Anksčiau „Ford“ skelbė nuo 2018 iki 2025 m. Kinijos rinkai pristatysianti 50 naujų automobilių modelių, o trečiadienio pranešimas esą suteikia aiškumo šiems planams, rašo „Reuters“.

„Ford“ Kinijos rinkos direktorius Anningas Chenas tikino, kad automobilių gamintojas yra pasiryžęs stiprinti ryšius su partneriais Kinijoje ir samdyti daugiau kinų ar Kinijoje jau dirbančių užsieniečių.

Pasak A. Cheno, naujieji planai yra skirti „sustiprinti mūsų pajėgumus ir prasiveržti Kinijos rinkoje“.

„Ford“ pastaruoju metu sunkiai sekėsi atsigauti Kinijoje. 2017 m. pardavimai šalyje smuko 6, o 2018-aisiais – net 37 proc.

„Ford“ atstovų teigimu, pardavimų Kinijoje krizė kilo daugiausia dėl naujų automobilių modelių stokos. Automobilių pramonės ekspertai dėl „Ford“ ištikusios krizės kaltina, be kita ko, ir JAV-Kinijos prekybos karą bei sudėtingus „Ford“ santykius su partneriais Kinijoje – „Changan Automobile Group“ bei „Jiangling Motors Group“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją