aA
Garsiausioje Didžiosios Britanijos greičio fiestoje „Goodwood Festival of Speed“ koncernas „Ford“ ir specializuota bendrovė „Multimatic“ ketvirtadienį pristatė naują superautomobilio „Fort GT“ versiją „Ford GT Mk II“, kurios tebus pagaminta 45 vienetai. Tik lenktynių trasai skirta kupė kainuos nuo 1,2 mln. JAV dolerių (1,06 mln. eurų), rašoma pranešime.
„Ford GT Mk II“
© Gamintojo archyvas

„Ford Performance“ inžinieriai „atpalaidavo“ visus varžtus – iš 3,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklio išspaudė net 700 AG, suprojektavo agresyvų aerodinaminį paketą, atsisakė nereikalingo svorio. Rezultatas: patirtimi FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionate praturtintas, tačiau jokių taisyklių nepripažįstantis bolidas.

„Naujasis „GT Mk II“ pagaliau išlaisvino visą „Ford GT“ glūdintį potencialą – mums nereikėjo laikytis jokių vienai ar kitai suvaržytai lenktyninių automobilių klasei ar keliams pritaikytam automobiliui taikomų apribojimų. Tai arčiausiai „Le Mano“ bolido esanti transporto priemonė, prieinama ne lenktynių dalyviui“, – pažymėjo Hau Thai-Tangas, „Ford“ produktų plėtros vadovas.

„Tikrasis GT pajėgumas iki šiol nebuvo atskleistas. Viena vertus, keliams skirtą automobilį varžo daugybė reikalavimų, susijusių su saugumo bei kelių eismo taisyklėmis, kita vertus, lenktyniniam bolidui taikoma balanso ir galios taisyklė sumažina jo variklio galią maždaug 150 AG“, – kalbėjo Kanados Markhemo mieste įsikūrusios bendrovės „Multimatic“ technikos direktorius Larry Holtas.

Pasak jo, lenktynėse išbandytas aerodinaminis paketas generuoja net 400 proc. daugiau prispaudžiamosios galios nei įprastame keliams skirtame „Ford GT“. Tokia ginkluotė ir sportinė pakaba „GT Mk II“ posūkiuose leidžia pasiekti 2g viršijantį išcentrinį pagreitį.

„GT Mk II“ taip pat yra lengvesnis ir vikresnis už keliams skirtą modifikaciją, o jo variklio galia siekia 700 AG – maždaug 200 AG daugiau nei lenktynėms skirta modifikacija. Automobilio variklis suporuotas su septynių laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže, o tai leidžia pasiekti itin gerus dinaminius rodiklius. Tam, beje, prireikė ir specialios aušinimo sistemos su oro aušinimo radiatoriumi, vėsinamu purškiant vandenį.

„GT Mk II“ taip pat gavo patobulintus anglies-keramikos stabdžius, „Brembo“ stabdžių apkabas ir unikalius 19 colių skersmens aliuminio ratlankius.

Automobilio salone išsiskiria lenktyninė „Sparco“ sėdynė (keleivio sėdynės nėra, bet galima užsakyti) ir „MoTeC“ duomenų centras.

„Ford GT“ yra pažangiausias ir brangiausias „Ford“ automobilis istorijoje. Per metus jų pagaminama vos 250 vienetų. „Ford GT“ 2015 metais laimėjo legendines „Le Mano“ lenktynes „GTE Pro“ klasėje.

„GT Mk II“ pardavimu rūpinsis „Multimac“. Tikėtina, kad visi 45 planuojami pagaminti automobiliai bus užsakyti per pirmąsias dienas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose – keturi „Mercedes-Benz“ modeliai

Spalio 28 dieną prasidėsiančiuose „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose varžysis net...

Šalia Vilniaus oro uosto baigiama statyti daugiafunkcė stovėjimo aikštelė (3)

Pernai šalia Vilniaus oro uosto pradėtą statyti modernią daugiafunkcę automobilių stovėjimo...

„Mazda“ ruošia naujieną klientams: pareiškė, jog atsisakyti dyzelinių variklių – kvailystė (11)

„ Mazda “ gamins hibridinius ir elektrinius automobilius – visi gamins, tai neišvengiama....

Kelininkai pradeda žiemos sezoną: sandėliai užpildyti smėliu ir druska (3)

AB „Kelių priežiūra“ pradeda žiemos sezoną – budėtojai nepertraukiamai stebi Lietuvos...

Griežtėjantys taršos reikalavimai keičia „premium“ automobilių rinką: privalumų turi viena grupė (18)

Nuo 2018 m. rugsėjo visi nauji Europos Sąjungoje parduodami automobiliai turėjo atitikti ne tik...

Top naujienos

Pranckiečio testas valdančiajai koalicijai: susiklostė ypatingos sąlygos balsuoti papildyta 12:10 val.  (268)

Antradienį paaiškės, ar valdantieji turi bent 71 balsą išspręsti nepasitikėjimo Seimo...

2020 metų biudžetas: platesnio NT mokesčio kol kas nebus papildyta (97)

Antradienį Seimas plenariniame posėdyje priėmė svarstyti finansų ministro Viliaus Šapokos...

Šimonytė – apie biudžetą: kažkuria prasme tai yra skandalinga (150)

Seime pateikiant kitų metų biudžetą opozicinės Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių...

Lemiamas Pranckiečio ir valdančiųjų susirėmimas: darbotvarkė patvirtinta (45)

Seimo antradienio posėdyje bus rengiamas pakartotinis balsavimas dėl Seimo pirmininko Viktoro...

Kultūros ministras: planai pertvarkyti Cvirkos aikštę nesuderinti su paveldosaugininkais

Kultūros ministras Mindaugas Kvietkauskas sako, kad Vilniaus valdžios planai pertvarkyti Petro...

Prie Norvegijos krantų dreifuojantis Rusijos ledlaužis pasiuntė nelaimės signalą papildyta 12.02 (100)

Rusijos ledlaužis „Tor“, esantis netoli Norvegijos krantų, pasiuntė nelaimės signalą ir...

Vertingiausia sutartis Lietuvos istorijoje: rankomis trina ir „Pacers“, ir patys Saboniai (74)

Indianos „Pacers“ klubas patvirtino, kad ilgam pratęsė sutartį su 23-ejų metų 211 cm ūgio...

Gyvai / DELFI Premjera. Gimtadienį švenčiantis Donatas Montvydas – apie įsimintiniausius gyvenimo įvykius (1)

Antradienį 12 val. laidoje DELFI Premjera - dar vienas pirmas kartas! Studijoje lankysis...

Pamirškite močiučių patarimus – ekspertė paaiškino, kodėl „namudinė“ kosmetika labiau kenkia nei padeda (22)

Vardan to grožio, visos pasidarėme labai kūrybingos. Bet... jeigu mokame skaniai pagaminti košę,...