aA
Menka paslaptis, kad naujų automobilių savininkai jau praktiškai (kone priverstinai) išvaduoti nuo bet kokių techninių rūpesčių savo transporto priemone – kalbame tiek apie garantinį aptarnavimą, tiek apie techninę pagalbą. Iš dalies tokia situacija susiklostė dėl kiekvieną dieną sudėtingėjančių modernių automobilių, nors automobilių gamintojai tai ir įvardija kaip pranašumą (esą kam rizikuoti išsitepti rankas alyva, jeigu tam yra kvalifikuoti specialistai).
"Ford" patentas
© Gamintojo archyvas

Kėliklį ir atsarginę padangą bagažinėje jau gana seniai pakeitė skardinė purškiamos padangos sandarinimo priemonės ir pagalbos kelyje kortelė, skelbia thetruthaboutcars.com.

Tokie pokyčiai kaip, pavyzdžiui, atsarginės padangos bagažinėje kaip reiškinio nykimas, yra ne kas kita, o degalų taupymo standartų vaikymosi mažinant svorį rezultatas, bet ir ne vien tai. Pavyzdžiui, vis dažniau gamintojai renkasi plastikinius variklio dangčius, tokiu sprendimu tarsi norėdami klientus paraginti rinktis aptarnavimo paslaugų planą, o ne bandyti patiems kišti nagus.

Neseniai paskelbtas „Ford“ patentas atskleidžia, kad kažkas bendrovėje planuoja visą šį procesą perkelti į naują lygį. Tai reiškia, kad šio automobilių gamintojo mašinų savininkams niekada gyvenime gali taip ir netekti pakelti variklio dangčio.

Bene vienintelė priežastis, kodėl kartais tenka atsidaryti modernaus automobilio variklio dangtį – langų plovimo skysčio atsargų papildymas. Būtent su tuo susijęs ir naujas „Ford“ paviešintas patentas. Patente US9,725,074 kalbama apie metalinę „Ford“ emblemą, kurią galima naudoti tiek kaip variklio dangčio atidarymo mygtuką, tiek langų valymo skysčio papildymui.

"Ford" patentas
"Ford" patentas
© Gamintojo archyvas

Grafiniame piešinyje matoma, jog emblemą galima ištraukti ir į atsivėrusią talpą pilti langų plovimo skysčio – it į skalbimo mašiną. Truktelėjus ją iš apačios, galima atsidaryti variklio dangtį. Remiantis naujo patento aprašu, idėjos sumanytojai tvirtina manantys, kad langų plovimo skysčio atsargų pildymas – „nepatogus, nemalonus ir erzinantis procesas“ (kaip yra iš tikrųjų, gali atsakyti tik patys vairuotojai).

Nors patento apraše ir aprašomi visi iššūkiai, su kuriais susiduria paprasčiausiai langų plovimo skysčio atsargas bandantys papildyti vairuotojai, sunku patikėti, kad tai viena iš sudėtingiausių ir labiausiai erzinančių užduočių.

Taip, toks paprastas skysčio papildymas nelendant po variklio dangčiu, atrodo puikus sprendimas, tačiau ir čia nepavyks apsieiti be trūkumų – siūlomas dizainas neapsaugo nuo purvo ir smulkių šiukšlių kaupimosi. Dar viena naujos sistemos problema – kiek toks mobilus emblemos mechanizmas patikimas žiemą. Juk jis gali užšalti kaip tik tuo metu, kai jo reikės labiausiai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Toyota“ norėtų į rinką grąžinti dar du sportinius automobilius

Japonijos „ Toyota “, kurios naujausią gaminį – legendinę „Suprą“ – DELFI vieni...

Daugiau jokių trilitrių turbodyzelių – „Porsche“ atsisako dyzelinių variklių (9)

Vokietijos sportinių ir prabangių automobilių gamintojas „Porsche“ paskelbė, kad į...

Lietuvos automobilių parko rutina nesikeičia: ukrainiečiai naudotus iš gatvių šluoja net nenusiėmę numerių (43)

Auganti Lietuvos automobilių rinka susiduria su rutina: į mūsų šalį toliau masiškai vežamos...

„Tesla Model 3“ saugumo bandymai atskleidė, kodėl elektromobiliai dažnai saugesni nei įprasti automobiliai (2)

JAV Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija ( NHTSA ) atliko „ Tesla Model 3 “...

„Nissan“ atidavė duoklę kosmosui: sukūrė automobilį–observatoriją (1)

Hanoverio transporto priemonių parodoje „Nissan“ pristatė neregėtą „ Nissan Navara Dark...

Top naujienos

Venclova: kalbos, kad popiežių pasitiko per tamsios veido spalvos mergaitė, – pražūtingos Lietuvai (187)

Kalbos apie tai, kad popiežių pasitikusi mergaitė buvo per tamsios veido spalvos – pražūtinga...

Paksas nesiliauja: savo siūlymais gąsdina ekspertus (274)

Neseniai sumanymą organizuoti referendumą dėl lito sugrąžinimo deklaravęs europarlamentaras...

Vainienę juokina 12 Skvernelio laiškų: gali ir dievui parašyti, bet nesitikėk stebuklų (203)

Bent vieną laišką su kvietimu investuoti Lietuvoje premjeras Saulius Skvernelis galėjo įteikti...

Šaltinis: Rusija ruošia grėsmingus povandeninius laivus (86)

Rusijos povandeninis laivynas, aprūpintas tarpžemyninėmis balistinėmis raketomis su...

Seimas siunčia dar vieną žinią antstoliams: nori riboti atlyginimus balsavo vienbalsiai (27)

Antradienį Seime prezidentės Dalios Grybauskaitės vyriausioji patarėja teisės klausimais Rasa...

Gražulis grįžta į Seimo Audito komitetą (15)

Žmogaus teisių komitete dirbęs Seimo narys Petras Gražulis jau turi kitą komitetą. Seimo...

Akmuo į popiežiaus Mišių organizatorių darbą: tai smulkmena, bet labai svarbi (91)

„Labai trūko viešųjų tualetų“, – teigė „Žinių radijo“ klausytojas, ryto laidoje...

Mados ekspertas Aleksandras Vasiljevas įvardijo didžiausią Lietuvos moterų klaidą (9)

Vietoj to, kad džiaugtųsi gyvenimu, lietuviai kapstosi neegzistuojančiose problemose ir nepasitiki...

Nuo sausio 1 dienos pas šeimos gydytoją – per 7 dienas, specialistą – per 30 (147)

Nuo sausio 1 d. gydymo įstaigos bus kviečiamos jungtis prie išankstinės pacientų registracijos...

Netrukus įsigalios dar griežtesni statybos reikalavimai: ką tai reiškia pirkėjams? (15)

Išsirinkti naują būstą – atsakingas bei sudėtingas uždavinys, iš naujakurių pareikalaujantis...