aA
Prancūzijos „Bugatti“ prireikė remontui susigrąžinti du JAV parduotus prabangiuosius „Chiron“, mat, manoma, automobilių sėdynėse esančios šoninės saugos pagalvės gali neveikti. Tačiau ypatingus automobilius gaminanti bendrovė nereikalaus, kad „Chiron“ savininkai patys atvyktų į remonto dirbtuves. „Bugatti“ planas kur kas geresnis.
"Bugatti Chiron"
"Bugatti Chiron"
© Gamintojo archyvas

Nors tik du „Bugatti Chiron“ privalo būti remontuojami, jie sudaro 17 proc. visų JAV parduotų „Chiron“ (Prancūzijos bendrovė čia pardavė 12 automobilių). Dėl šios priežasties „Bugatti“ nori būti tikri, kad 3 mln. JAV dolerių kainuojančius hiperautomobilius įsigiję klientai nepasijus nelaimingi dėl to, kad automobiliams reikia remonto, teigia „The Drive“.

„Bugatti“ į JAV atskraidins inžinierių ir technikų komandą, kurią jie vadina „skraidančiais daktarais“. Jei reikėtų palyginimo, jų siūlomos paslaugos prilygsta 6 žvaigždučių viešbučiui. Kad „Bugatti“ klientams nereikėtų gaišti savo brangaus laiko, technikai pirmiausia patikrins, ar jų turimiems „Chiron“ išties reikia remonto. Paaiškėjus, kad remonto išvengti nepavyks, sėdynės bus išimtos iš automobilio ir į Molsemą, Prancūziją, tolesniems tyrimams ir remontui bus nuskraidintos specialiame mediniame konteineryje.

Terminas „skraidantys daktarai“ apibrėžia, kaip itin prabangių automobilių gamintojas žvelgia į savo nuosavybę. „Bugatti“ stengiasi užtikrinti, kad jų klientams nekiltų jokio galvos skausmo dėl įsigytų automobilių. Pavyzdžiui, dar nuo „Veyron“ laikų „Bugatti“ modeliuose įdiegtos telemetrijos sistemos tikrina įvairius automobilių parametrus. Kai gamintojo automatizuotos sistemos nustato, tarkime, kad vieno iš 450 „Veyron“ arba „Chiron“ padangų slėgis per žemas, vienas iš kompanijos „skraidančių daktarų“ nedelsiant susisiekia su klientu ir pasirūpina automobiliu.

Galima tik įsivaizduoti, kokią priežiūrą „Bugatti“ pasiūlys tiems, kas įsigys vieną iš jų būsimų, 5,9 mln. JAV dolerių kainuosiančių, hiperautomobilių „Divo“.

Beje, „Chiron“ remonto priežastimi prancūzai vadina saugos pagalvių tiekėjo „Key Safety Systems“ padarytą klaidą. Teigiama, kad „laikinas darbuotojas“ jų Rumunijoje esančioje gamykloje tinkamai nesumontavo apsaugos nuo karščio, turinčios apsaugoti sėdinčius automobilio sėdynėse nuo saugos pagalvių dujų generatoriaus.

Pirmą kartą „Bugatti“ šią problemą pastebėjo po to, kai aptiko nudegimų tikrindama, kaip skleidžiasi saugos pagalvės esant itin aukštai aplinkos temperatūrai. Teigiama, kad „Bugatti“ ėmėsi tikrinti ir gamykloje turimas saugos pagalves, kad išvengtų panašių problemų ateityje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Audi“ turi dar vieną naujieną – „Q5 Sportback“ visureigį

Elegantiškas ir praktiškas, progresyvus ir sportiškas – toks yra naujas „ Audi Q5...

Lietuvoje debiutuoja naujasis „Toyota Yaris“: sumažėjo, bet erdvės daugiau (5)

Naujasis ketvirtos kartos „ Toyota Yaris “ jau atvyko į „Toyota“ atstovybes Lietuvoje. Šis...

„Renault“ pristatė naują modelį – hibridinį visureigį „Arkana“ (1)

2021 metais Europos rinkoje pasirodys naujasis „ Renault Arkana“. Atletiškas bei dinamiškas...

Draudikai fiksuoja didžiausią pakaitinių automobilių poreikį per pusantrų metų (5)

Įvykus avarijai ir užpildžius eismo įvykio deklaraciją dažnam vairuotojui atrodo, kad problemos...

Palangoje pristatyti naujos kartos BMW 4 modeliai (4)

Pirmomis vasaros dienomis pristatytas naujasis „ BMW 4 Coupe“ jau atvyko į Lietuvą....

Top naujienos

Dešimtmečių senumo kariniame ginče vėl liejasi kraujas – artimiausios savaitės bus lemtingos (121)

Viena seniausių pasaulio konfliktų, Kalnų Karabache vėl įsiplieskęs kruvinas teritorinis ginčas...

„Puota maro metu“: per karantiną ministerijų valdininkų atlyginimai kilo tūkstančiais (283)

Kol šimtai tūkstančių dirbančiųjų šalyje per 3 karantino mėnesius buvo išleisti į prastovas...

Koronavirusas Lietuvoje: židiniuose fiksuota mažiau nei pusė atvejų, sudėtinga situacija Šiaulių ir Radviliškio ligoninėse per parą - 105 koronaviruso atvejai ir 1 mirtis (174)

Praėjusią parą Lietuvoje patvirtinti 105 nauji koronaviruso atvejai ir 1 mirtis. Tai LRT radijui...

Baltarusijos programišiai įsilaužė į valstybinę televiziją: mes parodysime tiesą (110)

Vakarinė Baltarusijos valstybinių televizijos kanalų „Belarus 1“ ir ONT transliacija internete...

Kęstutis Girnius. Kokia valdančioji koalicija būtų Nausėdai parankiausia? (59)

Prezidentas Gitanas Nausėda yra nedviprasmiškai pareiškęs, kad jis aktyviai dalyvaus naujos...

Vitas Vasiliauskas: skolos lygis bus didžiausias Lietuvos istorijoje papildyta (359)

Naujausi rodikliai patvirtina, kad pagrindiniai ekonomikos sektoriai – pramonė, prekyba, eksportas...

Veryga dėl antrosios bangos turi pakenčiamą ir daug prastesnį ligos plitimo scenarijus rekordų bus ir daugiau, apribojimai gali laukti maitinimo įstaigų (332)

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga pirmadienio rytą interviu Delfi sakė bijantis...

Edita Rouge | D+ nariams

Už patyčias mokykloje yra atsakinga šeima. Mokytojo vaidmuo čia antraeilis

Patyčių mokyklose problema yra sprendžiama, tačiau neišspręsta. Šeimos, kurių vaikai mokykloje...

|Maža didelių žinių kaina