Efektyvesnė „PowerShift” automatinė transmisija

Naujieji „Ford Focus” modeliai su 125 AG, 1,6 litro „Duratec Ti-VCT” benzininiu varikliu komplektuojami su 6 laipsnių „Ford PowerShift” automatine transmisija ir dvidiske sankaba. Naujoji transmisija pakeitė įprastas 4 laipsnių automatines transmisijas, kurios buvo montuojamos ankstesniuose „Ford Focus” modeliuose su benzininiais varikliais.

„PowerShift” technologija padeda sumažinti degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją.

Palyginti su ankstesniu 100 AG, 1,6 litro darbinio tūrio varikliu ir automatine senesnės kartos transmisija, naujasis „Focus“ 1,6 litro variklis su „PowerShift” išskiria 19 procentų anglies dvideginio mažiau – 149 gramus kilometrui, o vidutinės degalų sąnaudos siekia 6,4 litro 100 kilometrų. Įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą laikas sutrumpėjo nuo 13,6 iki 11,7 sekundės.

Dvidiskė sankabos technologija

Naujoji transmisija „PowerShift” ir dvidiskė sankaba leidžia suderinti mechaninės pavarų dėžės efektyvumą ir vairavimo malonumą su automatinėms dėžėms būdingu sklandžiu pavarų perjungimu ir naudojimosi patogumu.

Pavarų dėžės konstrukcija leido atsisakyti automatinėms dėžėms būdingų sudėtingų ir masyvių pavarų konstrukcijų, sūkių konverterio ir skysčio siurblių. Elektronikos kontroliuojami du sankabos diskai pavarų perjungimą atlieka greitai ir švelniai, o variklio sukamoji galia į ratus perduodama nenutrūkstamai ir sklandžiai.

Naujoji „PowerShift“ transmisija pritaikyta mažesnės galios varikliams, todėl pasirinkta sauso tipo sankabos konstrukcija, kurios galios perdavimo pajėgumų visiškai pakanka. Didesnį sukimo momentą turintiems varikliams pritaikyta „PowerShift“ su šlapio tipo sankaba.

Sauso tipo sankabos konstrukcija yra lengvesnė, jos aušinimo ir elektro-mechaninio perjungimo sistemos paprastesnės.

Vairavimo režimai ir pažangios funkcijos

„PowerShift” transmisija siūlo „Ford Focus” vairuotojams laisvę rinktis – automatinį režimą, kuriame galima pasirinkti standartinę arba sportinio vairavimo funkciją, arba mechaninį režimą, kuriame pavaros perjungiamos ant pavarų svirties esančiu jungikliu.

„Ford Focus“ galios perdavimo sistema patobulinta taip, kad pavarų perjungimo procesas būtų kiek įmanoma sklandesnis, tačiau tuo pat metu neprarandama nei dinamika, nei važiavimo malonumas. Taip pat įdiegtos naujos išmaniosios funkcijos, padedančios vairuotojams ir taupančios degalus.

„Hill Start Assist”- apsaugo transporto priemonę nuo riedėjimo atgal stovint įkalnėje. Stabdžiai automatiškai prilaiko automobilį, kol variklis išvysto pakankamą sukimo momentą, kad būtų galima kilti į kalną. Tai didina vairuotojų pasitikėjimą savimi ir automobilio keleivių bei vairuotojo saugą.

Lėto vairavimo režimas - užtikrina tai, ko vairuotojai tikisi iš automatinės pavarų dėžės, – kontroliuoti transporto priemonę esant mažam greičiui naudojant stabdžius.

Neutralios pavaros naudojimas leidžia išjungti sankabą variklio lėtėjimo metu ir esant ramybės būsenai, taip sumažinant trintį ir mažinant degalų sąnaudas.

Sankabos mikro slydimas – padeda sumažinti degalų sąnaudas. Sankabos mikro praslydimai padeda slopinti variklio vibraciją, dėl to pavarų perjungimas vyksta sklandžiau.

„Ford Focus” automobilis su 1,6 litro Ti-VCT varikliu ir „PowerShift” transmisija bus pristatytas daugeliui Europos šalių rinkų 2011 m. vasaros pabaigoje.

„Ford Flexifuel” technologija

Naujieji „Ford Focus” dabar gali būti pasirenkami ir su „Flexifuel” sistema, kuri leidžia važiuoti naudojant E85 degalus su bioetanolio priedais.

„Ford” buvo pirmoji transporto priemonių gamintoja Europoje, pasiūliusi keleivines transporto priemones su „Flexifuel” technologija, o „Ford Focus” modelis su šia technologija buvo pradėtas gaminti 2001 m. Švedijoje. Visi „Ford” markės automobiliai su „Flexifuel” technologija yra parduodami daugumoje Europos rinkų.

„Flexifuel” technologiją turintis automobilis gali būti pripildomas tiek bioetanolio turinčiais E85 degalais, tiek paprastu bešviniu benzinu, tiek abiejų degalų mišiniu, tad vairuotojams nekils problemų ieškant degalų savo automobiliui.

Variklis naudoja kontrolės technologiją, kuri tiekiamą kuro mišinį identifikuoja ir automatiškai nustato optimalias veikimo sąlygas tam tikram degalų tipui.

Kad atitiktų E85 degalų ypatybes, 1,6 litro Ti-VCT variklis buvo daug kartų patobulintas – pakeista kuro tiekimo sistema ir kuro purkštukai, sutvirtinti vožtuvai ir vožtuvų įdėklai, peržiūrėta dujų išmetimo sistema ir katalizatorius.

120 AG „Flexifuel” variklis pasižymi beveik identiškomis charakteristikomis kaip ir įprasta 125 AG versija, tačiau „Flexifuel” modelio anglies dvideginio emisija yra tik 132 gramai kilometrui, o 125 AG variklio anglies dvideginio emisija 136 gramai kilometrui.

„Ford Focus Flexifuel” bus pradėti gaminti šios vasaros pabaigoje. Tikimasi, kad šis modelis daugiausia populiarumo sulauks rinkose, kuriose E85 degalai su bioetanoliu yra populiarūs – Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Airijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje ir Ispanijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją