Teigiama, jog šiame kūrinyje suderinta didelė galia ir ilgo, masyvaus, tikro amerikietiško gatvės motociklo įvaizdis.

„Šis „Pro Street Breakout“ simbolizuoja naujus CVO tipo motociklų aspektus, – pasakoja „Harley-Davidson“ stiliaus direktorius Bradas Richardsas. – Akcentus šiam modeliui pasiskolinome iš gatvės stiliaus. Siekdami išryškinti chromą, mes tobulinome alternatyvią apdailą: naudojome matinį paviršių ir tonuotą skaidrų sluoksnį“.

„Harley-Davidson“ stilistai teigia pirmieji motociklų pramonėje, gamindami „CVO Pro street Breakout“ modelį, panaudoję apdailą, vadinamą „Smoke Satin Chrome“.

Antrasis „CVO Pro Street Breakout“ apdailos debiutas – „Scorched Chrome“, panaudotas „Aggressor“ individualizuotiems ratams plakiruoti. Patobulinti apdailos dangteliai dabar naujos išvaizdos. Lakštinis metalas apdailintas vientisa „Starfire Black“ spalva arba dviejų atspalvių „White Gold Pearl/Starfire Black“ spalvomis, ant bako ir galinio sparno – viena, rankiniu būdu išpiešta linija, skirta „CVO Pro Street Breakout“ galingumo įvaizdžiui sustiprinti.

Motociklo galią užtikrina variklis „Screamin’ Eagle Twin Cam 110B“. Tai galingiausias „Harley-Davidson“ gaminamas oru aušinamas variklis. Siekiant maksimalaus efektyvumo, įmontuoti juodi buko kampo pjūvio duslintuvai, atvirasis „Screamin’ Eagle Heavy Breather Elite“ įsiurbimas ir „Assist & Slip“ sankaba su hidrauline pavara.

Tam, kad variklio galia būtų panaudota maksimaliai, modelyje „CVO Pro Street Breakout“ įmontuotos naujos 43 mm apverstos šakės, kurias laiko trijų varžtų trigubas šakių laikiklis, o papildomą stabdymo jėgą suteikia dvigubi priekiniai diskiniai stabdžiai su slankiu rotoriumi, „Reduced Reach“ tipo priekinių stabdžių svirtis ir standartinė stabdžių antiblokavimo sistema.

Standus priekis ir 19 colių skersmens priekinis ratas skirti užtikrinti geresnį paslankumą, o masyvi 240 mm pločio galinė padanga – efektyviai perduoti galią nuo motociklo sėdynės iki asfalto.

„Pro Street Breakout“ galima pastebėti daug drago lenktynes primenančių akcentų: nuo lygios 1,25 colio dragsterių stiliaus rankenos iki vėją apgaunančio stiklo ir priderintos spalvos spoilerio. Gili sėdynė ir įtvirtinta užpakalinė sėdynė patogiai ir saugiai „laiko“ motociklininką vietoje, kai sankaba atleidžiama pernelyg greitai.

Šiame modelyje yra ir daugiau stiliaus akcentų: apdailintas priekinis sparnas, tamsinti „Airflow Collection“ priedai ant rankinių ir kojinių valdiklių, juodi nestandartiniai „Profile“ veidrodėliai ir žemo profilio valdymo pultas su dulsvais pintais oro padavimo vamzdeliais. Elektroninė greičio kontrolė ir „H-D“ išmanioji saugos sistema, siūlanti naują, laisvų rankų integruotą saugumo funkciją ir užraktą, yra standartinėje „CVO Pro Street Breakout“ modelio komplektacijoje.

Lietuvoje šis motociklas pasirodys balandžio mėnesį. Pradinė kaina - 27200 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)