aA
Nors po dešimtmečio ar dviejų elektromobiliai turėtų tapti tokia pat įprasta ir nieko nestebinančia transporto priemone, kaip ir daugelis šiandien keliuose riedančių automobiliu, kol kas, deja, negalima nutylėti tam tikrų trūkumų, kuriuos būtina pašalinti, kad optimistinės prognozės virstų realybe.
Genialumas slypi paprastume: šis sprendimas gali išspręsti svarbią transporto problemą
© Reuters / Scanpix

Be nuolat linksniuojamų keblumų, tokių kaip kaina, įkrovimo trukmė ir ribotas atstumas, kurį pavyksta nuvažiuoti su visiškai įkrautu akumuliatoriumi, neretai pamirštama paminėti ir dar vieną nepatogumą, su kuriuo neišvengiamai tenka susidurti nuosavų garažų neturintiems vairuotojams, būtent – nepakankamas įkrovimo punktų skaičius miestų teritorijose, rašo autoevolution.com.

Didelių miestų centruose gyvenantys piliečiai puikiai žino, kad bet kurio tipo nekilnojamoji nuosavybė atsieina tikrai ne pigiai, be to, norint pasistatyti garažą, šalia namo turi būti dar ir pakankamai vietos. Bet kuriuo atveju tenka kalbėti apie prabangą, kurios paprastai sau neleidžiame.

Taigi, miestiečiui, panorusiam įsigyti elektromobilį, tektų naudotis viešosiomis įkrovimo stotelėmis, kurios dažnai būna įrengtos palyginti toli nuo namų. Dėl šios priežasties elektromobilių savininkams tenka patirti daug daugiau rūpesčių, nei turėtų būti.

Kartais pajuokaujama, kad sprendimą galbūt pavyktų rasti naudojant ilgintuvus, kurios būtų galima pro langus nuleisti ant šaligatvio. O štai Vokietijos įmonė „Ubitricity“ ir Londono Haunslou rajono taryba pasiūlė daug geresnę idėją.

Minėtų įstaigų rastas sprendimas – vienas iš tų, kurį išgirdęs dažnas negali nesistebėti, kaip pats anksčiau nepagalvojo apie panašią išeitį. Įkrovimo įranga įmonių iniciatyva jau montuojama naujų gatvių apšvietimo žibintų stulpuose. Šie vietoj senųjų pastatyti žibintai yra pagrįsti šviesos diodų technologija, o pagrindinis jų pranašumas – efektyvus energijos naudojimas.

Bet kuriam Haunslou rajono gyventojui, pageidaujančiam, kad tokio tipo įranga būtų įmontuota į greta namo esantį žibinto stulpą, tereikia užpildyti užklausos formą ir pateikti ją rajono tarybai. Vykdant tokią užklausą įrengiamas ne vienas, bet iš karto trys įkrovikliai. Taip daroma viliantis, kad įdiegus daugiau priemonių, nei pageidaujama, pavyks patenkinti vis didėjančius elektromobilių savininkų poreikius ir išvengti būtinybės rengti vien elektromobiliams skirtą įkroviklių stotelę.

Kai įkrovikliai sumontuojami, užklausą pateikusiam gyventojui pristatomas specialus kabelis su prijungtu skaitikliu, o jau kitą mėnesį paštu pradeda plaukti „Ubitricity“ sąskaitos. Vienos kilovatvalandės kaina sąlyginai nedidelė – siekia maždaug 0,15 euro.

Reikia pasakyti, kad žmonės, pasinaudoję neseniai pasiūlytomis paslaugomis, tarp kurių, žinoma, ir vienas kitas „Tesla“ savininkas, labai patenkinti nauja iniciatyva.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pasitikrinkite: žemėlapis, kur Vilniuje atsiras nauji radarai, kurie matuos ne tik greitį (27)

Laikai, kai Vilniuje vairuotojai ranka numoja į „inkilais“ pramintus greičio matuoklius ir...

„Lexus“ seka „Audi“ pėdomis: vietoje įprastų šoninių veidrodėlių nusprendė montuoti kameras (5)

Automobilių gamintojas „ Lexus “ nusprendė pasekti konkurentų pavyzdžiu ir įprastus...

„Continental“ pasistengė: sukūrė garso sistema be garsiakalbių (2)

Technologijų kompanija „ Continental “ ir garso įrangos gamintojas „Sennheiser“ pristatė...

„Peugeot“ pristato naują pikapų segmento žaidėją – universalųjį „Landtrek“

„ Peugeot “ tarptautinė plėtra intensyvėja – pikapų rinką jau šiemet papildys naujasis „...

Praėję metai „Renault“ ir „Dacia“ buvo rekordiniai – džiūgauja dėl pardavimų Lietuvoje (3)

2019 metais Lietuvos įmonėms ir įstaigoms iš viso buvo parduota 3232 „ Renault “ ir „ Dacia...

Top naujienos

Pasidalijo istorija iš Lietuvos provincijos: pastebėjo, kad vaiko pinigai padidėjo, iš netikėtos detalės (253)

„Alkoholis – nesirenka. Tokios problemos kaip alkoholis, smurtas – jos nepriklauso nuo...

Autoritetingas teisininkas su nerimu stebi pokyčius Vokietijoje: kas vyksta su galingiausia Europos valstybe? (121)

Vokietijoje nyksta piliečių pasitikėjimas politika. O visuomenė be pasitikėjimo, anot politologo...

Išnuomoti būstą Kaune nebėra paprasta, bet čia – pelningiau nei Vilniuje (30)

Kaune plečiantis pramonei, didėjant gerai apmokamų darbo vietų skaičiui į tai reaguoja ir...

Situaciją pasiruošęs taisyti Maskoliūnas: dabar toje kėdėje sėdžiu su blogu kvapu (40)

Po gėdingo pralaimėjimo Belgijoje Lietuvos rinktinė turės šansą reabilituotis pirmadienį savų...

Vilniuje, sankryžoje, susidūrė į grupines muštynes skubėjusių policininkų automobiliai (339)

Sekmadienio rytą Vilniaus senamiestyje kilo grupinės muštynės: susikovė baltieji su...

Kauno darželių absurdas tęsiasi – dėl vienos klaidos tėvai už dvi dienas sumokėjo mėnesio kainą (2)

Nemaniau, kad teks viešai dalintis skauduliais, kuriuos patyriau pastarosiomis dienomis. Vis dėlto...

Ištyrė, kiek lietuvių viršija greitį ir kas priverčia pristabdyti (174)

Nors greičio viršijimas yra dažniausia tragiškai pasibaigusių avarijų priežastis, adrenalino...

Žiauriausias skerdynes pokario Europoje matęs taikdarys: jie žiūrėjo į mus su viltimi ir baime, o mes negalėjome nieko padaryti

Liepos 12-osios vakare pirmieji autobusai kirto fronto liniją ir pasiekė Kladanji pabėgėlių...

Pasidalino sėkmės istorija: atokiame Lietuvos kaime sukūrė perspektyvų verslą (8)

Kai sutinki atokiame Dotnuvos seniūnijos (Kėdainių raj.) vienkiemyje įsikūrusią energingą ir...

Lenkijoje rasti vaiko kaulai – jau pabuvoję milžiniško paukščio skrandyje (8)

Iki pat pastarojo meto seniausiomis Lenkijoje iškastomis žmogaus fosilijomis buvo laikyti trys...

|Maža didelių žinių kaina