aA
Honda Motor Co.“, didžiausia rūpesčių prispaustos oro pagalvių gamintojos „Takata Corp.“ klientė, pranešė gavusi pelno, kuris neprilygo analitikų prognozėms, kai jai tenka atšaukti vis daugiau automobilių, kad pakeistų minėtos įmonės gamybos oro pagalves.
"Honda" rodiklius smukdė "Takata" oro pagalvės
© Gamintojo nuotr.

„Honda Motor“ paskutinį praėjusį metų ketvirtį pranešė gavusi iš viso 124,2 mlrd. jenų (1 mlrd. dolerių) pajamų, teigiama įmonės pranešime. Tuo tarpu aštuoni „Bloomberg“ analitikai prognozavo, kad įmonės pajamos vidutiniškai turėtų siekti 149,3 mlrd. jenų.

Tačiau „Honda Motor“ laikosi prognozių, kad jos pelnas per fiskalinius metus, kurie baigsis kovą, sieks 525 mlrd. jenų.

„Honda“ teko atšaukti daugiau kaip 20 mln. automobilių, kad pataisytų „Takata“ gamybos oro pagalves, ir tai turėjo įtakos įmonės verslo rezultatams. Šį mėnesį automobilių atšaukimai tęsėsi toliau, rašo bloomberg.com.

Automobilių gamintoja prisiima išlaidas, kai tyrėjai nustatė, kad dėl oro pagalvių defektų „Honda“ automobiliuose žuvo 10 žmonių.

Pratrūkus „Takata“ oro pagalvėms, vien tik Jungtinėse Valstijose dar maždaug 100 vairuotojų buvo sužeisti. Tai dar labiau padidino „Honda“ išlaidas kokybei.

„Nors pajamose matyti pagerėjimo ženklų, negalima atmesti dėl kokybės tvyrančio netikrumo, - šį mėnesį vienoje ataskaitoje rašė „Jefferies Group LLC“ analitikas Takaki Nakanishi. – Tolesnės perspektyvos dėl išlaidų, susijusių su „Takata“, lieka neaiškios“.

„Honda“, kuriai priklauso 1,2 proc. „Takata“ akcijų, kartu su kitais automobilių gamintojais ketvirtadienį susitiko su oro pagalvių tiekėja aptarti jos verslo reikalų. Bendrovių atstovai atsisakė atskleisti diskusijos detales, įskaitant tai, ar įmonės prezidentas Shigehisa Takada ketina atsistatydinti.

„Takata“, „Honda“ ir vienas automobilių gamintojų konsorciumas, kuriam priklauso ir „Toyota Motor Corp.“, pasisako už tyrimą, kuris nustatytų oro pagalvių plyšimų priežastis. Nuo šių pastangų priklausytų tai, kiek „Takata“ prisidėtų kompensuojant automobilių atšaukimus, kurie gamintojams jau kainavo nuo 600 mlrd. iki 700 mlrd. jenų, anksčiau šią savaitę sakė su šiuo klausimu susipažinęs šaltinis.

Automobilių gamintojai labiau palaikytų „Takata“, jei jos vadovybė prisiimtų atsakomybę už atšauktus automobilius, sakė šaltiniai, prašę neskelbti jų pavardžių.

„Honda“ atšaukinėti automobilius, kad pakeistų juose „Takata“ oro pagalves, pradėjo dar nuo 2008 metų. Šią savaitę krizė dar labiau sustiprėjo, kai tiekėja pranešė, kad išsiskleidus ir plyšus jos oro pagalvei, žuvo vienuoliktas žmogus.

Šis incidentas įvyko balandžio mėnesį Indijoje, kai į avariją pateko ir apsivertė 2007 metų gamybos „Honda Civic“. Šio žmogaus žūties priežastis nebuvo nustatyta, šią savaitę pareiškė „Honda“ atstovas spaudai Benas Nakamura.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Opel“ teks remontuoti dalį parduotų automobilių: kaip elgtis, jei vairuojate vieną jų (15)

Vokietijos Federalinė kelių transporto tarnyba (KBA) po kratų „ Opel “ biure aptiko programas,...

Elektrinis „Porsche“ nebus toks brangus, kaip manoma – dėkoti reikėtų „Teslai“ (6)

Vokietijos „Porsche“ gamybai rengia vien elektra varomą „Taycan“ modelį. Tačiau kitaip,...

Parodė, kas nutinka, jei automobilio oro pagalvė išsiskleidžia per vėlai (6)

Automobilio saugos pagalvės pastaruoju metu ypač aktuali tema Lietuvoje. Kai teisėsaugos...

Užsienio ekspertas Lietuvai: automobilio mokestis turėtų būti, nors ir nedidelis (144)

Europos Sąjungos (ES) narės privalo mažinti transporto taršą ir, anot užsienio ekspertų,...

„CityBee“ pasiūlė pasivažinėti „auksiniais ratais“ (12)

Trumpalaikės automobilių nuomos paslaugą siūlanti „CityBee“ savo parką papildė aukso...

Top naujienos

Sirijoje žuvusio „Vagner“ samdinio artimieji: neleido net karsto atidaryti (73)

Šių metų balandžio viduryje į Rusijos miestą Čitą iš Sirijos buvo pargabentas privačioje...

Žemės ūkio turizmas Baltarusijoje: mitologija, „dalelė SSSR“ ir savininkai-pensininkai (6)

Šiuolaikinis Lietuvos žemės ūkio turizmas dešimtmečiu vyresnis už Baltarusijos: ši verslo...

Prasidės tikrieji rudens nemalonumai: Lietuvą skandins lietus (7)

Anticiklonas savo pozicijas užleidžia labai nenoriai. Šiandien jis dar žada nepastoviai debesuotus...

Krepšinio aikštelėse – smurto proveržis: nokautai Lenkijoje ir Austrijoje epizodų įrašai (4)

Šeštadienio vakaras buvo neramus Europos krepšinio aikštelėse. Net dviejų šalių – Lenkijos...

Pasipiktinusi mama beda pirštu į savivaldybės apsukrumą: tai vaikų luošinimas (179)

„Neverkite, mamytės, jeigu jūsų vaikas negavo vietos valstybiniame darželyje. Jums pasisekė“,...

Rapšys įspūdingai pagerino rekordą ir laimėjo auksą – visus varžovus pralenkė net 6 sek. (19)

Vroclave (Lenkija) vykstančiose XXIX Marka Petrusewicza atminimo plaukimo trumpajame (25 metrų)...

Į Lietuvą grįžusi ir mažą miestelį pamilusi lietuvė: atrodo, čia net vaikai gimsta kitokie (132)

Monika Peldavičiūtė gyvenimą kūrė milijonus gyventojų skaičiuojančiuose miestuose, tačiau...

Indijoje viešėjusi kaunietė: šią šalį rekomenduoju tiems, kurie pasiryžę daug ištverti (50)

„Oro uoste, Amsterdame, sutikau pasaugoti paryžiečio, skrendančio į Indiją, lagaminą. Kai jis...

Ispanijoje – skausminga Messio trauma, kuri užtemdė svarbią pergalę

Šeštadienio vakarą buvo žaidžiamos trejos Ispanijos „La Liga“ čempionato 9-tojo turo...

Apie modelių tragedijas ryžosi prabilti ir manekenė Radvilė Labutytė: pasinaudoti merginomis siekia ne vienas (121)

Iš Lietuvos kilusiam modeliui Radvilei Labutytei jau seniai ne naujiena darbotvarkė, kurioje –...