Koncernas „Hyundai Motor Group“, šiaip jau kiek atsilikęs nuo elektromobilius suskubusių pristatyti savo varžovų, į ateities planus numato įtraukti ir akumuliatoriais maitinamų transporto priemonių gamybą. Taip įmonė reaguoja į pasaulio šalių vyriausybių skelbiamus su aplinką teršiančio iškastinio kuro naudojimu susijusius suvaržymus.
Elektrinis "Hyundai Ioniq"
© Gamintojo archyvas

„Hyundai Motor“ ir su ja susijusi įmonė „Kia Motors“ per ateinančius aštuonerius metus, t. y. iki 2025-ųjų, planuoja pristatyti rinkai ne mažiau kaip 38 ekologiškus automobilius, tarp kurių bus ir per penketą metų pasirodysiantys 7 nauji modeliai. Šią žinią visiškai neseniai paviešino bendrovės viceprezidentas Lee Ki Sangas. Svarbu tai, kad daugelis rinkoje pasirodysiančių automobilių bus varomi elektra, rašoma svetainėje europe.autonews.com.

Nors tarp visų dabartinį „Hyundai“ asortimentą sudarančių transporto priemonių elektromobiliai yra tik du – „Hyundai Ioniq“ ir „Kia Soul“, negalima pamiršti, kad bendrovė siūlo ir vandeniliu varomą modelį ix35 bei keletą iš tinklo įkraunamų hibridų.

Korėjos įmonės priskiriamos tiems gamintojams, kurie konkuruoja automobilių su naujo tipo jėgos pavaromis gamybos srityje. Tuo tarpu kitos šalys, tarp kurių išskirtinę vietą užima Kinija, yra pasiryžę palaipsniui atsisakyti benzininių ir dyzelinių transporto priemonių, taip kovodamos su aplinkai daroma žala. „Volkswagen Group“, „Daimler“, „General Motors“ ir BMW taip pat paviešino planus pristatyti elektra varomų transporto priemonių. Perėjimui nuo vidaus degimo variklių jos ketina skirti milijardines sumas.

Trejais metais pavėluota

„Koncernas „Hyundai“ galėjo tapti vienu iš pirmųjų elektromobilių gamintojų, bet lig šiol tesugeba sekti kitų pėdomis, – svarsto automobilių inžinerijos specialistas, profesorius Kimas Philas Soo, dėstantis netoli Seulo esančiame universitete. – „Hyundai“ vėluoja jau kokiais trejais metais.“

Įmonės pateiktais rugsėjo mėnesio duomenimis, per devynis mėnesius buvo parduota 186 tūkst. „Hyundai“ ir „Kia“ gaminamų ekologiškų automobilių.

Rugsėjį Vokietijos bendrovė „Volkswagen“ paskelbė planus iki 2030 metų išleisti visų 300 grupei priklausančių įmonių gaminamų modelių elektrines versijas. JAV automobilių gamintojas „General Motors“ patikino, kad iki 2020 metų pasistengs pasiūlyti 20 išskirtinai akumuliatoriais maitinamų transporto priemonių. „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljansas iki 2022-ųjų pasiryžęs pristatyti 12 naujų elektromobilių.

Iki tos pačios datos 10 elektromobilių turėtų papildyti ir „Daimler AG“ asortimentą, o BMW ne mažiau kaip 12 vien elektra varomų transporto priemonių pristatys iki 2025-ųjų.

Nors perėjimas prie akumuliatorių technologijų ir pasiteisino kaip proveržį žadantis posūkis kintančioje rinkoje, bendrovė „Hyundai“ vis tiek kliaunasi vandeniliu varomais mechanizmais, lig šiol besirungiančiais dėl didesnio pripažinimo. Korėjos įmonė pradėjo derėtis su „Fiat Chrysler Automobiles“ dėl galimybės drauge gaminti vandenilinius variklius, kurių išmetalai – vien šiluma bei vanduo ir nė lašo visuotinį atšilimą sukeliančių dujų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Daimler“ gali įsigyti nedidelę „Volvo Cars“ akcijų dalį (2)

„ Daimler “ neprieštarauja tiekti „Volvo“ variklius ir net galėtų įsigyti nedidelę šio...

Vokietijos policija suėmė aukštą „Porsche“ vadovą (1)

Vokietijos policija sulaikė aukštą prabangių automobilių prekės ženklo „Porsche“ vadovą,...

Po skandalo užsimojo priežiūros vėzdu: klaidos kaina sieks milžiniškas sumas (15)

Europos Komisija šią savaitę įgavo daugiau galios priimant sprendimus dėl automobilių...

„CityBee“ pažėrė naujovių (10)

Automobilių trumpalaikės nuomos paslaugą teikianti bendrovė „ CityBee “ pristato vieną...

Kaina – ne vienintelis faktorius renkant geriausią komercinį automobilį (1)

Mažiau nei po mėnesio bus paskelbtas geriausias Lietuvos komercinis automobilis – gegužės...

Top naujienos

Vienas paslaptingiausių ginklų istorijoje: liepsnojo net jūra karius apimdavo paniška baimė (58)

Bizantijos gyventojai šį paslaptingą ginklą vadino „jūrų ugnimi“, vėliau istorijoje...

„Apple“ darbuotojai papasakojo apie tamsiausius savo darbo užkulisius (27)

„Apple“ – viena iš bendrovių, kur laikomasi bene griežčiausio konfidencialumo kodekso....

Kasparaitis „nusodino“ komandos draugą: himno žodžius mokėjau, kai dar nebuvai gimęs (4)

Darius Kasparaitis tenkinosi epizodiniu vaidmeniu ant Kauno ledo, bet būtent jis buvo svarbiausia...

Prabangus gyvenimas slėpė kraupias paslaptis: patikusias moteris grobdavo tiesiog gatvėje (99)

„Sraigtasparnių nusileidimo aikštelė, 27 miegamieji su neperšaunamaisiais langais, iš aukso...

Lietuva laukia Venckienės grąžinimo: kaip violetinė Garliavos banga užvaldė politikų protą (724)

Nuo Lietuvos teisėsaugos į JAV pabėgusi Neringa Venckienė šiuo metu suimta ir laikoma JAV...

Esminis bruožas, kuris vienija visas laimingiausias poras

Kokia ilgalaikių santykių paslaptis? Kai kurie žmonės sako, kad bendravimas. Kiti gi tvirtina, kad...

Populiariame banke darbuotojai rengtis kaip nori gali ne visi: matuoja net kulniuko aukštį (28)

Su pavasariu grįžo ir fotoreportažų ciklas „ Penktadienio aprangos kodas “, kuriame įvairių...

Mažėja norinčių drybsoti pliaže: dabar madingos kitokios atostogos (4)

Lietuvių atostogų scenarijus jau seniai neapsiriboja vien tik drybsojimu nuo ryto iki vakaro ant...

Karbauskis: aš – švariausias politikas Lietuvoje, o mes kitąmet tikriausiai laimėsime visus trejus rinkimus (610)

Nors žemės ūkio ministras Bronius Markauskas išsaugojo pareigas bent jau iki tol, kol savo...

Kurtinaitis nesižavi Mourinho: nestosime autobusu į baudos aikštelę (7)

Vilniaus „Lietuvos rytas“ sekmadienį svečiuose 90:72 užtikrintai įveikė Klaipėdos...