Pirmasis lengvasis komercinis automobilis „Ford Transit Connect“ šią savaitę nuriedėjo nuo gamybos linijos Krajovos padalinyje, Rumunijoje. „Ford“ į šią gamyklą investavo 675 mln. eurų (apie 2,33 mlrd. Lt), rašoma pranešime spaudai.
„Ford Transit Connect“
© Gamintojo nuotr.

„Šis momentas pažymi dar vieną svarbų Krajovos padalinio žingsnį į priekį ir parodo, kad mes laikomės savo pažadų paversti Krajovą moderniausiu gamybos padaliniu,“ – sakė „Ford of Europe“ prezidentas John Fleming. J. Fleming taip pat patvirtino, kad kitas automobilis, kurį gamins „Ford“ šiame padalinyje, bus mažos klasės atstovas.

Naujas mažas automobilis – ne „Fiesta“ ir ne „Ka“ – bus pradėtas gaminti netolimoje ateityje. Kaip buvo pranešta anksčiau šiais metais, Krajovos padalinys taip pat gamins ir mažalitražius, pažangių technologijų benzininius „Ford EcoBoost“ variklius. Daugiau informacijos apie planuojamų gaminių gamybos pradžią žadama pateikti vėliau.

Dirbdamas pilnu pajėgumu, Krajovos padalinys galės pagaminti iki 300 tūkst. automobilių ir 300 tūkst. variklių per metus, taip pat užtikrins darbo vietas maždaug 7 tūkst. darbuotojų.

Pirmasis nuo konvejerio linijos nuriedėjęs „Ford Transit Connect“ buvo padovanotas Krajovos bendrosios pagalbos ligoninei. Kiti naujoje gamybos linijoje pagaminti „Ford Transit Connect“ pirmiausia pasieks Rumunijos „Ford“ atstovybes. Vėliau „Ford“ tikisi didžiąją dalį Krajovoje pagamintų automobilių eksportuoti į Centrinės ir Rytų Europos šalis.

„Ford“ ir toliau drąsina savo tiekėjus perkelti verslą į Rumuniją arba kurti savo gamybos padalinius, padėsiančius „Ford“ Krajovos gamyklai. „Ford“ taip pat nori bendradarbiauti ir su rumunų tiekėjais.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ vadovas: mes iš naujo išrandame automobilį (10)

Vokietijos automobilių gamintojas „ Volkswagen “ (VW) penktadienį teigė per artimiausius...

Būsimas „BMW X8“ konkuruos su prabangiausiais modeliais (43)

2020 metais ketinamas išleisti „ BMW X8“ miesto visureigis, kaip spėjama, bus brangiausias...

Po patikros skandalo „Nissan“ vadovas žada grąžinti dalį savo atlyginimo (1)

Japonijos automobilių rinkos milžinės „Nissan“ generalinis direktorius Hiroto Saikawa...

„Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ pelnė garbingą apdovanojimą (6)

42-uosiuose „Golden Steering Wheel“ rinkimuose „ Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ buvo...

„Tesla“ vadovas pristatymo metu pribloškė gerbėjus (211)

Ketvirtadienį (lapkričio 16 d.) vakare (penktadienį ryte Lietuvos laiku) elektromobilių gamybos...

Top naujienos

Naujojo prezidento beieškant: ryškėja paprastų žmonių ir elito pasirinkimas (5)

Lietuvos gyventojai prezidento poste šiuo metu norėtų matyti tris vyrus – premjerą Saulių...

Gydytojas žino, ką pakeisti, kad laimingesni būtų tiek medikai, tiek pacientai (92)

Mano Idėja Lietuvai – padaryti taip, kad pacientai , kuriems iš tikrųjų reikia...

Reketininkams pasipriešinęs kaunietis papasakojo, kaip sulaukė keršto ir bėgo iš Lietuvos namuose vyras turėjo pinigų kambarį (155)

Kai dauguma išvykusių iš Lietuvos pradeda pasakoti savo istorijas, dažniausiai sako, kad...

Orai: į šalį užsuks žiema (4)

Pirmomis savaitės dienomis rudeniškus orus keis žiemiški: sparčiai atšals, o lietų keis...

Diatlovo perėjos incidentas: kraują stingdanti mįslinga istorija (111)

1959 metų sausį 23 metų Igoris Diatlovas aštuonių jaunų Sovietų Sąjungos žygeivių grupę...

Sutrypto „Žalgirio“ treneris pratrūko žaibais: reikėtų išvaikyti pusę komandos (17)

Labai abejotina, ar fiasko rudenį patyrusio Vilniaus „Žalgirio“ kapitono tiltelį ateinantį...

Aukso amžius baigiasi: laukia kitokių degalų kainų (186)

Kilus neramumams Saudo Arabijoje – ramybės nėra ir naftos rinkoje. Ekonomistai ir degalų...

Blogiausiai dirbančiu ministru gyventojai išrinko Verygą (245)

Negebėjimas susitvarkyti su Gedimino kalno irimu – tikrai ne vienintelė priežastis, kodėl...

Žadėjo, kad dirbs ūkyje, bet pateko į sekso vergiją: emigrantės pasakoja siaubingus dalykus (134)

Vos baigusios mokyklą jos emigravo, tikėjosi pradėti dirbti ūkyje, tačiau pateko į tikrų...

Pripažino: dėl Gedimino kalno buvo gaištamas laikas (124)

21-as mėnuo – maždaug tiek laiko praėjo nuo tada, kai Gedimino kalnas akis badančiomis...