Hyundai Motor“ 2016 metų Paryžiaus automobilių parodoje pristatė savo pasaulinę naujieną – naujausią galingą „N“ koncepcijos modelį RN30. Automobilių sporto įkvėptas lenktyninis koncepcinis modelis trasoje leis visiems pajusti azartą ir malonumą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Koncepcinis "Hyundai RN30"
© Gamintojo nuotr.

Sukurtas pagal naujos kartos „Hyundai i30“, RN30 buvo pagamintas kaip lenktyninis automobilis, projektuotas artimai bendradarbiaujant su „Hyundai Motorsport“ (HMSG), „Hyundai Motor“ Europos techniniu centru (HMETC) ir „Hyundai Motor“ techninių savybių tobulinimo ir galingų transporto priemonių kūrimo padaliniu.

Įspūdingas modelis išsiskiria apgalvota aerodinamine konstrukcija ir specialiai pritaikytomis, itin našiomis technologijomis.

Galią RN30 modeliui suteikia 2.0 litrų variklis su turbokompresoriumi, sukurtas „Hyundai“ „N“ gamybos modeliams. Papildomai galiai suvaldyti variklio bloke buvo sumontuotos iškaltos, o ne išlietos dalys, kas padidina jų ilgaamžiškumą ir atsparumą. Dėl to RN30 pasižymi 380 AG galingumo varikliu ir maksimaliu 451 Nm sukimo momentu.

Įspūdingą trauką padeda suvaldyti tepama pavarų dėžė su dviguba sankaba (DCT), greičiau reaguojanti į pavarų keitimą ir turinti tiesioginę jungtį, kuri suteikia dinamišką greitėjimą. Automobilio galiai suvaldyti tiksliai važiuojant dideliu greičiu, RN30 modelyje sumontuota visų varančiųjų ratų (AWD) sistema.

RN30 pasižymi specialiomis galingomis technologijomis, sukurtomis vairuotojų įspūdžiams padidinti ir suteikti jiems galimybę prisijaukinti sunkiausias lenktynių trasas. Suderintos apsukos skatina vairuoti atkakliai, greitai ir tiksliai, stebint variklio greitį bet kuriuo metu vairuotojui perjungiant pavarą važiuojant sportiniu režimu. Vairuotojui dar daugiau jaudulio suteikia elektroninė kintamojo išmetimo sistema, kuri, skleisdama stiprų garsą, suteikia akustinio malonumo jausmą, tuo pačiu metu juntant greitėjimą.

Kitos technologijos yra specialiai skirtos saugumui ir valdymui gerinti. Sudėtinga elektroninė riboto slydimo diferencialo sistema (eLSD) užtikrina, kad kiekvienam ratui bus perduota pakankamai sukimo momento, įvertinus ratų sukimosi greitį.

Tai padeda išvengti slydimo ir užtikrina greitą bei tikslų važiavimą posūkiuose, suteikia vairuotojams galimybę lengvai, tiksliai ir užtikrintai valdyti šį galingą lenktyninį automobilį.

Kurdami RN30, „Hyundai“ projektuotojai ir inžinieriai sukūrė naują būdą, kaip sumažinti svorį ir nuleisti jo centrą. Vietoj anglies pluoštu armuoto polimero (CFRP), kuris įprastai naudojamas daugelyje galingų automobilių, „Hyundai“ pakeitė visas savo detales pagamintomis iš aukštos kokybės plastikinės medžiagos, sukurtos bendradarbiaujant su pirmaujančia pasauline chemijos įmone „BASF“.

Šios iš naujos medžiagos pagamintos dalys yra lengvos, pasižymi dideliu ilgaamžiškumu, yra ekologiškos ir naudojamos per sukurtą naują koncepciją, kuri padeda pagerinti valdymą ir greitėjimą. Nereikalingos vidinės dalys buvo išimtos, o sunkesnės sumontuotos kaip galima žemiau.

Svorio centras dar labiau pažeminamas pastūmus atgal ir nuleidus sėdynes. Visa tai kartu sudėjus padeda sumažinti svorį, kuris idealiai prisideda prie kokybiško vairavimo.

RN30 siluetui buvo panaudotos naujos kartos „Hyundai i30“ linijos, tačiau su žemesniu ir platesniu pagrindu, kuris suteikia didesnį stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir posūkiuose. Siekiant išgauti tikslesnes proporcijas, RN30 plotis buvo padidintas 30 mm palyginti su i30, iki 1950 mm. Aukštis buvo sumažintas 84 mm, iki 1355 mm.

Kitos išorės dizaino detalės primena RN30 galimybes ir pasižymi kokybiškomis technologijomis bei aerodinamikos patobulinimais. Lankstūs sparnai virš kiekvieno rato suteikia vizualinį RN30 įspūdį ir padeda pagerinti aerodinamiką, kas sukelia pojūtį, jog automobilis yra prispaudžiamas prie trasos.

Optimaliai ir subalansuotai žemyn nukreiptai galiai pasiekti, automobilyje virš baltų keramikinių dviejų išmetimo vamzdžių yra sumontuotas didelis galinis difuzoriaus blokas, o 19 colių lengvi aliuminio lydinio ratai užbaigia dinamišką automobilio išvaizdą.

Interjero kūrimo proceso metu „Hyundai Motorsport“ (HMSG) RN30 dizaineriai ir lenktynių ekspertai artimai bendradarbiavo siekdami užtikrinti, kad vairuotojai galėtų sutelkti savo dėmesį tik į jų automobilį ir kelią. Kaušo formos sėdynė ir integruotas lankas, padidinantis automobilio kėbulo stiprumą, tarnauja kaip atrama ir apsaugo vairuotoją visose situacijose.

Vairuotojo reakcijoms ir dinamikos momentams užfiksuoti važiuojant keliu ar trasa, salone abiejuose priekiniuose statramsčiuose yra sumontuotos vaizdo stabilizavimo kameros ir viena kamera primontuota išorėje prie vidurininės briaunos ant stogo. Vairuotojai gali aukšta raiška įrašyti savo įspūdingo vairavimo patirtį ir pasidalinti ja su savo draugais.

Įspūdingas "Genesis" prototipas
Įspūdingas "Genesis" prototipas
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Be to, Paryžiaus parodoje „Hyundai“ priklausanti „Premium“ segmento automobilių markė „Genesis“ pristatė savo įspūdingą GT klasės sedano prototipą. Čia taip pat galima išvysti naująjį „Hyundai i30“ modelį bei atnaujintą „Hyundai i10“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Trumpo tarifai jau smogė motociklų rinkai (52)

Į Lietuvą vis dar atvyksta motociklai iš JAV, kurie bus apmokestinti 6 proc. muito tarifu. Jei...

Karas prieš nedrausmingus vairuotojus: valstybinių numerių kartais geriau neviešinti (37)

Automobilio statymas prie namų – kasdienis didmiesčių gyventojų galvos skausmas. Vietų...

„McLaren“ griauna mitus: nuo 2025 laukia didžiuliai pokyčiai (1)

Prieš kelis mėnesius vykdantysis „McLanren Automotive“ vadovas Mike‘as Flewittas užsiminė...

Dar kartą apie dyzelinius automobilius: jie tik brangs (114)

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas bendrosios automobilio eksploatacijos kainos tyrimas parodė, kad...

Po „Brexit“ – vargas su britišku vairuotojo pažymėjimu (57)

Iš Europos Sąjungos pasitraukus Jungtinei Karalystei, šioje šalyje išduoti vairuotojo...

Top naujienos

Branduolinių povandeninių laivų kapinyne Rusijoje apsilankęs vokiečių žurnalistas: tai, ką išvydau, sukėlė šoką (119)

Vokiečių žurnalistas Michaelis Schmidtas papasakojo apie tai, kaip Šiaurės vakarų Rusijoje,...

Egzotiškas pasiūlymas Palangoje: vietoj įprastų saldumynų – drakono vaisių, kinkanų ir karališkų uogų (12)

Vaisiais iš Tailando, Kosta Rikos, Izraelio, Turkijos bei Lenkijos Palangoje pirmus metus...

Sekmadienį – dar viena proga pasidžiaugti šiluma (16)

Sekmadienio naktis numatoma nepastoviai debesuota, be lietaus. Vėjas silpnas. Antroje nakties pusėje...

Saugojosi, bet pastojo: apie gyvybei pavojingą negimdinį nėštumą įspėjo ne vienas simptomas (31)

Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja, norėdama pasidalinti savo istorija. Ji viliasi, kad kitoms...

Kemzūros prognozė nepradžiugins „Žalgirio“ sirgalių: tai sportas, kitaip nebūna (64)

Laiko patikrintas Kęstučio Kemzūros ir Davido Blatto duetas, panašu, ruošia dirvą dar vienam...

Princas George'as švenčia 5 metų gimtadienį: kokią mielą pravardę mažylis turi namuose? (1)

Šiandien, liepos 22 d., Kembridžo mažajam princui George'ui sueina penkeri metai. Šią sukaktį...

Minią sujaudino „The Prodigy“ narių poelgis pasirodymo metu (9)

Ko gero labiausiai lauktas pasirodymas „ Positivus “ festivalyje pateisino visus lūkesčius. „...

Prabilo dar viena su „Alfa vyru“ pasimatyme buvusi mergina: bandė bėgti, bet jis ją sekė (312)

„Ėjau į troleibusą, jis iš paskos“, – apie bandymą pasprukti nuo „Alfa vyro“ Airino...

Visa tiesa apie nuolaidų korteles: kam jos iš tiesų naudingos? (152)

Lojalumo kortelės Lietuvoje atsirado prieš gerus 11 metų ir šiandien jau nieko nebestebina, kad...

Išskyrė 9 akivaizdžiausius partnerių neištikimybės ženklus: juos pajutus, reiktų sunerimti (22)

Vyrus ir moteris į neištikimybę pastūmėja skirtingos priežastys, tačiau ir vieni, ir kiti...