Pastaruoju metu „Ford“ koncerno gaminami automobiliai naudoja maždaug penktadaliu mažiau kuro negu prieš keletą metų ir koncerno inžinieriai toliau siekia mažinti kuro suvartojimą.

Greičiausiai naujasis variklis bus gaminamas iš karto keliose gamyklose, tačiau konkrečiai koncerno atstovai neatskleidė kuriose konkrečiai. Variklis buvo sukurtas Duntone, netoli Londono. Oficiali variklio premjera ir daugiau techninių detalių bus atskleista šių metų rudenį Frankfurto automobilių parodoje.

Be to, koncernas kuria naują aštuonių pavarų automatinę greičių dėžę.

Artimiausiuose planuose – e-CVT bepakopė transmisija, skirta daugiausiai hibridiniams automobiliams. Koncernas kuria ir kitokią hibridinę pavarą.

Dabartinę, kuri montuojama į JAV rinkai skirtus „Ford“ ir „Lincoln“ modelius, gamina Japonijos kompanija „Aisin“. Kaip teigia Reuters, „Ford“ per artimiausius dvejus metus planuoja išliesti penkis naujus hibridinius automobilių modelius, o iki 2020 metų kas ketvirtas šios kompanijos parduodamas automobilis turėtų būti hibridinis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją