aA
„Renault“ Frankfurte demonstruoja „Frendzy“ koncepciją ir pristato ją kaip praktišką transporto priemonę, kuri gali tarnauti tiek darbui, tiek šeimos poreikiams.
Renault Frendzy
© Gamintojo nuotr.

„Frendzy“ – tai ketvirtasis žingsnis mūsų naujojo dizaino strategijoje, kurią pirmiausia iliustravo „Renault DeZir“. „Frendzy“ yra originalus ir novatoriškas automobilis, nukeliantis mus į itin svarbią sritį „Renault“ kompanijai – lengvųjų komercinių automobilių pasaulį“, – sakė „Renault“ dizaino vadovas Laurensas Van Den Ackeris.

4 metrų ilgio „Renault Frendzy“ išsiskiria tuo, kad keleivio pusėje nėra centrinio statramsčio, tik vienos įprastos durys ir vienos stumdomos šoninės durys su 37 colių plačiaekraniu monitoriumi. Tai – darbo pasaulis. Vairuotojo pusėje esančios iš centro į išorę atsidarančios durys simbolizuoja šeimos pasaulį.

„Asimetrinio kėbulo dizaino koncepcija buvo logiškiausias kelias išreikšti dvigubą transporto priemonės vaidmenį, – sakė eksterjero dizaineris Deyan Denkov. – Nuo pat pradžių norėjau atsiriboti nuo tradicinio komercinių automobilių formato ir tokiu būdu parodyti, jog tokio tipo automobilis gali taip pat būti emocionalesnis, dinamiškesnis ir patrauklesnis. Mane įkvėpė įvairūs dalykai – pavyzdžiui, neįprastos formos orlaiviai „Airbus Beluga“ ir „Antonov 224“.

Darbo dienomis „Frendzy“ yra automobilis, prisitaikantis prie verslo vartotojo poreikių. Atėjus savaitgaliui automobilis transformuojasi į šeimos transporto priemonę su patogia sėdyne keleiviui ir didele suolelio tipo sėdyne gale. Vaikai gali žiūrėti filmą arba žaisti žaidimus lietimui jautriame ekrane, kuris „iščiuožia“ iš vairuotojo sėdynės nugarėlės. Jie netgi gali piešti ant specialios plokštės, integruotos slankiose duryse.

Vairuotojas taip pat gali pritaikyti automobilį prie savo poreikių. „Darbo“ režime galinio vaizdo veidrodėliai yra vertikalioje padėtyje, o interjero apšvietimas yra žalios spalvos; „šeimos“ režime veidrodėliai pasukami į horizontalią padėtį, o interjerą užlieja spinduliuojanti oranžinė aplinka. Spalvotos šviesos priekiniuose ir užpakaliniuose žibintuose informuoja, kokiu režimu dirba automobilis.

Kalbant apie praktinę automobilio pusę, reikia paminėti iš audinio pagamintą stogą, kuris prisitaiko prie didelių krovinių formos, o magnetiniai fiksavimo įrenginiai leidžia pritvirtinti krovinį prie grindų. Modulinės daiktų laikymo sistemos – praktiška papildoma vertė verslo klientams. Vientisa užpakalinė sėdynė yra sujungta su grindimis, o priekinę sėdynę galima sulenkti, norint atlaisvinti erdvę.

Interjero dizainerė Ana Zadnik: „Automobilio interjeras atspindi jo dvilypumą: viena vertus, jis gali pasiūlyti talpią, neužgriozdintą erdvę kroviniams, kita vertus – smagią ir interaktyvią erdvę, kurioje gali tilpti keturi žmonės.“

„Frendzy“ yra varomas tokia pat elektrine sistema kaip ir „Kangoo Z.E.“, nors įkrovimo lizdas, įrengtas už „Renault“ logotipo automobilio priekyje, – identiškas „ZOE Preview“. Koncepcinio „Frendzy“ elektros motoro galia yra 60 AG, maksimalus greitis yra 130 km/val.

Gamintojai kol kas neskelbia, ar „Frendzy“ taps serijiniu modeliu. Neoficialiomis žiniomis, pagal šią koncepciją bus kuriamas naujasis „Kangoo“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Snygis baigėsi, vairuotojų problemos ne – automobiliu geriau niekur nevažiuoti (170)

Vilniaus vairuotojams prieššventinė savaitė, panašu, taps rimtu išbandymu nervams. Antradienį...

Seimas pasakė „ne“ privalomiems alkoblokams nuomojamuose automobiliuose (5)

Seimas antradienį nepritarė siūlymui nuomojamuose automobiliuose privalomai įrengti vadinamuosius...

ES nurodė – naujų automobilių tarša turės mažėti daugiau nei trečdaliu

Nauji automobiliai Europos Sąjungoje 2030 metais anglies dioksido į aplinką galės išmesti 37,5...

Kas parodo, kad žieminės padangos tiks lietuviškiems keliams (10)

Vairuotojus užklupusi žiema geriausiai parodo, kurie automobiliai yra „apauti“ kokybiškomis...

Kaunas siūlo įteisinti policijos ir vairuotojų išpeiktą naujovišką gatvių ženklinimą (173)

Kauno gatvėse išpiešti rombai sukėlė tikrą diskusijų audrą – vieni palaikė Kauno...

Top naujienos

Šnipinėjimo byla: Algirdas Paleckis sulaikytas ne vienas, tyrimas susijęs su politinėmis partijomis (699)

Trečiadienio rytą viešumą pasiekė žinia, jog tiriant šnipinėjimo bylą suimtas buvęs...

Įkalintas vilnietis prabilo apie protu sunkiai suvokiamą patirtį: buvau verčiamas miegoti su pareigūnėmis (320)

Ar gali būti, kad kalėjimų sistemos pareigūnai, siekdami sukompromituoti įkalinimo įstaigose...

DELFI tyrimas. Rusijos dujotiekį „Nord Stream 2“ peikianti Lietuva pati atveria duris jo rėmėjams (72)

Svarbius energetikos projektus Lietuvoje vykdanti Suomijos „ Fortum “, netiesiogiai prisideda prie...

Skvernelis: svetimos žvalgybos aktyviai ieško būdų paveikti Lietuvos vidaus politiką (78)

Po trečiadienį Generalinėje prokuratūroje paskelbtos informacijos apie Lietuvoje vykdytą...

Karpos – nusilpusio imuniteto ženklas: jų atsikratysite keliais paprastais būdais (2)

Karpos – ne tik estetinę, bet ir medicininę reikšmę turintys odos dariniai, LRT TELEVIZIJOS...

Naujausios Lietuvos banko prognozės: kas laukia 2019 metais (52)

Įvertinęs pasaulines ir šalies ekonomikos tendencijas Lietuvos bankas mažina šių metų ūkio...

Gyvai / DELFI TV Gyvai: Dakaro linksmuoliai Žala ir Jurgelėnas

Tiesioginėje DELFI konferencijoje – „Agrorodeo“ komandos lenktynininkai Vaidotas Žala ir...

Grėsmė Gedimino kalnui lieka, Karbauskis siūlo skubiai šaukti Vyriausybės posėdį (62)

Per trejus metus Gedimino kalnui Vilniuje tvarkyti išleista 6,5 mln. eurų, sutvarkytas vienas...

„Žalgirį“ gerai pažįstantis latvis jaučia – tai proga nutraukti „Daruššafaka“ nesėkmių ruožą specialiai DELFI iš Stambulo (7)

Žanis Peineris – bene geriausiai Lietuvos krepšinio gerbėjams pažįstamas Stambulo „...

Rado būdą, kaip privilioti geriausius srities darbuotojus (8)

Tradicinius įmonių biurus vis dažniau keičia bendradarbystės erdvės, kurių Lietuvoje daugiau...