aA
Įsidėmėkite pavadinimą „Waymo“ – jį artimiausioje ateityje išgirsite dar tikrai ne kartą. Nors šio startuolio įkūrimas daugeliui gali sukelti ganėtinai pagrįstų abejonių, vis tik jei „Google“ motininei kompanijai „Alphabet“ toks sprendimas atrodo teisingas, kažin ar turime teisę abejoti.
"Google" eksperimentinis automobilis
© Reuters/Scanpix

„Google“ – viena pirmųjų įmonių, pasiryžusi imtis nelengvo autonominio automobilio kūrimo projekto, bet tai dar toli gražu ne viskas: jos pasirinktas planų įgyvendinimo būdas – unikalus. Kaip tik šiuo metu technologija testuojama pasitelkus ne tik hibridinius „Lexus RX-450h“ miesto visureigius, bet dar ir kelis savadarbius automobilius peršviečiamu stogu, kurie tikrai nepasiekia didelio greičio ir atrodo taip, lyg juos būtų nupiešęs penkiametis, rašo autoevolution.com.

Tenka pripažinti, kad vienintelė įmonė, galinti pasigirti turinti daugiau patirties ir autonomiškai nuvažiuotų kilometrų nei „Google“ - „tai „Tesla“. Jei pastarosios nebūtų, „Google“ galėtų kuo puikiausiai vadovauti paradui, nors, savaime suprantama, nevertėtų pamiršti ir kur kas labiau paslaptį apie savo progresą saugančią vokiečių technologijų srityje dirbančią bendrovę „Bosch“ ir kitas panašias žaidime dalyvaujančias įmones.

Gruodžio 13 d. iš „Google“ autonominių automobilių kūrimo departamento gautos dvi naujos informacijos nuotrupų porcijos. Pradėti verta nuo reikšmingiausios žinios: „Alphabet“ nusprendė transformuoti šį projektą ir paversti jį atskira įmone, kuri bus pavadinta „Waymo“ ir už kurią bus atsakingas Johnas Krafcikas.

Žiniasklaida praneša, kad naujasis juridinis vienetas veiklą vykdys kaip startuolis, o daugiausia dėmesio bus skiriama autonominio važiavimo technologijai. Tiesa, bus palaikomos itin svarbios partnerystės su automobilių pramonės pasaulio žaidėjais ir gilinamasi į logistikos bei krovinių pervežimo sritis.

Antroji naujiena susijusi su „Google“ ar „Waymo“ sprendimu palaidoti ambicijas sukonstruoti transporto priemonę be pedalų ar vairo ir dėmesį sutelkti į ryšių palaikymą su kitais automobilių gamintojais, siekiant sukurti tradiciškesnę transporto priemonę. „Google“ nuomonę pakeitė dėl JAV galiojančių įstatymų, dėl kurių artimiausiu metu autonominiams automobiliams dar tikrai nebus leista išvažiuoti į kelius, o tai reiškia, kad šia kryptimi dedamų pastangų perteklius būtų itin nepraktiškas.

Sklinda kalbos, kad „Google“ (ar „Waymo“) ketina iki ateinančių metų pabaigos pradėti pavėžėjimo paslaugų teikimą, panaudojant autonomines transporto priemones. „AppleInsider“ informuoja, kad modifikuoti „Chrysler Pacifica“ mikroautobusiukai – labiausiai tikėtinas pasirinkimas, tinkamiausias šiai naujai veiklai vykdyti.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kompanijos ėmė gaminti dar didesnius automobilius (13)

Šią savaitę Detroite vykusios automobilių parodos esminis akcentas – dideli automobiliai....

Vairuotojams siunčia skubų perspėjimą: kai kurios gatvės nepravažiuojamos, keliuose – chaosas eismas link Vilniaus vyksta tik viena eismo juosta, papildyta 11.56 val. (335)

Penktadienis daugeliui vairuotojų prasidėjo itin prastomis nuotaikomis keliaujant į darbą. DELFI...

Namo vežamą vyrą išgąsdino pavežėjas – valdžia žada, kad „klevo lapai“ greitai nebedirbs (98)

Lietuvos didmiesčių gyventojai ieškantys alternatyvos taksi jau keletą metų naudojasi pavežėjų...

Detroito automobilių parodoje – įspūdingos naujienos

Pirmadienį, sausio 14 dieną, Detroite vykstančioje automobilių parodoje gamintojai pristatė...

Lietuviai ryškių spalvų nemėgsta – 4 iš 10 pernai pirko pilką automobilį (47)

„ Regitra “ atliko praėjusių metų Lietuvos lengvųjų automobilių parko tendencijų...

Top naujienos

Dėl 100 tūkst. ryžosi ekstremaliam eksperimentui: žmogaus protui tai per žiaurus išbandymas haliucinuoti pradėjo jau 3 parą (48)

Richas Alati tegalvojo apie šešiaženklę sumą. Kad ją laimėtų, jam tereikėjo ištverti 30...

Pagrindinis priekaištas Skverneliui: ką jo vietoje darė Grybauskaitė (360)

Į prezidentus kandidatuojantis Saulius Skvernelis teigė nematąs priežasčių, kodėl turėtų...

(Ne)Grįžtu. Apie tradicijas mirusįjį šarvoti lovoje ir emigracijoje palaidotus lietuvius (24)

Kai kurie nė neketina grįžti iš emigracijos, kiti apie tai svajoja dešimtmetį, o dar kiti...

Kaltinimų dėl neva išsigalvoto neįgalumo sulaukusi Antonovienė pratrūko: tik retas žino, kokią kainą moku už sportą (155)

„Mafijos tėvu“ vadinamo Vido Antonovo žmona Rima neseniai ir vėl atsidūrė dėmesio centre....

Miestietis laimingas pabėgęs į ekologišką vienkiemį, kuriam valdininkai net nesuteikia adreso (17)

Jei kadaise kauniečiui Tomui Didžiuliui kas būtų pasakęs, kad jis, tikras miesto vaikas, augęs...

Rimvydas Valatka. Antrasis Mesijo atėjimas – iš Rusnės betliejaus (1056)

Vieni statė postamentus Raiteliui ir Basanavičiui. Kiti už valdiškus pinigus statėsi estakadą...

Paprastas būdas, padėsiantis su vaikais susitarti be bausmių (5)

Vaikų drausminimas juos baudžiant, specialistų teigimu, sukelia tik neigiamas emocijas, bet...

Atleisk ir pamiršk: kaip išsilaisvinti iš pykčio, pagiežos ir skausmo (6)

Būti visada nuolankiam, priimti viską, kaip yra, ir laukti, kol likimas visas problemas išspręs...

Skandalas Žiežmarių gimnazijoje: paviešinti pamokos garso įrašai verčia krūptelėti papildyta direktorės ir švietimo ministro komentaru (2712)

Šeštadienio vakarą Žiežmarių gimnaziją apgaubė tamsus šešėlis – mokymo įstaigos...