Prieš metus pristatęs populiariojo sportinio visureigio „BMW X5“ hibridinės versijos koncepcinį modelį – „BMW Concept X5 eDrive“ – Vokietijos koncernas, panašu, turi rimtų planų jį paversti realiu automobiliu. Anksčiau pademonstravęs tik hibrido išorę, dabar BMW atskleidė keletą automobilio salono elementų.
BMW Concept X5 eDrive
© Gamintojo nuotr.

BMW Concept X5 eDrive“ salone, kaip ir dera elektros variklį turinčiam automobiliui, įvairios interjero detalės paryškintos melsva šviesa – automobilio durelės, vairuotojo valdymo pultas, „eDrive“ vairavimo režimą įjungiantis mygtukas. Bagažinėje, kurioje naudojama juodo veliūro medžiaga, įspūdingai atrodo melsvai apšviestos elektros variklio baterijos, kurios apgaubtos permatomu apsauginiu gaubtu. Prabanga dvelkia ir koncepcinio automobilio dramblio kaulo baltos spalvos odinis salonas, kuriame kas antra siūlė – elektrinės mėlynos spalvos.

Melsvos apdailos detalės naudojamos ir automobilio išorėje. Ši spalva puošia priekinių grotelių dalis, mėlyna linija integruota galiniame buferyje ir tarsi sujungia skirtingose pusėse esančius išmetamuosius vamzdžius. Elektros įkrovimo jungties dangtelis taip pat apvestas melsva juosta, o pradėjus krauti baterijas iš 220 V elektros lizdo, jungtis dailiai apšviečiama.

Hibridinis „BMW X5“ modelis bus pirmasis, kuriame BMW sujungs keturių varančiųjų ratų technologiją „xDrive“ ir elektromobilyje „BMW i3“ bei hibride „BMW i8“ panaudotą elektrinio variklio technologiją „eDrive“. Naująjį modelį koncernas kuria su šūkiu „nepaprastai malonu vairuoti“, kuris rodo, jog BMW ir hibriduose sieks išlaikyti šios markės benzininiams ir dyzeliniams automobiliams būdingą dinamiškumą, sportiškumą ir valdymo savybes. Koncepciniame „BMW Concept X5 eDrive“ yra derinamas keturių cilindrų benzininis 245 AG galios agregatas su koncerno sukurtu elektriniu 95 AG varikliu.

Automobilis turi tris vairavimo režimus – „AUTO eDrive“, „MAX eDrive“ ir „SAVE Battery“. Pasirinkus pirmąjį automobilis protingai derins elektrinio ir benzininio variklio naudojimą, kad važiuotų ir sportiškai, ir efektyviai. Nuvažiuoti 100 km šiuo režimu „BMW Concept X5 eDrive“ pakaks 3,8 litro, o į aplinką jis išmes vos 90 g/km CO2.

Pasirinkus „MAX eDrive“ režimą, hibridinis X5 taps elektromobiliu ir važiuos nenaudodamas benzino ir neteršdamas aplinkos. Šiuo režimu automobilis galės nuvažiuoti apie 30 km atstumą ir išvystyti maksimalų 120 km/val. greitį. Dėl puikaus sukimo momento (250 NM), elektriniu varikliu varomas „BMW Concept X5 eDrive“ sparčiai įsibėgėja – 100 km/val. greitį pasiekia per 7 sekundes.

„SAVE Battery“ režimas atjungs elektrinį variklį, kad būtų maksimaliai tausojama bateriją. Šis režimas gali būti aktualus kai, pavyzdžiui, jūsų ilga kelionė eina į pabaigą, bet jos paskutiniame etape dar teks važiuoti per miestą ir jame norite važiuoti tik elektrine pavara.

Kol kas BMW neatskleidžia, kada koncepcinis „BMW X5“ hibridas galėtų tapti masinės gamybos automobiliu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mercedes“ dėl brokuotų oro pagalvių JK atšaukia 400 tūkst. automobilių (2)

„ Mercedes-Benz “ Jungtinėje Karalystėje atšaukia 400 tūkst. brokuotų oro pagalvių, kurios...

Rusija automobilių gamybą šiemet padidino daugiau kaip penktadaliu (27)

Rusija per tris šių metų ketvirčius pagamino 977 tūkst. lengvųjų automobilių – 21,4 proc....

Rugsėjį Lietuvos naudotų automobilių rinką vėl truktelėjo vokiški modeliai (2)

„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis,...

„Volkswagen“ plečia komercinių modelių su visų ratų pavara gamą

Vokietijos automobilių gamintojas „ Volkswagen “ pristato naujovę komercinių automobilių...

Patvirtino senokai sklandžiusius gandus: „Ferrari“ gamins FUV (12)

Nors ilgą laiką ir atkakliai neigė šią informaciją, kompanijos vadovas Sergio Marchionne...

Top naujienos

R.I.T.A. Gyvenimą pašventė Lietuvai, o dabar tenka kovoti dėl kompensacijų (66)

Iš Lietuvos kariuomenės Specialiųjų operacijų pajėgų į atsargą savo noru išėjo apie 40...

Lietuviškas vanduo brangesnis dėl to, kad yra kietas (38)

Pakeisti visus vandens skaitiklius, kur kas dažniau juos metrologiškai tikrinti, o kartu ir didinti...

NT rinką gali ištraukti tik vienas dalykas (4)

Oficialiai šiemet užsieniečiams išduoda apie 9 tūkst. leidimų dirbti. Tai vienas didžiausių...

Mažos valstybės „stebuklingas berniukas“ A. Merkel gali pridaryti rimtų bėdų (155)

Briuselis ir Berlynas tikrai nenorėjo tokio akivaizdaus Austrijos posūkio į dešinę. O austrai...

Orai: geros naujienos – visą savaitę (5)

Po ypač malonaus pirmadienio šiluma bus mažesnė, tačiau artimiausiomis dienomis didesnių...

Gydytojas A. Unikauskas: storėjate ne tada, kai valgote riebiai

„Nuo seno galvojama: valgysiu riebalus – storėsiu. Tai nelogiška. Juk visas maistas, kurį mes...

Ne pats geriausias pasirinkimas: 6 baldai, kurių dizaineriai negali pakęsti

Jaučiatės pasirengę išleisti ganėtinai įspūdingą sumą naujiems baldams įsigyti? Tuomet...

Žymus futurologas atskleidė, kokie iššūkiai mūsų lauks iki 2030-ųjų (1)

Ray‘us Hammondas visame pasaulyje pripažintas ir kaip futurologas, ir kaip verslininkas. 17...

Įvardijo labiausiai tikėtinus princo Williamo ir K. Middleton trečiojo karališkojo kūdikio vardus

Praėjusią savaitę britų karališkosios šeimos gerbėjai džiaugėsi, pagaliau pamatę viešumoje...

Situacija dėl Gedimino kalno vis blogėja: įspėja jau ir praeivius (713)

Panašu, kad Gedimino pilies kalnas tampa nauja mūsų šalies gėda. Jame vėl formuojasi nuoplovos...