General Motors“ (GM) pranešė, kad po 2,3 mlrd. (apytikriai 2,17 mlrd. EUR) vertės sandorio, kai bendrovei „PSA Group“ parduos „Opel/Vauxhall“, įgyvendinimo išliks nišine bendrove Europoje.
"Cadillac Escala"
© Jurgis Paplaitis

Pasak GM vadovės Mary Barra, automobilių gamintoja planuoja ir toliau konkuruoti Europos „premium“ klasės automobilių rinkoje su „Chevrolet Camaro“ ir „Chevrolet Corvette“ sportiniais modeliais, taip pat su „Cadillac“ marke.

„Toks šiuo metu yra planas – tęsti gaminti šiuos modelius ir plėtoti prekės ženklus Europoje, – pasakė ji reporteriams ir analitikams per spaudos konferenciją. – Mes ir toliau auginsime „Cadillac“ prekės ženklą. Ir toliau labai disciplinuotai vykdysime šią veiklą.“

„Cadillac“ ištisą dešimtmetį mėgino Europoje konkuruoti su BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“. Trims Vokietijos milžinėms priklauso apie 85 proc. regiono „premium“ segmento rinkos. „Automotive News Data Center“ duomenimis, 2016 m. kiekviena jų regione pardavė nuo 820 tūkst. iki 840 tūkst. automobilių.

GM pranešė, kad 45 „Cadillac“ atstovybės Europoje – daugiausiai Vokietijoje ir Šveicarijoje – pernai pardavė tik 781 automobilį. Vis dėlto tai jau yra 33 proc. daugiau nei 2015 metais.

„Cadillac“ prezidentas Johanas de Nysschenas, pradėjęs vadovauti įmonei 2014 m. liepą, iš pradžių labai optimistiškai vertino prekės ženklo ekspansiją į Europą. Tačiau praėjus metams jis pareiškė, kad bendrovė atideda savo planus tolesnei perspektyvai – „po 2020 m.“

Pasak bendrovės atstovo Andrew Lipmano, „Cadillac“ ir toliau planuoja per ateinančius kelerius metus gerokai išplėsti savo atstovybių tinklą.

Iki šio dešimtmečio pabaigos prekės ženklas nori pasiekti 5 tūkstančių kasmetinių pardavimų Europoje ribą. Įskaitant ir „Chevrolet“ sportinius automobilius, kurie yra parduodami kai kuriose „Cadillac“ atstovybėse.

Vyriausioji automobilių vertinimo ir tyrimų bedrovės „Kelley Blue Book“ analitikė Rebecca Lindland abejoja, ar „Cadillac“ verta išlikti Europoje po to, kai GM pasitraukė iš masinės automobilių gamybos rinkos.

„Nematau priežasčių, kodėl reikėtų ten išlaikyti „Cadillac“, – sako ji. – Kai tokie prekės ženklai, kaip „Bentley“ [2016 metais pardavė 2676 automobilius] arba „Ferrari“ [3610 parduotų automobilių per 2016 metus] tave aplenkia, nėra ko džiūgauti.“

Ji pridūrė: „Labiau jau suprasčiau, jei būtų nuspręsta išlaikyti tokio tipo amerikietiškus automobilius, kaip „Corvette“ ir „Camaro“, bet ne „Cadillac“.

GM duomenimis, pernai Vakarų Europoje buvo parduota kiek daugiau nei 1800 „Corvette“ ir „Camaro“ automobilių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ vadovas nori artimesnio bendradarbiavimo su Kinija (2)

Vokietijos automobilių milžino „ Volkswagen “ generalinis direktorius vizito Šendžene metu...

ES perspėjimas: JAV muitas automobilių importui pažeis prekybos taisykles (9)

Bet koks Jungtinių Valstijų planas vienašališkai nustatyti muitus importuojamiems automobiliams...

Lazda smogė kitu galu: automobiliuose išpopuliarėjusi medžiaga kelia bjaurią problemą (41)

Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti...

JAV grasinant pritaikyti tarifus automobiliams, „Volkswagen“ perspėja dėl protekcionizmo (3)

Automobilių rinkos milžinas „ Volkswagen “ (VW) ketvirtadienį perspėjo dėl „vienpusiško...

Vokietijos greitkeliuose – savivaldžių automobilių bandymai (6)

Technologijų kompanija „ Continental “ plečia savivaldžių automobilių technologijų bandymus...

Top naujienos

Palangą užplūdo poilsiautojai: vasaros kurorto šventė žmones sukvietė į begalę pramogų (5)

Palangoje savaitgalį oficialiai paskelbus vasaros kurorto pradžią, čia sugužėjo begalė...

Atviras Justino Jankevičiaus interviu: šlovė baigsis ir vėl pardavinėsiu laikraščius sankryžoje (12)

Nors iš humoristo darbo galima užsidirbti, tai nėra profesija, LRT RADIJUI sako humoristas...

Lietuvą „brangakmeniu“ vadinantis Daviesas: daug NBA krepšininkų nesugebėtų žaisti Eurolygoje (55)

Vienu maloniausių šio sezono Lietuvos krepšinio gerbėjų atradimų tapęs Kauno „Žalgirio“...

Lietuvai stojant į turtingųjų klubą, išaiškėjo niūri statistika: „sublizgėjom“ antirekordais   (459)

Turtingųjų valstybių klubu pakrikštytoje Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijoje (...

Tokių kaip šis gydytojas Lietuvoje – vienetai: gyvybes gelbsti smegenų trombus ištraukdamas per kirkšnį (70)

Išeminio insulto metu smegenų arteriją užkišus trombui , pradeda žūti smegenų ląstelės....

Maudynių sezonas: kur geriau nekišti kojos? (17)

Nuo balandžio lepinanti saulė jau įšildė daugumą vandens telkinių, tačiau hidrometeorologai...

Deginti pinigus yra nelegalu, bet tai padarius nutiktų keistas dalykas (116)

Deginti pinigus yra neprotinga. Tačiau ar žinojote, kad pinigų deginimas gali būti filantropijos...

Festivalio „Sportas visiems“ visiems „Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija

Festivalio „Sportas visiems“ visiems „Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija....

Pikul žaidžia atviromis kortomis: apie santuokos užkulisius ir kitus galimus Jasaičio romanus su žinomomis moterimis (303)

Pastaruoju metu kone visa lietuva stebi skaudžią dviejų žmonių santykių dramą. Susipykę...

Paaiškino, kodėl stiuardesės laiko rankas už nugaros (11)

Žmogų visada traukė dangus. Galbūt dėl to stiuardesės ir pilotai kelia didesnį...