiai Lietuvoje neliko nė vienos miestelio...