aA
Koncernas „Hyundai Motor Group“, šiaip jau kiek atsilikęs nuo elektromobilius suskubusių pristatyti savo varžovų, į ateities planus numato įtraukti ir akumuliatoriais maitinamų transporto priemonių gamybą. Taip įmonė reaguoja į pasaulio šalių vyriausybių skelbiamus su aplinką teršiančio iškastinio kuro naudojimu susijusius suvaržymus.
Elektrinis "Hyundai Ioniq"
© Gamintojo archyvas

„Hyundai Motor“ ir su ja susijusi įmonė „Kia Motors“ per ateinančius aštuonerius metus, t. y. iki 2025-ųjų, planuoja pristatyti rinkai ne mažiau kaip 38 ekologiškus automobilius, tarp kurių bus ir per penketą metų pasirodysiantys 7 nauji modeliai. Šią žinią visiškai neseniai paviešino bendrovės viceprezidentas Lee Ki Sangas. Svarbu tai, kad daugelis rinkoje pasirodysiančių automobilių bus varomi elektra, rašoma svetainėje europe.autonews.com.

Nors tarp visų dabartinį „Hyundai“ asortimentą sudarančių transporto priemonių elektromobiliai yra tik du – „Hyundai Ioniq“ ir „Kia Soul“, negalima pamiršti, kad bendrovė siūlo ir vandeniliu varomą modelį ix35 bei keletą iš tinklo įkraunamų hibridų.

Korėjos įmonės priskiriamos tiems gamintojams, kurie konkuruoja automobilių su naujo tipo jėgos pavaromis gamybos srityje. Tuo tarpu kitos šalys, tarp kurių išskirtinę vietą užima Kinija, yra pasiryžę palaipsniui atsisakyti benzininių ir dyzelinių transporto priemonių, taip kovodamos su aplinkai daroma žala. „Volkswagen Group“, „Daimler“, „General Motors“ ir BMW taip pat paviešino planus pristatyti elektra varomų transporto priemonių. Perėjimui nuo vidaus degimo variklių jos ketina skirti milijardines sumas.

Trejais metais pavėluota

„Koncernas „Hyundai“ galėjo tapti vienu iš pirmųjų elektromobilių gamintojų, bet lig šiol tesugeba sekti kitų pėdomis, – svarsto automobilių inžinerijos specialistas, profesorius Kimas Philas Soo, dėstantis netoli Seulo esančiame universitete. – „Hyundai“ vėluoja jau kokiais trejais metais.“

Įmonės pateiktais rugsėjo mėnesio duomenimis, per devynis mėnesius buvo parduota 186 tūkst. „Hyundai“ ir „Kia“ gaminamų ekologiškų automobilių.

Rugsėjį Vokietijos bendrovė „Volkswagen“ paskelbė planus iki 2030 metų išleisti visų 300 grupei priklausančių įmonių gaminamų modelių elektrines versijas. JAV automobilių gamintojas „General Motors“ patikino, kad iki 2020 metų pasistengs pasiūlyti 20 išskirtinai akumuliatoriais maitinamų transporto priemonių. „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljansas iki 2022-ųjų pasiryžęs pristatyti 12 naujų elektromobilių.

Iki tos pačios datos 10 elektromobilių turėtų papildyti ir „Daimler AG“ asortimentą, o BMW ne mažiau kaip 12 vien elektra varomų transporto priemonių pristatys iki 2025-ųjų.

Nors perėjimas prie akumuliatorių technologijų ir pasiteisino kaip proveržį žadantis posūkis kintančioje rinkoje, bendrovė „Hyundai“ vis tiek kliaunasi vandeniliu varomais mechanizmais, lig šiol besirungiančiais dėl didesnio pripažinimo. Korėjos įmonė pradėjo derėtis su „Fiat Chrysler Automobiles“ dėl galimybės drauge gaminti vandenilinius variklius, kurių išmetalai – vien šiluma bei vanduo ir nė lašo visuotinį atšilimą sukeliančių dujų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kodėl „Tesla Cybertruck“ negali būti „Ford F-150“ konkurentu? (18)

Kai paaiškėjo, kad „Tesla“ gamins elektrinį pikapą, Elonas Muskas teigė, kad nori pakeisti...

Smūgis „Porsche“: ekonomijos bandymuose „Taycan“ pasirodė nepavydėtinai prastai (20)

Jungtinių Valstijų energetikos departamentas (ED) atlieka įvairių automobilių bandymus, kad...

„Toyota“ į rinką išleis dar vieną „karštą“ modelį – šįkart „Yaris“

Tokijo (Japonija) automobilių parodoje sausį tarptautinei rinkai bus pristatytas visiškai naujas...

Apvogtų automobilių skaičius augo: aktyviausiai ilgapirščiai veikė Vilniuje (23)

Su automobilių dalių vagimis kasdien susiduria mažiausiai 4 savo automobilius apsidraudę...

Europa išėjo iš proto dėl „Teslų“: „Model 3“ užsisakė tiek, kad nežinia, kaip spėti juos pristatyti (28)

Norvegija gana ilgą laiką buvo lyderė ir pagrindinė „ Tesla “ rinka Europoje. Norvegija...

Top naujienos

Albinas Januška: neįtikėtina, kad buvę VSD vadovai – gatvėje (39)

Artėjant Lietuvos nepriklausomybės trisdešimtmečiui, Kovo 11-osios akto signataras ir buvęs...

Ekonomistai įspėja: darbo vietas užima imigrantai, o bedarbių lietuvių gali daugėti (30)

Lietuvoje mažėja užimtumas ir didėja nedarbas – štai su tokiomis tendencijomis šalies...

Archeologai atkasė galingos karalystės miestą: vietiniai visad žinojo, kad ši vieta ypatinga

Archeologiniai radiniai iš miesto, priklausiusio reikšmingai, tačiau palyginti mažai težinomai...

Įspūdingą dvigubų dublių kolekciją papildęs Sabonis ir „Pacers“ džiaugėsi trečia pergale iš eilės (3)

Trečiąją pergalę iš eilės NBA pirmenybėse iškovojo Indianos „Pacers“ (18-9)...

Orai: žiema vietoj šalčių pažers šilumos (18)

Pirmadienio dieną pajūryje ir Šiaurės Lietuvoje naktį kilusi audra pamažu rims. Tik pirmoje...

Donatas Motvydas – atvirai apie santykius bei seksualinę energiją: aš esu labai neabejingas moterims (19)

„Manyje labai daug seksualinės energijos“, – laidoje „ Nepatogūs klausimai su Radistais “...

Kurpienė pateikė paprastus patarimus, kuriais pati vadovaujasi: padės išvengti nemalonių ligų

Šaltuoju metų laiku itin daug žmonių domisi, kaip apsisaugoti nuo peršalimo ligų. Kartais...

Geriausios vietos dirbti: „Facebook“ ir „Google“ iškrito iš dešimtuko

Didžiosios technologijų bendrovės, tokios kaip „Facebook Inc.“ ir „ Alphabet Inc“...

The Economist

JAV ieško greitesnių būdų paleisti karinius palydovus

Jei vienas jų būtų sunaikintas, netrukus turėtų būti paleidžiamas kitas.

Mauricas: biudžetas yra kitoks nei buvo galima tikėtis

„ Luminor “ vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas mano, kad kitų metų biudžeto...