Šio pasmerktojo BMW istorija – unikali. 1998 m. gamybos automobilis buvo nupirktas Lietuvoje, viename Alytaus „garažiuke“ supjaustytas gabalais, suvirintas iš naujo ir kosmetiškai sutvarkytas taip, kad galėtų keliauti į mašinų turgų.

Vis dėlto vietoj to jis palydėtas į paskutinę kelionę, į netoli Miuncheno įsikūrusį ADAC tyrimų centrą, kur ir buvo sudaužytas pagal „Euro NCAP“ metodiką. Kam visa tai? Taip buvo bandomas iš kelių dalių suvirinto automobilio saugumas ir tikrinama, kas avarijos atveju laukia važiuojančiųjų tokiu automobiliu. Atsižvelgiant į tai, kad tokios mašinos – Lietuvos kelių kasdienybė, šio eksperimento rezultatai turėtų būti aktualūs daugumai šalies vairuotojų.

Šiuo metu ADAC specialistai ruošia ataskaitą ir vaizdo medžiagą apie eksperimentą. Apie BMW sudaužymo testo rezultatus skaitykite kituose projekto „Geležiniai spąstai“ straipsniuose.

Eksperimento iniciatorius – žurnalas „TopGear“, projekto partneriai – DELFI, bendrovė „Lietuvos draudimas“, Automobilių kelių direkcija, techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta“, FIA ir Lietuvos automobilininkų sąjunga (LAS).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (157)