Pernai „Ford“ Europoje pardavė 139000 visais ratais varomų automobilių. Net aštuonios iš septyniolikos gaminamų „Ford“ modelių šeimų nuo šiol turės tokias versijas, kai 2012 metais visais ratais varomas versijas turėjo vos 3 modeliai.
"Ford Focus RS"
© Gamintojo nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, siekdama įgyvendinti ambicingus planus, keturis varančiuosius ratus gamintoja siūlys miesto visureigiams „Edge“ ir „Kuga, pikapui „Ranger“, vienatūriams „Galaxy“ ir S-MAX, vidutinės klasės „Mondeo“, prabangiai linijai „Vignale“, komerciniam automobiliui „Transit“ ir naujajam labai karštam hečbekui „Focus RS“.

„Ford“ taip pat planuoja šiemet Europoje parduoti 200 tūkst. miesto visureigių – tris kartus daugiau nei pardavė 2013 metais.

Koncerno garbę šioje klasėje gins trys atstovai: kompaktiškasis „EcoSport“, vidutinės klasės „Kuga“ ir aukštesnės vidutinės klasės „Edge“. Neseniai atnaujintas „EcoSport“ šiemet jau bus komplektuojamas ir su daugybės apdovanojimų nusipelniusiu vieno litro darbinio tūrio trijų cilindrų turbininiu varikliu, generuojančiu 140 AG.

Tuo tarpu „Kuga“ šiemet praturtės naujos kartos „Ford“ balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC2.

Automobilių rinkos analizės centras IHS prognozuoja, kad „Ford“ dalis Europos lengvųjų automobilių rinkoje padidės nuo 20 proc. 2014-aisiais, iki 27 proc. 2020 metais.

„Ford“ šiandien gali pasiūlyti net kelias išmanias visų ratų varymo sistemas, pritaikytas konkretiems modeliams ir tokiu būdu pasotinti nuolat augantį pirkėjų apetitą miesto visureigiams ir automobiliams su visais varančiaisiais ratais. Per trejus ateinančius metus mes ketiname pristatyti net 5 naujus tokių automobilių modelius“, – sakė „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.

Vienas įdomiausių ir labiausiai laukiamų automobilių šiemet – „Ford Performance“ padalinio sukurtas „Ford Focus RS“. 350 AG galios hečbekui „Ford“ sportinio padalinio inžinieriai sukūrė unikalią visų varančių ratų sistemą „Ford Performance All Wheel Drive“ su traukos paskirstymo sistema „Dynamic Torque Vectoring“.

Abu galiniai ratai turi elektronikos valdomą sankabų paketą, reguliuojantį traukos paskirstymą ašims ir kiekvienam ratui atskirai. Priklausomai nuo važiavimo sąlygų, automobilis gali būti varomas visais ratais po lygiai, galiniais ratais, ar vienu galiniu ratu. Traukos paskirstymą užtikrina sistemos procesorius, per vieną sekundę apdorojantis 100 skirtingų jutiklių siunčiamą informaciją ir paskirstantis galią sankabų sistemos ir priekyje esančio reduktoriaus pagalba. Pavyzdžiui, atliekant kairįjį posūkį 70 proc. traukos atitektų galinei ašiai, tačiau kairysis galins ratas gautų vos 10 proc. – 90 proc. galinei ašiai perduodamos traukos atitektų išorinėje posūkio dalyje esančiam dešiniajam ratui.

„Tai yra proveržis kuriant tokias sistemas. Tai sistema, kuri leidžia pasiekti naujas ribas įveikiant posūkius ir valdant automobilį. Galima sakyti, kad mes tiesiog suplėšėme taisykles, kurios bylojo, kad visais ratais varomas hečbekas negali būti smagus vairuojant. „Focus RS“ jus ir nustebins, ir apdovanos naujais potyriais“, – pažymėjo „Global Ford Performance“ padalinio direktorius Dave‘as Pericakas.

Vienatūriams, miesto visureigiams ir „Mondeo“ „Ford“ pritaikė kiek kitokią sistemą – „Ford Intelligent All Wheel Drive“. Sistema nejuntamai keičia traukos perdavimo proporcijas priekinei ir galinei ašiai, reaguodama į važiavimo sąlygas. Nors įprastu važiavimo režimu šie automobiliai yra varomi priekinių ratų, elektromagnetinė sankaba gali per 20 milisekundžių įjungti galinę ašį ir paskirstyti trauką po lygiai abiem ašims arba, jei to reikia, 100 proc. traukos perduoti galiniams ratams.

Šiek tiek kitokia „Intelligent All Wheel Drive“ diegiama į komercinį „Ford Transit“. Čia daugiausia dėmesio skiriama degalų taupymui, todėl didžiąją laiko dalį sistema daugiausia darbo duoda galinei ašiai. Tiesa, vairuotojas pats gali įjungti nuolatinę keturių ratų pavarą jei važiavimo sąlygos atrodo tam tinkamos.

Ford Ranger“ paprastai važiuoja sudėtingiausiais maršrutais, todėl šiame pikape galima įjungti nuolat veikiančią keturių varančiųjų ratų sistemą važiuojant iki 120 km/h greičiu, pavarų dėžė turi pažeminto laipsnio pavarą, taip pat galima blokuoti galinį diferencialą. „Ranger“ taip pat turi nusileidimo nuo šlaito sistemą .

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Panevėžio karas su vilkikais: vieni draudimų nepaiso, kiti šaiposi, kad asfaltą gadina ir aukštakulniai

Nors dėl ekstremalių oro sąlygų ir vykdomų gatvių remonto darbų Panevėžio savivaldybė iki...

Kaip ir kodėl „Volkswagen“ reklamoje atsirado „Chevrolet“?

Ar kada nors matėte automobilių reklama, kurioje vienas gamintojas reklamuotų kito gamintojo...

Policija tapo draudimo kainų įkaite: nebeįperka „Kasko“, automobilius remontuos pati (436)

Kelis kartus išaugę automobilių draudimo įkainiai galvos skausmu tapo ne tik eiliniams Lietuvos...

Naudotų automobilių rinka auga: į Lietuvą vežami 11 metų amžiaus dyzeliai (9)

Bendrovė „ AutoTyrimai “, išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus duomenis, nutatė, kad liepą...

Porelė prarado tris „Lexus“, mat vagys pasinaudojo viena „protinga“ automobilio sistema (7)

Anksčiau nuvaryti automobilį būdavo labai lengva. Tačiau po to atsirado šiuolaikinės...

Top naujienos

Nuo kitų metų pradžios gausite didesnį atlyginimą? Neskubėkite džiaugtis – piniginę paplonins papildomos sąlygos* (33)

Nuo kitų metų pradžios gausime didesnius atlyginimus – tokia džiugi žinia sklandė viešojoje...

Vilniaus stoties rajonas pasikeis neatpažįstamai (11)

Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo teritorijos, esančios tarp Panerių, Geležinkelio, Stoties...

Po smūgio Karbauskiui – „valstiečių“ kirtis konservatoriams: minimos Langaičio, Kernagio ir Navickienės pavardės išlindo ir nauji LVŽS „skeletai“ (978)

Po to, kai Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) ištyrė ir nustatė, kad rinkimų kampanijos metu...

Uždariusi paskutinį savo fabriką, „Crocs“ niekur nedingsta (2)

Žiniasklaidoje pasirodę straipsniai, kad prekių ženklas „Crocs“ uždaro paskutinį fabriką...

Pravieniškių audite – skandalinga informacija apie nuteistųjų gyvenimą žiemą (142)

Staiga kone perpus išaugusios komunalinio ūkio išlaikymo išlaidos, direktoriaus pavaduotojo...

Tarptautinę šlovę pelniusi Mirga Gražinytė-Tyla: žmogaus prievolė sugalvoti savo būdą ištrūkti iš žiurkėno ratelio (3)

Su Mirga matėmės Londone prieš jos koncertą Karališkojoje Alberto salėje. Turėjome ketvirtį...

Miestelis prie trijų valstybių sienų: žmonės čia plūsta prie dar vieno kryžių kalno (26)

Pačiame Lietuvos kamputyje, visai šalia sienos su Kaliningradu, įsikūręs mažas miestelis su...

Piniginių tuštėjimo metas (32)

Įpusėjus rugpjūčiui daugeliui tėvų tenka plačiau atverti po atostogų ir taip suplonėjusias...

Dėl galimo salmoneliozės užkrato kavinėje sunegalavo penki žmonės (11)

Specialistai tiria galimą salmoneliozė s užkrato atvejį Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre...

Stojimų rezultatai: vėl ruošime bedarbius? (71)

Tarp gausiausiai valstybės finansuojamų studijų šiemet – teisės, politikos mokslų,...