Įsidėmėkite pavadinimą „Waymo“ – jį artimiausioje ateityje išgirsite dar tikrai ne kartą. Nors šio startuolio įkūrimas daugeliui gali sukelti ganėtinai pagrįstų abejonių, vis tik jei „Google“ motininei kompanijai „Alphabet“ toks sprendimas atrodo teisingas, kažin ar turime teisę abejoti.
"Google" eksperimentinis automobilis
© Reuters/Scanpix

„Google“ – viena pirmųjų įmonių, pasiryžusi imtis nelengvo autonominio automobilio kūrimo projekto, bet tai dar toli gražu ne viskas: jos pasirinktas planų įgyvendinimo būdas – unikalus. Kaip tik šiuo metu technologija testuojama pasitelkus ne tik hibridinius „Lexus RX-450h“ miesto visureigius, bet dar ir kelis savadarbius automobilius peršviečiamu stogu, kurie tikrai nepasiekia didelio greičio ir atrodo taip, lyg juos būtų nupiešęs penkiametis, rašo autoevolution.com.

Tenka pripažinti, kad vienintelė įmonė, galinti pasigirti turinti daugiau patirties ir autonomiškai nuvažiuotų kilometrų nei „Google“ - „tai „Tesla“. Jei pastarosios nebūtų, „Google“ galėtų kuo puikiausiai vadovauti paradui, nors, savaime suprantama, nevertėtų pamiršti ir kur kas labiau paslaptį apie savo progresą saugančią vokiečių technologijų srityje dirbančią bendrovę „Bosch“ ir kitas panašias žaidime dalyvaujančias įmones.

Gruodžio 13 d. iš „Google“ autonominių automobilių kūrimo departamento gautos dvi naujos informacijos nuotrupų porcijos. Pradėti verta nuo reikšmingiausios žinios: „Alphabet“ nusprendė transformuoti šį projektą ir paversti jį atskira įmone, kuri bus pavadinta „Waymo“ ir už kurią bus atsakingas Johnas Krafcikas.

Žiniasklaida praneša, kad naujasis juridinis vienetas veiklą vykdys kaip startuolis, o daugiausia dėmesio bus skiriama autonominio važiavimo technologijai. Tiesa, bus palaikomos itin svarbios partnerystės su automobilių pramonės pasaulio žaidėjais ir gilinamasi į logistikos bei krovinių pervežimo sritis.

Antroji naujiena susijusi su „Google“ ar „Waymo“ sprendimu palaidoti ambicijas sukonstruoti transporto priemonę be pedalų ar vairo ir dėmesį sutelkti į ryšių palaikymą su kitais automobilių gamintojais, siekiant sukurti tradiciškesnę transporto priemonę. „Google“ nuomonę pakeitė dėl JAV galiojančių įstatymų, dėl kurių artimiausiu metu autonominiams automobiliams dar tikrai nebus leista išvažiuoti į kelius, o tai reiškia, kad šia kryptimi dedamų pastangų perteklius būtų itin nepraktiškas.

Sklinda kalbos, kad „Google“ (ar „Waymo“) ketina iki ateinančių metų pabaigos pradėti pavėžėjimo paslaugų teikimą, panaudojant autonomines transporto priemones. „AppleInsider“ informuoja, kad modifikuoti „Chrysler Pacifica“ mikroautobusiukai – labiausiai tikėtinas pasirinkimas, tinkamiausias šiai naujai veiklai vykdyti.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (9)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Panevėžio karas su vilkikais: vieni draudimų nepaiso, kiti šaiposi, kad asfaltą gadina ir aukštakulniai (4)

Nors dėl ekstremalių oro sąlygų ir vykdomų gatvių remonto darbų Panevėžio savivaldybė iki...

Kaip ir kodėl „Volkswagen“ reklamoje atsirado „Chevrolet“?

Ar kada nors matėte automobilių reklama, kurioje vienas gamintojas reklamuotų kito gamintojo...

Policija tapo draudimo kainų įkaite: nebeįperka „Kasko“, automobilius remontuos pati (449)

Kelis kartus išaugę automobilių draudimo įkainiai galvos skausmu tapo ne tik eiliniams Lietuvos...

Naudotų automobilių rinka auga: į Lietuvą vežami 11 metų amžiaus dyzeliai (9)

Bendrovė „ AutoTyrimai “, išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus duomenis, nutatė, kad liepą...

Top naujienos

Karbauskis gerbia Guogą: siūlo neskubėti daryti išvadų (142)

Valstiečių-žaliųjų lyderis Ramūnas Karbauskis neslepia, kad gerbia europarlamentarą Antaną...

Sauliaus Skvernelio patarėjas įžvelgia nebylų kartelį tarp prekybos tinklų (181)

Kartais atrodo, kad vartotojų gerove rūpintis turinti Konkurencijos taryba žaidžia verslo...

„Žalgiris“ baigė savo žygį Europoje – Vilniuje žemai nusilenkė galingajai „Sevillai“ (420)

UEFA Europos lygos trečiojo atrankos etapo atsakomosiose rungtynėse pilnutėliame per 5...

Architektė: savivaldybė neva taupo pinigus ir laiką, tačiau iš tiesų – trumparegiškai juos švaisto (15)

Jei anksčiau apie universalų dizainą Lietuvoje buvo kalbama kaip apie siekiamybę ar gerąją...

Gydytoja papasakojo apie gyvybiškai svarbius vitaminus: imuniteto specialiai stiprinti nereikia (18)

Artėjant rudeniui, susizgrimbame, jog pats laikas stiprinti imunitetą . Griebiamės vaisių,...

Nustebsite, ką gali kvapų maišymas: atskleidė keletą gudrybių (1)

Sluoksniavimas – ne tik mados tendencija, tai ir viena populiariausių parfumerijos krypčių. Jos...

Internautai nesėkmingai bando atspėti: koks gyvūnas slepiasi tarp žaislų? (20)

Gali atrodyti, kad šioje nuotraukoje „pozuoja“ vien tik pliušiniai žaislai, tačiau jūs...

Paprasti būdai, padėsiantys suvaldyti pyktį (2)

Kiekvienai mamai ar tėčiui yra tekę nors kartą atsidurti situacijoje, kai jų atžalos pyktis...

Kodėl džiūsta aviečių uogos (3)

Aviečių uogos džiūsta dėl įvairių virusinių ligų, kurias platina cikados ir amarai. Šie...

Po kelionės į Graikiją suprato, kodėl Lietuvai reikia mokamų paplūdimių (234)

Mokami paplūdimiai yra viso pasaulio ateitis, nes juose yra visko, apie ką svajoja poilsiautojai....