aA
General Motors“ (GM) pranešė, kad po 2,3 mlrd. (apytikriai 2,17 mlrd. EUR) vertės sandorio, kai bendrovei „PSA Group“ parduos „Opel/Vauxhall“, įgyvendinimo išliks nišine bendrove Europoje.
"Cadillac Escala"
"Cadillac Escala"
© Jurgis Paplaitis

Pasak GM vadovės Mary Barra, automobilių gamintoja planuoja ir toliau konkuruoti Europos „premium“ klasės automobilių rinkoje su „Chevrolet Camaro“ ir „Chevrolet Corvette“ sportiniais modeliais, taip pat su „Cadillac“ marke.

„Toks šiuo metu yra planas – tęsti gaminti šiuos modelius ir plėtoti prekės ženklus Europoje, – pasakė ji reporteriams ir analitikams per spaudos konferenciją. – Mes ir toliau auginsime „Cadillac“ prekės ženklą. Ir toliau labai disciplinuotai vykdysime šią veiklą.“

„Cadillac“ ištisą dešimtmetį mėgino Europoje konkuruoti su BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“. Trims Vokietijos milžinėms priklauso apie 85 proc. regiono „premium“ segmento rinkos. „Automotive News Data Center“ duomenimis, 2016 m. kiekviena jų regione pardavė nuo 820 tūkst. iki 840 tūkst. automobilių.

GM pranešė, kad 45 „Cadillac“ atstovybės Europoje – daugiausiai Vokietijoje ir Šveicarijoje – pernai pardavė tik 781 automobilį. Vis dėlto tai jau yra 33 proc. daugiau nei 2015 metais.

„Cadillac“ prezidentas Johanas de Nysschenas, pradėjęs vadovauti įmonei 2014 m. liepą, iš pradžių labai optimistiškai vertino prekės ženklo ekspansiją į Europą. Tačiau praėjus metams jis pareiškė, kad bendrovė atideda savo planus tolesnei perspektyvai – „po 2020 m.“

Pasak bendrovės atstovo Andrew Lipmano, „Cadillac“ ir toliau planuoja per ateinančius kelerius metus gerokai išplėsti savo atstovybių tinklą.

Iki šio dešimtmečio pabaigos prekės ženklas nori pasiekti 5 tūkstančių kasmetinių pardavimų Europoje ribą. Įskaitant ir „Chevrolet“ sportinius automobilius, kurie yra parduodami kai kuriose „Cadillac“ atstovybėse.

Vyriausioji automobilių vertinimo ir tyrimų bedrovės „Kelley Blue Book“ analitikė Rebecca Lindland abejoja, ar „Cadillac“ verta išlikti Europoje po to, kai GM pasitraukė iš masinės automobilių gamybos rinkos.

„Nematau priežasčių, kodėl reikėtų ten išlaikyti „Cadillac“, – sako ji. – Kai tokie prekės ženklai, kaip „Bentley“ [2016 metais pardavė 2676 automobilius] arba „Ferrari“ [3610 parduotų automobilių per 2016 metus] tave aplenkia, nėra ko džiūgauti.“

Ji pridūrė: „Labiau jau suprasčiau, jei būtų nuspręsta išlaikyti tokio tipo amerikietiškus automobilius, kaip „Corvette“ ir „Camaro“, bet ne „Cadillac“.

GM duomenimis, pernai Vakarų Europoje buvo parduota kiek daugiau nei 1800 „Corvette“ ir „Camaro“ automobilių.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Netikėta žinia: „Porsche“ pranešė apie pirmąjį sudegusį „Taycan“ (3)

„Porsche“ antradienį patvirtino, kad užfiksuotas pirmas atvejis, kai naujasis ir pirmasis...

„Škoda“ automobilių šeimą papildys pirmuoju kompanijos elektriniu visureigiu „Enyaq“

„Škoda“, „Volkswagen“ priklausanti dukterinė automobilių gamintoja, paskelbė apie savo...

„Volkswagen“ kuria naują įkrovos stotelę: galės stovėti bet kur, įkraudinės ypač didele galia (1)

Kuo toliau, tuo dažniau išgirsite skundų, kad elektromobilių įkrovimo stotelių jūsų mieste...

Ateityje važinėsime ne elektromobiliais – kinai sukūrė efektyvų vandenilio generatorių (5)

Ateitis priklauso švariai energetikai. Vėjo, saulės ir vandens energetikos parkai kartu su...

Įvertino, kokius automobilius lietuviai perka šiemet: kas šeštas taršos mokesčio išvengtų (73)

Pasigirdusi žinia, kad vienkartinis registracijos mokestis virs kasmetiniu taršos mokesčiu ,...

Top naujienos

Specialistė papasakojo apie permanentinio makiažo tragedijas: viena medžiaga net gali sukelti vėžį (36)

Stovėdamas parduotuvėje nevalingai užsižiopsai į greta stovinčios moters veidą. Iš pradžių...

Kelionė su deportuojamu lietuviu – kaip siaubo trileris: kai kurie keleiviai net atsisakė skristi (119)

Keliaujant lėktuvu bendrakeleivių nepasirinksi ir vidury kelio neišlipsi, todėl orlaivyje...

Po konflikto namuose Agnė Zuokienė dalijasi keistais prisiminimais (421)

Antradienį į Agnės ir Artūro Zuokų namus vyko policija dėl buitinio smurto atvejo....

Gentvilas apie Bako pateiktą informaciją: situacija atrodo nuodinga kai kurių saugumo institucijų atžvilgiu (33)

Buvęs Seimo nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininkas Vytautas Bakas pateikė naujos...

Šiluma nesitrauks – termometrų stulpeliai kils iki 7 laipsnių (12)

Naktį kritulius į daugelį šalies rajonų atnešę debesys pirmoje dienos pusėje dar išsilaikys...

Čempionų lyga: smūgis Mourinho pragmatizmui ir Italijoje suvarpytas „Valencia“ vartų tinklas (2)

UEFA Čempionų lygos aštuntfinalį sėkmingai pradėjo „Leipzig“, Anglijoje 1:0 įveikęs...

Aurimas Kuckailis

Apie vyrų gyvenimo prasmę: paskutinį dvidešimtmetį su vyrais – kažkas negerai (17)

„Šiuolaikinėje šeimoje moterys yra stiprios. Vyrai sako, kad jos turi tapti silpnesnės,...

Feisbuke plinta #metoo liudijimai apie garsų fotografą: dalijamasi šokiruojančia patirtimi „Delfi“ prabilo dar viena galimai nukentėjusioji (316)

Pastarąsias dienas socialiniuose tinkluose netyla tema, kurioje šmėžuoja fotografo Iridijaus...

Prasta idėja: pasaulio čempionato dalyves išgąsdino už šaudyklos pasirodęs „mirtininkas“ (15)

Italijoje vykstančiose planetos pirmenybėse dalyvaujančios Norvegijos biatlono rinktinės atstovai...

Marija Serbintaitė. Kodėl „boba su kiaušais“ – visai ne komplimentas (27)

Tu gali būti bet kuo! Kiek kartų tai sakome savo mergaitėms? Sakysi dažnai, gerai, džiaugiuosi....

|Maža didelių žinių kaina