„Frendzy“ – tai ketvirtasis žingsnis mūsų naujojo dizaino strategijoje, kurią pirmiausia iliustravo „Renault DeZir“. „Frendzy“ yra originalus ir novatoriškas automobilis, nukeliantis mus į itin svarbią sritį „Renault“ kompanijai – lengvųjų komercinių automobilių pasaulį“, – sakė „Renault“ dizaino vadovas Laurensas Van Den Ackeris.

4 metrų ilgio „Renault Frendzy“ išsiskiria tuo, kad keleivio pusėje nėra centrinio statramsčio, tik vienos įprastos durys ir vienos stumdomos šoninės durys su 37 colių plačiaekraniu monitoriumi. Tai – darbo pasaulis. Vairuotojo pusėje esančios iš centro į išorę atsidarančios durys simbolizuoja šeimos pasaulį.

„Asimetrinio kėbulo dizaino koncepcija buvo logiškiausias kelias išreikšti dvigubą transporto priemonės vaidmenį, – sakė eksterjero dizaineris Deyan Denkov. – Nuo pat pradžių norėjau atsiriboti nuo tradicinio komercinių automobilių formato ir tokiu būdu parodyti, jog tokio tipo automobilis gali taip pat būti emocionalesnis, dinamiškesnis ir patrauklesnis. Mane įkvėpė įvairūs dalykai – pavyzdžiui, neįprastos formos orlaiviai „Airbus Beluga“ ir „Antonov 224“.

Darbo dienomis „Frendzy“ yra automobilis, prisitaikantis prie verslo vartotojo poreikių. Atėjus savaitgaliui automobilis transformuojasi į šeimos transporto priemonę su patogia sėdyne keleiviui ir didele suolelio tipo sėdyne gale. Vaikai gali žiūrėti filmą arba žaisti žaidimus lietimui jautriame ekrane, kuris „iščiuožia“ iš vairuotojo sėdynės nugarėlės. Jie netgi gali piešti ant specialios plokštės, integruotos slankiose duryse.

Vairuotojas taip pat gali pritaikyti automobilį prie savo poreikių. „Darbo“ režime galinio vaizdo veidrodėliai yra vertikalioje padėtyje, o interjero apšvietimas yra žalios spalvos; „šeimos“ režime veidrodėliai pasukami į horizontalią padėtį, o interjerą užlieja spinduliuojanti oranžinė aplinka. Spalvotos šviesos priekiniuose ir užpakaliniuose žibintuose informuoja, kokiu režimu dirba automobilis.

Kalbant apie praktinę automobilio pusę, reikia paminėti iš audinio pagamintą stogą, kuris prisitaiko prie didelių krovinių formos, o magnetiniai fiksavimo įrenginiai leidžia pritvirtinti krovinį prie grindų. Modulinės daiktų laikymo sistemos – praktiška papildoma vertė verslo klientams. Vientisa užpakalinė sėdynė yra sujungta su grindimis, o priekinę sėdynę galima sulenkti, norint atlaisvinti erdvę.

Interjero dizainerė Ana Zadnik: „Automobilio interjeras atspindi jo dvilypumą: viena vertus, jis gali pasiūlyti talpią, neužgriozdintą erdvę kroviniams, kita vertus – smagią ir interaktyvią erdvę, kurioje gali tilpti keturi žmonės.“

„Frendzy“ yra varomas tokia pat elektrine sistema kaip ir „Kangoo Z.E.“, nors įkrovimo lizdas, įrengtas už „Renault“ logotipo automobilio priekyje, – identiškas „ZOE Preview“. Koncepcinio „Frendzy“ elektros motoro galia yra 60 AG, maksimalus greitis yra 130 km/val.

Gamintojai kol kas neskelbia, ar „Frendzy“ taps serijiniu modeliu. Neoficialiomis žiniomis, pagal šią koncepciją bus kuriamas naujasis „Kangoo“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją