aA
Aštresnių linijų, tikslesnis ir efektyvesnis. Naujasis „Opel Insignia GSi“ sportinis sedanas skirtas tiems, kas ieško išskirtinumo, rašoma gamintojų pranešime žiniasklaidai. Dinamiška važiuoklė, visų varomųjų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą su kelio danga, suteikia saugumą, ir malonumą vairuoti. Nauja 8 laipsnių automatinė transmisija gali būti valdoma svirtele ant vairo – kaip lenktyniniame automobilyje, todėl vairavimas gali tapti itin dinamiškas.
"Opel Insignia GSi"
"Opel Insignia GSi"
© Gamintojo archyvas

Tipiškas naujos kartos „Insignia“ derinys yra nedidelis automobilio svoris, žemas svorio centras ir 2,0 l variklis su turbina. Visa tai užtikrina gerą automobilio galios ir svorio santykį. Šios automobilio savybės nusipelno ir atitinkamo eksterjero įvaizdžio. Didelės chromuotos oro įsiurbimo angos priekyje ir tikslios formos galinis oro aptakas užtikrina galinės dalies prispaudimą prie kelio. Odinės sportinės sėdynės (specialiai sukurtos „GSi“), oda aptrauktas sportinis vairas ir aliuminio pedalai – papildomi sportinio automobilio elementai.

„Naujas „Insignia GSi“ vienu Niurburgringo lenktynių trasos ratu pralenkė žymiai galingesnę ankstesnės kartos „Insignia OPC“, – po automobilio bandymų pripažino Volkeris Strycekas, „Cars & Motorsport“ vadovas. Viena to priežasčių tai, jog naujasis modelis net 160 kg lengvesnis nei „Insignia OPC 2,8 V6 Turbo“.

Paskutinieji akcentai sportiniam „Insignia GSi“ sutiekti būtent legendinėje Niurburgringo trasoje. Aifelio kalnų keliais, Vokietijoje „Opel“ bando savo naujuosius automobilius. „Opel“ inžinieriai „GSi“ sukonstravo naują važiuoklę Niurburgringo trasoje, kurią tris kart „Formulės-1“ čempionu tapęs legendinis lenktynininkas Jackie Stewartas apibūdina kaip „Žaliasis pragaras“.

Sumontuotos trumpesnės spyruoklės, todėl „GSi“ žemesnis 10 mm, specialūs sportiniai amortizatoriai visiškai sumažina kėbulo pasvirimus posūkiuose. Naujame modelyje pritaikyti galinga 4 stūmoklių „Brembo“ stabdžių sistema (345 mm skersmens stabdžių diskai), o vairo sistema taip pat pritaikyta atitinkamai. „Insignia GSi“ kaip standartinė įranga montuojama mechatroninė „Flex Ride“ važiuoklė. Ji užtikrina optimalų ir suderintą važiavimą; pritaiko amortizatorių darbą, o valdymo blokas sureguliuoja akceleratoriaus pedalą ir 8 laipsnių automatinės transmisijos pavarų perjungimo momentą.

"Opel Insignia GSi"
"Opel Insignia GSi"
© Gamintojo archyvas

Vairuotojas gali rinktis „Standartinį“, „Kelionės“ ir „Sportinį“ važiavimo režimus. Priklausomai koks režimas pasirinktas, pritaikomas vairo ir kitų sistemų darbas. Išskirtinai „GSi“ turi ir „Varžybų“ režimą, kurį pasirinkti galima du kart spustelėjus „ESP“ mygtuką ir mėgautis dar didesne trauka.

Sportinė važiuoklė ir „Michelin Pilot Sport 4“ padangos „apautos“ ant 20 colių ratlankių užtikrina gerą sukibimą su kelio danga. Visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija montuojama visuose modeliuose ir tai yra unikalu šiame segmente.

Tradicinį galinį diferencialą pakeitė daugiadiskė sankaba, kuri užtikrina tikslesnį galios perdavimą kiekvienam ratui atskirai, priklausomai nuo esamų kelio sąlygų. „GSi“ puikiai susitvarko net ir pradėjus slysti priekiniams ratams.

Sportiniame sedane montuojami efektyvūs ir našūs benzininiai varikliai su turbina. Galingas 2,0 l 191 kW/260 AG agregatas su turbina išvysto 400 Nm sukimo momentą (degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 11,2 l/100 km, užmiestyje 7,1 l/100 km, vidutinės 8,6 l/100 km; 197 g/km CO2). Keturių cilindrų variklis „poruojamas“ su nauja 8 laipsnių automatine transmisija. Pavaras vairuotojas gali perjungti ir svirtelės pagalba ant vairo. Nors paravos perjungiamos automatiškai, vairuotojas važiuojant „Standartiniu“ ar „Sportiniu“ režimu, gali pasirinkti pavarų perjungimo momentą. Be galingo 2,0 l benzininio variklio su turbina, bus galima rinkti ir dyzelinį motorą.

Šiame „Opel“ montuojamos sportinės sėdynės, kurios užtikrina sėdėjimo stabilumą posūkiuose ir komfortą ilgose kelionėse. Kaip ir „Insignia Grand Sport“ modelyje, jos turi ventiliavimo, šildymo, masažo funkcijas bei reguliuojamas šonines atramas. Aukštas sėdynės atlošas turi galvos atramą, o saugos diržai idealiai priglunda peties lygyje. Galima rinktis iš dviejų odos apdailos derinių; kiekviena jų turi dekoratyvias „GSi“ emblemas. Logotipas puošia ir automobilio galą, kur sportišką išvaizdą pabrėžia oro aptakas, kurio dėka automobilis dar geriau priglunda prie kelio.

Du dujų išmetimo vamzdžiai su chromo spalvos antgaliais, o apačios apdaila, primenanti oro angas, taip pat chromuota. Chromo spalvos oro padavimo angos yra ir šalia priekinių ratų arkų. Fanai taip pat įvertins ir išskirtinį interjerą: plokščią žemiau įmontuotą oda aptrauką vairą, aliuminio pedalus, juodą lubų apdailą – štai toks yra sportinio sedano stilius.

„Insignia GSi“ pratęs ilgas „Opel“ tradicijas kuriant sportinius „GSI“ automobilius. Pirmieji modeliai – „Manta GSi“ ir „Kadett GSi“ (115 AG nuo 1,8 l) pasirodė 1984 metais. Po ketverių metų pasirodė „2,0 l DOHC“ 16 vožtuvų variklis, kuris buvo montuojamas į 2,0 l 150 AG „Kadett 2.0 GSi 16V“. Šį variklį gavo ir „Astra“, o 1993 m. buvo montuojamas alternatyvus 1,8 l 125 AG motoras „Astra GSi“ modelyje. Skirtingų kartų „Corsa“ taip pat turėjo „GSi“ versiją, pradedant nuo 100 AG „Corsa A“ (1988 m.), tapęs klasika. Tokių „Corsa“ asortimentą užbaigia 2012 m. rugpjūtį pasirodęs „Corsa D“.

Dabar naujas „Insignia GSi“ debiutuos tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte (rugsėjo 14-24 dienomis), o užsakymai bus galimi nuo spalio vidurio.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Regitra“ mažins norinčių užregistruoti automobilius eiles: keičia darbo tvarką (9)

Nuo 2021 m. gegužės 28 d. „Regitroje“ keičiama klientų aptarnavimo tvarka – nuo šiol...

Įvertino naują automobilių registravimo tvarką „Regitroje“: žalą patiria dirbantys sąžiningai, o atsakingų – nėra (61)

Žinių radijo laidoje „Ekonomika“ šiandien naująją automobilių apskaitos tvarką,...

„Toyota“ paskelbė pasaulinius finansinius rezultatus ir patvirtino įsipareigojimą pasiekti nulinę CO₂ emisiją (3)

„Toyota Motor Corporation“ (TMC) pranešė apie finansinius rezultatus kovo 31-ąją, kai baigėsi...

Pristatytas naujasis septynvietis „Tiguan Allspace“ (4)

2020-aisiais pristatytas atnaujintas „Volkswagen“ bestseleris Tiguan“ pagaliau sulaukė ir...

Lietuvoje jau galima užsisakyti elektrinį „Audi Q4 e-tron“ – SUV iš ateities (6)

Itin erdvus salonas, progresyvūs valdymo, ekranų ir pagalbinių sistemų sprendimai, virtualų ir...

Top naujienos

Mirusios medikės kolegės – apie konflikto pradžią Šiaulių ligoninėje: buvo renkama medžiaga jos žlugdymui (217)

Nusižudžiusios jaunos Šiaulių medikės kolegės ją prisimena geriausiais žodžiais. Tai buvo...

Dailius Dargis | D+

Pasipylė lietuvių užsakymai prabangiems automobiliams: „Porsche“ jau nebėra tik turčiams skirta transporto priemonė

Atrodo, kad lietuviams vis dar itin svarbu, su kokia žvilgančia transporto priemone jie išrieda į...

Prezidentinę vilą „Auska“ jau valdo Palanga: tai, ką joje rado, privertė kreiptis į prokuratūrą Turto bankas: perdavimo metu turto dar netrūko (137)

Prezidentine vadinama vila „ Auska “ perduota Palangos savivaldybei, tačiau perdavimas virto...

Aiškėja daugiau nelaimės Kaune detalių: traukinio partrenkta moteris buvo Kauno klininkų rezidentė papildyta ligoninės komentaru (42)

Balandžio 30 d. apie 20 val. vakaro Kaune traukinys partrenkė ir sunkiai sužalojo moterį. Medikai...

Nausėda dviprasmiškai pasisakė apie Moldovos eurovizinę dainą, kurią sukūrė Lietuvos juodajame sąraše esantis Kirkorovas

Prezidentas Gitanas Nausėda, darbo vizitu viešėdamas Moldovoje, teigė, kad lietuviai visada...

„Regitra“ mažins norinčių užregistruoti automobilius eiles: keičia darbo tvarką (9)

Nuo 2021 m. gegužės 28 d. „Regitroje“ keičiama klientų aptarnavimo tvarka – nuo šiol...

Daugiau detalių apie pabėgusius kalinius iš Pravieniškių: prižiūrėtojai matė pabėgimą, bet negalėjo panaudoti ginklų įvardija kaip pavojingus (108)

Penktadienio naktį, apie 2 val., iš Pravieniškių pataisos namų sprunkančius kalinius...

Tiesioginė transliacija / Tiesiogiai: dėl saugumo užtikrinimo „Šeimos gynimo maršo 2021“ metu (5)

Šiandien (gegužės 14 d.) 14 val. kviečiame į trumpąją spaudos konferenciją dėl pasirengimo ir...

Ekspertė: Rusija žengia precedento neturintį žingsnį, rado sąjungininką Putino tikslams vykdyti (13)

Kai Michailas Petrovas socialiniame tinkle „ TikTok “ pradėjo po truputį aiškinti, kaip reikia...