Jo teigimu, tokia praktika paplitusi visoje Europoje, o didžiausioje regiono rinkoje Vokietijoje šiemet tokie „pardavimai sau“ sudaro apie trečdalį bendros rinkos. Po to atstovai pardavinėja šias mašinas kaip naudotas ir su didele nuolaida.

„Tai labai agresyvi aplinka, ir kol prie situacijos neprisitaikys paklausa arba gamyba, tol niekas nesikeis, – Paryžiaus automobilių parodoje sakė R. de Waardas. – Reikia susitaikyti su tokia pramonės realybe“.

Jis pabrėžė, kad „Ford“ bando apriboti šį procesą ir siekia apsaugoti pelno maržas.

Žvelgiant į Lietuvos rinką, „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, pernai šalyje buvo reeksportuoti 2 209 automobiliai arba 15 proc. 2011 m. bendros registravimo apimties. Kalbant apie 2010 m. registravimą, reeksportas siekė 1 492 vnt. (17 proc.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)