aA
General Motors“ (GM) pranešė, kad po 2,3 mlrd. (apytikriai 2,17 mlrd. EUR) vertės sandorio, kai bendrovei „PSA Group“ parduos „Opel/Vauxhall“, įgyvendinimo išliks nišine bendrove Europoje.
"Cadillac Escala"
© Jurgis Paplaitis

Pasak GM vadovės Mary Barra, automobilių gamintoja planuoja ir toliau konkuruoti Europos „premium“ klasės automobilių rinkoje su „Chevrolet Camaro“ ir „Chevrolet Corvette“ sportiniais modeliais, taip pat su „Cadillac“ marke.

„Toks šiuo metu yra planas – tęsti gaminti šiuos modelius ir plėtoti prekės ženklus Europoje, – pasakė ji reporteriams ir analitikams per spaudos konferenciją. – Mes ir toliau auginsime „Cadillac“ prekės ženklą. Ir toliau labai disciplinuotai vykdysime šią veiklą.“

„Cadillac“ ištisą dešimtmetį mėgino Europoje konkuruoti su BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“. Trims Vokietijos milžinėms priklauso apie 85 proc. regiono „premium“ segmento rinkos. „Automotive News Data Center“ duomenimis, 2016 m. kiekviena jų regione pardavė nuo 820 tūkst. iki 840 tūkst. automobilių.

GM pranešė, kad 45 „Cadillac“ atstovybės Europoje – daugiausiai Vokietijoje ir Šveicarijoje – pernai pardavė tik 781 automobilį. Vis dėlto tai jau yra 33 proc. daugiau nei 2015 metais.

„Cadillac“ prezidentas Johanas de Nysschenas, pradėjęs vadovauti įmonei 2014 m. liepą, iš pradžių labai optimistiškai vertino prekės ženklo ekspansiją į Europą. Tačiau praėjus metams jis pareiškė, kad bendrovė atideda savo planus tolesnei perspektyvai – „po 2020 m.“

Pasak bendrovės atstovo Andrew Lipmano, „Cadillac“ ir toliau planuoja per ateinančius kelerius metus gerokai išplėsti savo atstovybių tinklą.

Iki šio dešimtmečio pabaigos prekės ženklas nori pasiekti 5 tūkstančių kasmetinių pardavimų Europoje ribą. Įskaitant ir „Chevrolet“ sportinius automobilius, kurie yra parduodami kai kuriose „Cadillac“ atstovybėse.

Vyriausioji automobilių vertinimo ir tyrimų bedrovės „Kelley Blue Book“ analitikė Rebecca Lindland abejoja, ar „Cadillac“ verta išlikti Europoje po to, kai GM pasitraukė iš masinės automobilių gamybos rinkos.

„Nematau priežasčių, kodėl reikėtų ten išlaikyti „Cadillac“, – sako ji. – Kai tokie prekės ženklai, kaip „Bentley“ [2016 metais pardavė 2676 automobilius] arba „Ferrari“ [3610 parduotų automobilių per 2016 metus] tave aplenkia, nėra ko džiūgauti.“

Ji pridūrė: „Labiau jau suprasčiau, jei būtų nuspręsta išlaikyti tokio tipo amerikietiškus automobilius, kaip „Corvette“ ir „Camaro“, bet ne „Cadillac“.

GM duomenimis, pernai Vakarų Europoje buvo parduota kiek daugiau nei 1800 „Corvette“ ir „Camaro“ automobilių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Peugeot“ sukūrė savavaldį elektromobilį: pagreitis lyg sportinio, o įkraunamas – be laidų (14)

Spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje „ Peugeot “ pristatys savavaldį elektrinį...

BMW pademonstravo technologiją, apie kurią iki šiol buvo kalbama tik puse lūpų (5)

BMW motociklų padalinys pademonstravo tai, apie ką transporto pasaulyje kalbama nedaug –...

Atsakė į amžiną klausimą, kada lietuviai pradės pirkti mažus automobilius (33)

Pasaulio automobilių rinkoje pastebima įvairių tendencijų: populiarėja krosoveriai, menksta...

Rugsėjį vidutinio greičio matuokliai užfiksavo daugiau nei 23 tūkst. pažeidėjų (12)

Greičio mėgėjai pasimokė. LRT laidos „Panorama“ gautais duomenimis, per pusę mėnesio,...

Parodė galingiausią pasaulyje SUV – turi net režimą lenktynių trasai (24)

Naujasis „ Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ brėžia naujas ribas visureigių rinkoje – tokias,...

Top naujienos

Įvertinkite patys, kaip Labanoro giria keitėsi nuo 1984 m. iki šių dienų: viską parodo palydovinės nuotraukos (10)

Literatūroje Labanoro giria apibūdinama kaip antras pagal plotą miškų masyvas Lietuvoje. Girios...

Vilniaus centras vairuotojams nepasiekiamas: uždaro pagrindines gatves, nepaisantiems draudimo – baudos (45)

Popiežius Pranciškus Lietuvoje lankysis savaitgalį , tačiau jau penktadienį Vilniaus...

Kuodis apie kainas: Lietuva turi seną rimtą bėdą (120)

Bandymo didinti kainas, nes mažėja pirkėjų strategija niekur neveda, sako ekonomistas Raimondas...

Vladimiras Laučius. Pasprinkite savo mediena. Atsakymas urėdams ir babuinams (300)

Daug visko pasakyta miškų kirtimo tema. Kadangi šia sritimi domiuosi seniai, nemažai bendravau su...

Liberalų reakcija į Šimašiaus sprendimą: tai „Auroros“ šūvis partijai (74)

„Remigijaus žingsnis buvo tas „Auroros“ šūvis, po kurio, bijau, kad prasidės liberalų, kaip...

Aviečių augintojai gamtos malonėje – šie metai geri, bet neaišku, kas bus po rudens išdaigų

Literatūroje rašoma, kad aviečių sezonas baigiasi, kai prasideda pirmosios šalnos, tačiau...

„Rytas“ pristatė biudžetą, tikslus, Gudelis metė akmenį į „vieno klubo“ daržą (104)

Vilniaus „Ryto“ krepšinio klubas penktadienį pristatė netrukus prasidedančio 2018-2019 m....

Šefas parodė, kaip išsikepti visame pasaulyje dievinamus kanadietiškus blynus (8)

Nacionalinės šefų rinktinės narys, virtuvės šefas Nikita Vornikas neįsivaizduoja savaitgalio...

Lietuvis Kretoje aptiko įspūdingą radinį: iš pradžių man grasino kalėjimu (88)

„Graikai, kuriems parodydavau savo radinį, išsigąsdavo, kad mane pasodins į kalėjimą“, –...

Savaitgalio maršrutas: aplankykite gražiausias Lietuvos pilis ir dvarus (1)

Iškyla ir ekskursija vienoje gražiausių Lietuvos vietų, kai jums reikės tik automobilio ir geros...