aA
Garsiausioje Didžiosios Britanijos greičio fiestoje „Goodwood Festival of Speed“ koncernas „Ford“ ir specializuota bendrovė „Multimatic“ ketvirtadienį pristatė naują superautomobilio „Fort GT“ versiją „Ford GT Mk II“, kurios tebus pagaminta 45 vienetai. Tik lenktynių trasai skirta kupė kainuos nuo 1,2 mln. JAV dolerių (1,06 mln. eurų), rašoma pranešime.
 „Ford GT Mk II“
„Ford GT Mk II“
© Gamintojo archyvas

„Ford Performance“ inžinieriai „atpalaidavo“ visus varžtus – iš 3,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklio išspaudė net 700 AG, suprojektavo agresyvų aerodinaminį paketą, atsisakė nereikalingo svorio. Rezultatas: patirtimi FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionate praturtintas, tačiau jokių taisyklių nepripažįstantis bolidas.

„Naujasis „GT Mk II“ pagaliau išlaisvino visą „Ford GT“ glūdintį potencialą – mums nereikėjo laikytis jokių vienai ar kitai suvaržytai lenktyninių automobilių klasei ar keliams pritaikytam automobiliui taikomų apribojimų. Tai arčiausiai „Le Mano“ bolido esanti transporto priemonė, prieinama ne lenktynių dalyviui“, – pažymėjo Hau Thai-Tangas, „Ford“ produktų plėtros vadovas.

„Tikrasis GT pajėgumas iki šiol nebuvo atskleistas. Viena vertus, keliams skirtą automobilį varžo daugybė reikalavimų, susijusių su saugumo bei kelių eismo taisyklėmis, kita vertus, lenktyniniam bolidui taikoma balanso ir galios taisyklė sumažina jo variklio galią maždaug 150 AG“, – kalbėjo Kanados Markhemo mieste įsikūrusios bendrovės „Multimatic“ technikos direktorius Larry Holtas.

Pasak jo, lenktynėse išbandytas aerodinaminis paketas generuoja net 400 proc. daugiau prispaudžiamosios galios nei įprastame keliams skirtame „Ford GT“. Tokia ginkluotė ir sportinė pakaba „GT Mk II“ posūkiuose leidžia pasiekti 2g viršijantį išcentrinį pagreitį.

„GT Mk II“ taip pat yra lengvesnis ir vikresnis už keliams skirtą modifikaciją, o jo variklio galia siekia 700 AG – maždaug 200 AG daugiau nei lenktynėms skirta modifikacija. Automobilio variklis suporuotas su septynių laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže, o tai leidžia pasiekti itin gerus dinaminius rodiklius. Tam, beje, prireikė ir specialios aušinimo sistemos su oro aušinimo radiatoriumi, vėsinamu purškiant vandenį.

„GT Mk II“ taip pat gavo patobulintus anglies-keramikos stabdžius, „Brembo“ stabdžių apkabas ir unikalius 19 colių skersmens aliuminio ratlankius.

Automobilio salone išsiskiria lenktyninė „Sparco“ sėdynė (keleivio sėdynės nėra, bet galima užsakyti) ir „MoTeC“ duomenų centras.

„Ford GT“ yra pažangiausias ir brangiausias „Ford“ automobilis istorijoje. Per metus jų pagaminama vos 250 vienetų. „Ford GT“ 2015 metais laimėjo legendines „Le Mano“ lenktynes „GTE Pro“ klasėje.

„GT Mk II“ pardavimu rūpinsis „Multimac“. Tikėtina, kad visi 45 planuojami pagaminti automobiliai bus užsakyti per pirmąsias dienas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Jaguar Land Rover“ elektromobilio „I-Pace“ baterijoms suteikia antrą gyvenimą

„Perėjimas prie elektrinės ateities, kai bus gaminamos vien elektra varomos transporto priemonės,...

Naudotų automobilių trūkumas fiksuojamas ir elektromobilių rinkoje

Su naudotų automobilių trūkumu susiduriantys Lietuvos gyventojai vis dažniau žvalgosi į...

Tyrimas parodė, kokie automobiliai nuvertėja labiausiai: mokėję daugiausiai nebūtinai parduoda brangiausiai (1)

Vos išvažiavęs iš salono naujas automobilis iškart praranda nemažą dalį savo mažmeninės...

Ekspertai dalijasi įžvalgomis: ar lietuviams tikrai verta rinktis hibridinį automobilį?

Paprastai kalbant, jei elektromobilis kainuotų tiek pat, kiek lietuvių pamėgtas dyzelinis...

Kibernetinis automobilių saugumas: įsilaužėliai darbuojasi be poilsio dienų

Internetas – neatsiejamas mūsų palydovas beveik kiekviename žingsnyje: pradedant darbu, baigiant...

Top naujienos

Karo ekspertai: rusai atkeršijo taip, kaip moka

Pilietinio gynybos ir saugumo analizės centro „Locked N’ Loaded“ ekspertų teigimu, Ukrainos...

Pajūryje laisvų vietų beveik neliko: kambarių kaina gali atimti žadą

Geriems orams viliojant į pajūrį poilsiautojus, rasti laisvą kambarį beveik neįmanoma, savo...

Generalinis štabas: apie 13 tūkst. baltarusių sutiko dalyvauti kare prieš Ukrainą (1)

Apie 13 tūkst. dabar tarnaujančių ir buvusių Baltarusijos kariškių sutiko dalyvauti Rusijos...

Vilniečiai susirūpino, ką reiškia ant stulpų atsiradusios mėlynos rodyklės: ar tikrai jas reikia ignoruoti?

Kintantys kelio ženklai vairuotojų jau nestebina, tačiau nedidelėse švieslentėse atsiradusios...

Karas Ukrainoje. Analitikai: Rusijos kariai jau žino, kas nutiko Krymo bazėje, Maskva – sutrikusi (2)

Amerikos Karinių tyrimų instituto (ISW) apžvalgoje šį kartą didžiausias dėmesys skiriamas...

Tomas Janonis. Lozungų ministerija ir popierinių prioritetų ministras (8)

Tuo metu, kai Aplinkos ministerija viešai ir garsiai deklaruoja uoliai beigi įnirtingai sauganti...

Vilnietė per porą valandų susigadino visas likusias atostogas: medikė – apie saulės vonias ir kefyro purslus po jų

Vasarai besiritant link pabaigos, mėginame susirinkti visus paskutinius spindulėlius ir kas nespėjo...

Gintaro rinkimas gali baigtis ligoninėje: žmonės neretai jį supainioja su ypač pavojinga medžiaga

Vaikštant pajūriu viena iš didesnių pramogų – gintaro rinkimas. Deja, ji gali baigtis ir...

„Wizz Air“ dukterinė oro linijų bendrovė atnaujina skrydžius į Rusiją

Artėjant šeštam invazijos į Ukrainą mėnesiui, Rusija toliau lieka izoliuota nuo...

Po netikėto pranešimo apie Kim Jong Uną salėje susirinkę žmonės ėmė raudoti (13)

Pchenjanui paskelbus „pergalę“ prieš koronavirusinę infekcija, Šiaurės Korėjos lyderio Kim...